return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
De 'Verklaar je naam & nick'-thread (pg. 2)
View this Thread in Original format
[BE]FusioN`--
Zeg dat niet tegen Ton TB :x
tor8024
Kevin, komt van het Keltische woord voor 'knap'.. :cool:

en tor8024, dat is het resultaat van een blunder.
details overbodig.
CygnusX
quote:
Originally posted by tor8024
en tor8024, dat is het resultaat van een blunder.
details overbodig.

Naar jouw nicknameverklaring keek ik het meest uit, details zijn allesbehalve overbodig :)
Mister_Michel
Michael betekent zoals hierboven vermeld blijkbaar engeltje :p

Nabistai, vrij duidelijk zeker voor de trancekenners :toothless

En Mister_Michel is ook vrij duidelijk. (eigelijk ben ik precies geen creatieve inspiratieput :rolleyes: )
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
Naar jouw nicknameverklaring keek ik het meest uit, details zijn allesbehalve overbodig :)

lijkt me zo iets voor een windows error ofzo ;)

en for the record, was vroeger redelijk verzot op gevechtsvliegtuigen, je kent het wel :posters,boeken, modelvliegtuigjes. favo plane was dan ook F-15 Eagle, en men naam heeft dan ook iets met vleugels te zien, dus van daar ;)
arj1o1
quote:
Originally posted by lievez
arjen de herdersjongen :p

:rolleyes:
cyberia
quote:
Originally posted by basd Mijn volledige naam is Sebastiaan Dijkstra. Niemand die me Sebastiaan noemt trouwens, en heeft ook nooit iemand gedaan. Wat het betekent? Geen idee.

kweeni ofda het da juist is,ma ik denk da het van St sebastien komt wat dan weer de patroonheilige van de boogschutters was > dus bij deze is ook mijne voornaam dan verklaard

en nick komt van ne cd da'k kwijt geraakt ben dus als wijze van eerbetoon ..sniff..sniff
djcresto
Gert is mn gewone naam
wat ie wil zeggen weet ik niet

dj cresto is men dj naam
had ooit is dj naam nodig, want met dj gert wou ik me niet associeren, en kameraad kwam daar op. Ah en die gast kon tiesto niet ;) mochten sommigen de link maken.

onderlegger is mn eigenlijke nick
had eens originele nick nodig want men oude pico loco (en pico loco had ik al voor er ooit sprake was van dans projectje poco loco) vond ik dwaas. Toen zag ik zo een groen spul of wereldkaart dat ge op uwen bureau legt om die te beschermen, vandaar onderlegger
tor8024
quote:
Originally posted by CygnusX

MUHAHAHAHA.. :cool:
Dark Apostle
Rafic: moderne versie van Rafik; Arabische naam en betekend trouwe vriend.
En leerkracht heeft ook eens beweerd dat Rafic afgeleid is van Rafael en dat was ook een engel ^^

Dark Apostle:
In den beginnen was er een dude, mij, en zijn nick was Gothfather. In dat zelfde begin was er ook een radio-programma genaamd Land Van Hoogland en dat bracht reeds een Gothfather voort.
Dus moest de dude, ik dus nog steeds, op een quest naar een nieuwe nick. Demon, Daemon, Darkheart en Deathheart passeerde de revue en verdwenen weer tot op de dag de dude een review leesde over Legacy Of Kain. En in die review stond een naam.......Gothmog en sinds die dag was dude gekend als Gothmog.

Gothmog besloot op een dag een verhaal te schrijven met een karakter genaamd Gothmog The Dark Apostle ('Apostle' omdat het character kennis met zich meebracht en het deelde met iedereen die horen wou en 'Dark' omdat het character zijn geest was geïnfecteerd door het duisteren tijdens een noodlottige strijd).
Maar het lot had reeds besloten dat Gothmog niet ging overleven want plots stond de dude genaamd Gothmog voor site waar reeds die nick was ingepalmd en moest de dude een nieuwe nick vinden.
En die nick mijn beste vrienden was DARK APOSTLE.
En die naam zou hij nog jaren gaan meedragen.

Huidige alternatieve aliases:Darkheart, Adragim, Fluo Fish, Eliga Nipal, Gumdealer, Fluotic Psycho.
Oudste nick: Striker X (voor de highscores in FIFA 96 op Megadrive)
Meest vreemde nick:: Green Donkey (parodie id op Look 'N Meet, ging vergezeld van pic met groen ezeltje die ballonnen aan zijn staart had hangen)

TatanaGirl
Ik heet Jennifer wat afgeleid is van de Engelse naam Guenevere.
Het betekent "vruchtbare vrouw". Guenevere was ook de vrouw van koning Arthur. Ik weet niet wat ik van dat alles moet denken.

TatanaGirl komt doordat mijn liefde voor trance vooral door haar begonnen is. En ik wou de naam wat sjieker maken dus zette ik er maar in het midden een hoofdletter in. Eigelijk weinig creatief maarja. Ik heb al zo'n creatieve en spannend voornaam he ;)

Groetjes

TatanaGirl
[BE]FusioN`--
en dan nu ne klassieker die ge ongetwijfeld al beu gehoord zijt

:disbelief

en toen kwam jij, JENNIFFER JENNINGS
:disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement