|
De 'Verklaar je naam & nick'-thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
en dan nu ne klassieker die ge ongetwijfeld al beu gehoord zijt
:disbelief
en toen kwam jij, JENNIFFER JENNINGS
:disbelief |
meeeuh :whip: |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| we weten da ge ne hoge rundfactor hebt eagle :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
we weten da ge ne hoge rundfactor hebt eagle :D |
dank je :p ,neway da lieke is da ni van de pa van gunther neefs ofzo |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| jaja de louis :toothless |
|
|
| Nyah |
Naam: Anja
Griekse oorsprong (huh?): "De lieflijke" :D
Zogezegd (volgens een klein kaderke dat ik eens gekregen heb) ben ik een gevoelige ziel met zin voor schoonheid en poëzie. :eyes:
Ik weet wat ik wil, ben intelligent en snel van begrip. (Tja, ik kan zo'n kaderke toch niet tegenspreken, he :tongue2 )
Nick:
Nyah
Meaning:
Als ze me roepen klinkt t soms als 'nnjaaaa!!!'. Dus vandaar... |
|
|
| Eagle` |
offtopic
om in de trend van Fus verder te gaan, dacht da ze van anja ook een liedje hadden, gorki ofzo
Lyrics:
Zonder hoop en zonder eten
Stuurde jij me weer naar bed
Want ik ben stout en de stoute kind'ren
Die moeten altijd vroeg naar bed
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
En de maan schijnt door de bomen
De brave mensen gaan naar de zee
Ik zie ze rijden op hun brommers
Ze hebben lol en ik mag niet mee
Anja, de laatste dans
Die moet je me nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je me nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
Ik blijf je altijd trouw
En als het donker wordt
En je niet meer weet
Waarom het ooit begon
Blijf ik je altijd trouw (4x)
niet op mij letten, i'm just bored ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
offtopic
om in de trend van Fus verder te gaan, dacht da ze van anja ook een liedje hadden, gorki ofzo
Lyrics:
Zonder hoop en zonder eten
Stuurde jij me weer naar bed
Want ik ben stout en de stoute kind'ren
Die moeten altijd vroeg naar bed
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
En de maan schijnt door de bomen
De brave mensen gaan naar de zee
Ik zie ze rijden op hun brommers
Ze hebben lol en ik mag niet mee
Anja, de laatste dans
Die moet je me nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je me nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
Ik blijf je altijd trouw
En als het donker wordt
En je niet meer weet
Waarom het ooit begon
Blijf ik je altijd trouw (4x)
niet op mij letten, i'm just bored ;) |
Amai, ik wist niet dat ge zo graag danste...
:p |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Eagle`
offtopic
|
:whip: kverwijs je heel vriendelijk naar de offtopic thread
;) ben aant oefenen voor mijn mod-schap :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
offtopic
om in de trend van Fus verder te gaan, dacht da ze van anja ook een liedje hadden, gorki ofzo
Lyrics:
Zonder hoop en zonder eten
Stuurde jij me weer naar bed
Want ik ben stout en de stoute kind'ren
Die moeten altijd vroeg naar bed
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
En de maan schijnt door de bomen
De brave mensen gaan naar de zee
Ik zie ze rijden op hun brommers
Ze hebben lol en ik mag niet mee
Anja, de laatste dans
Die moet je me nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je me nog schenken
Anja, de laatste dans
Die moet je mij nog schenken
Ik blijf je altijd trouw
En als het donker wordt
En je niet meer weet
Waarom het ooit begon
Blijf ik je altijd trouw (4x)
niet op mij letten, i'm just bored ;) |
eagle, onderkruiper :whip: :whip: :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Miss Z
:whip: kverwijs je heel vriendelijk naar de offtopic thread
;) ben aant oefenen voor mijn mod-schap :) |
jaja, miss z, daar bestaat ook een liedje over ...
dream, dream, dream :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by Miss Z
:whip: kverwijs je heel vriendelijk naar de offtopic thread
;) ben aant oefenen voor mijn mod-schap :) |
meoahahah droom verder ;)
btw: Miss Z -> klinkt verdacht veel als 'Miss Z Elliott' :haha: |
|
|
| Miss Z |
wacht maar als ik mod ben... dan zullen jullie wel allemaal een toontje lager klappen manne! en ik wil nie ingaan op al uw demotiverend commentaar...
da past nie bij een mod in spé :haha:
en fuske :rolleyes: grappig... heel grappig... |
|
|
|
|