|
Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Beste forumbezoekers en gebruikers,
Sinds de site is gestopt met het forum hebben wij zeer veel reacties binnen gekregen. Daarom hier een verklaring waarom wij (of zeg maar ik, Duncan Stutterheim) het gedaan hebben. Het is een persoonlijk initiatief en het werd me bij ID&T niet in dank afgenomen dat ik zomaar de stekker eruit heb getrokken.
Ik erger mij al sinds het begin van het ontstaan van onze ID&T site aan het forum. Ik dacht dat een forum over je mening moest gaan. Bij ons lijkt het wel een vergaarbak van azijnpissers die alles maar kut vinden. Natuurlijk was niet alles negatief. Vaak waren er meer positieve mensen maar toch, die paar mensen die altijd zeuren hebben de overhand op de site en je mening wordt er toch door beïnvloed.
Ik weet dat ik slecht tegen kritiek kan maar dit noem ik geen normale kritiek, er was altijd wel iets slecht, duur, saai, kut of weet ik veel.
Van de week kwam ik binnen en weer zaten er allerlei mensen te zeuren over prijzen en het initiatief ID&T mobile. Toen had ik het echt gehad. Weer gezeik op onze site. Stekker eruit dus. Niet echt netjes om het zo te doen maar ik ben er klaar mee.
We zijn nu bezig met een nieuwe site en er komt wel iets nieuws voor in de plaats. We blijven de chat stimuleren. Het is goed dat mensen onderling over bepaalde onderwerpen kunnen discussiëren. In januari zal het er op staan. Voor de echte gegronde kritiek komt er een [email protected][/email] zodat wij zelf die kunnen beantwoorden net zoals de klachten. Vanaf januari komt er ook iemand die de hele dag niets anders doet dan jullie mailtjes persoonlijk te beantwoorden.
Voor niet-inhoudelijke kritiek op ID&T moet je niet meer bij ons zijn. Ga dan naar partyflock.nl, een onafhankelijke site. Hier kun je alles kwijt en kun je dat delen met anderen. Voor de rest een goede jaarwisseling gewenst en voor velen tot Innercity.
Groet,
Duncan |
Bron: www.id-t.com
ID&T forum was echt de vette , je opende een thread met daar alleen maar zinloos gekanker over Trance Energy, Innercity, prijzen, line-up of wat dan ook en 5 minuten later was die dicht mwuahahaha :clown:
Dus mensen, voortaan [email][email protected] gebruiken :) en je krijg nu eindelijk serieus antwoord van ID&T op al je mailtjes. Leuke promotie voor PF trouwens. |
|
|
| Optimus |
| ja, had ghet gehoord van een gozer die ook vast op ID&T forum zat. Wel leuke actie ghehehe. Meer dan de helft van de community daar is in 1x overgestapt naar een heel nieuw forum:) |
|
|
| New Wave |
Mooizo, nu ook de site van internet af, dan die hele toko opdoeken.
Duncan gaat de goeie kant op, gewoon zo doorgaan :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mooizo, nu ook de site van internet af, dan die hele toko opdoeken.
Duncan gaat de goeie kant op, gewoon zo doorgaan :p |
dit is idd niet echt slim nee
geeft goed aan dat ID&T naar het publiek luistert :rolleyes: |
|
|
| Ding Chavez |
| Lekkere baan ook die kerel die de hele dag kritiek mailtjes mag gaan beantwoorden. |
|
|
| franzelare |
gaat hij een beetje de mensen naar flok doorstuuren :S
of we nog niet genoeg mensen hebben daar!
ja wij zijn onafhankelijk, je we zin vrijwilligers maar dan hoeft hij ons nog niet met zijn vervelende leden op te zadelen :S
maar nu hij toch een server over heeft, mag hij die wel doneren ;)
vind het overgens wel typisch dat Pf voor het laatste ID-T feest weer eens geen cam toestemming had, maar dat hij nu wel vrolijk de mensen naar ons doorstuurt :eek: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Lekkere baan ook die kerel die de hele dag kritiek mailtjes mag gaan beantwoorden. |
Zou me niets verbazen als die mail-box nooit gelezen wordt :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
gaat hij een beetje de mensen naar flok doorstuuren :S
of we nog niet genoeg mensen hebben daar!
ja wij zijn onafhankelijk, je we zin vrijwilligers maar dan hoeft hij ons nog niet met zijn vervelende leden op te zadelen :S
maar nu hij toch een server over heeft, mag hij die wel doneren ;)
vind het overgens wel typisch dat Pf voor het laatste ID-T feest weer eens geen cam toestemming had, maar dat hij nu wel vrolijk de mensen naar ons doorstuurt :eek: |
eis dat hij de doorverwijzing weghaalt:D |
|
|
| franzelare |
tom kijkt er morgen naar, want die heeft nu geen internet.
maar opzich is het wel weer een eer, net als dat ze hun nieuws gewoon bij ons vandaan copy pasten en het er ook nog eerlijk bij zetten ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
gaat hij een beetje de mensen naar flok doorstuuren :S
of we nog niet genoeg mensen hebben daar!
ja wij zijn onafhankelijk, je we zin vrijwilligers maar dan hoeft hij ons nog niet met zijn vervelende leden op te zadelen :S
maar nu hij toch een server over heeft, mag hij die wel doneren ;)
vind het overgens wel typisch dat Pf voor het laatste ID-T feest weer eens geen cam toestemming had, maar dat hij nu wel vrolijk de mensen naar ons doorstuurt :eek: |
Al die zeikerds komen juist van partyflock :p
Iedereen zit toch op partyflock :p? |
|
|
| Chicane |
| Partyflock is de CU2 van de dance scene :p |
|
|
| MaGiK54 |
Dit is wederom het zoveelste bewijs dat Duncan de grootst mogelijke dildo in de dance-scene is. Heb nooit echt dat forum bekeken, maar wellicht zat er wel een grond van waarheid in de klachten van diverse mensen.
En dat mail-adres gaat ook niet werken, aangezien als Snuggle hier een goed onderbouwde klachtenmail stuurt naar die wankers van ID& dan krijgtie nog geeneens een fatsoenlijk antwoord. |
|
|
|
|