return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
De 'Verklaar je naam & nick'-thread (pg. 4)
View this Thread in Original format
[BE]FusioN`--
bwoeh :whip:
arj1o1
een vrouwelijke mod lijkt me wel leuk ;)
Dark Apostle
Mensen verklaar u naam en nick of anders STFU (dit staat niet voor Sint Fusela)!!!!!!!

Moi pour Mod/Me for Mod/Ik voor Mod/Ikke veur Mod/ Ik-euh voooooor Mooood :D (het is fijn om 6 talig te zijn :tongue2 )
eieregooie
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
btw: Miss Z -> klinkt verdacht veel als 'Miss Z Elliott' :haha:


"M.I.S.S.Y. to da Z." :p
arj1o1
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Mensen verklaar u naam en nick of anders STFU (dit staat niet voor Sint Fusela)!!!!!!!

Moi pour Mod/Me for Mod/Ik voor Mod/Ikke veur Mod/ Ik-euh voooooor Mooood :D (het is fijn om 6 talig te zijn :tongue2 )


mod pro me:D
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Gladius
johan komt uiteraard van de (heilige) johannes.

John ook :D

En mijn nick... tja gekozen in 2000; Bonzai leek me wel cool, maar ik wilde nog es benadrukken dat
1. Bonzai Belgisch is/was
2. ikke Belgisch ben.

Mijn 2e nick (op DC, of het bonzai forum) is Antimatter. vrij vertaald Antimaterie :haha:
Voor de geinteresseerden:
Antimaterie is in essentie (zie algemene relativiteit) materie (gewoon, deeltjes, elektronen en zo) die achterwaarts gaan in de tijd. Het coole (imho) is dat wanneer een deeltje met zijn corresponderende antideeltje botst, zij elkaar annihileren waarbij al hun massa wordt omgezet in energie (volgens E=mc˛).
Om een idee te geven, 250gram antimaterie en 250 gram materie correspondeert ongeveer met 1 megaton TNT-equivalent (info: Hiroshima was zowat 16 kiloton).

En ik vind dit allemaal cool :nervous: en vandaar Antimatter.
pooley
pff te lang om uit te leggen
ge zou zeggen het komt van Ian pooley ma nee tis ni da :)
nen andere keer
(das al 4 dagen dat ik dat tegen men eigen zeg)
arj1o1
quote:
Originally posted by pooley
pff te lang om uit te leggen
ge zou zeggen het komt van Ian pooley ma nee tis ni da :)
nen andere keer
(das al 4 dagen dat ik dat tegen men eigen zeg)


lamzak :D
[BE]FusioN`--
ma mensen van #be-ta bannen daar heeftem wel tijd voor zenne :p
RushKe
as the rush comes < rushke :crazy:

[BE]FusioN`--
Damn ik dacht es iemand met smaak > Dj Rush ;)

^^

kmoet het mij is afleren, i know :p
Miss Z
heb vandaag gehoord dat der zo een griekse (?) godin bestaat... "zera" :conf: mah kzal der nog wat info van moeten opzoeken... khou jullie wel op de hoogte... (als het interessant is ofcourse :p)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement