return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer (pg. 3)
View this Thread in Original format
Little Theseus
Als ik Duncan was had ik iedereen van het ID&T forum gebanned en zelf onder allerlei incognito's het forum met positieve messages volgepost!!
Gratis reklame w00h00!!
SnuggLe
Dit is ook wel leuk:

http://forum.remixinc.nl/viewtopic.php?t=456

Weet niet of het een grap is , of waar, maar ik vond het wel lachen :D


Werd daar ook een dik harde grap gemaakt op dat (best leuke!)-forum!
Ze hebben daar ook een thread met "Gelukkig hebben we de foto's nog!"
Daar stond een foto van een autongeluk, met eronder iets van:

"Na Miles ook Duncan aan de racerij!" of zoiets. Ziek :)
Flippe
Hij moet juist blij zijn met negatieve reacties! Weet hij wat er fout is, en wat en waar hij dingen moet gaan veranderen/verbeteren!
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Werd daar ook een dik harde grap gemaakt op dat (best leuke!)-forum!
Ze hebben daar ook een thread met "Gelukkig hebben we de foto's nog!"
Daar stond een foto van een autongeluk, met eronder iets van:

"Na Miles ook Duncan aan de racerij!" of zoiets. Ziek :)

Da's inderdaad niet zo netjes..


btw. het is Dylan Drazen in je sig :)
Flippe
quote:
Originally posted by basd
Da's inderdaad niet zo netjes..


btw. het is Dylan Drazen in je sig :)


Staat zo slordig he, een fout in je sig ;)
DjRV
ach ik mag het wel hoe duncan zich uit.
geeft zijn min punten zelf aan en zijn gedachtes pleurt ie der uit zonder een mooie intertoys verpakking er om. gewoon straight voor je bek,doe er mee wat je wilt en zoek het uit.

en sja,niet echt netjes om een forum zo dicht te knallen,maar zal hem een rotzorg wezen. tis zijn toko en het bracht blijkbaar veel irritaties bij hem. wat doe je met irritaties? juist ja,heel hard krabben en dan wegpleuren. daarna kijken we wel verder wat we met die troep doen die nu niet in me hoofd past omdat ik met van alles bezig ben.

die attitude mag ik echt wel :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
ach ik mag het wel hoe duncan zich uit.
geeft zijn min punten zelf aan en zijn gedachtes pleurt ie der uit zonder een mooie intertoys verpakking er om. gewoon straight voor je bek,doe er mee wat je wilt en zoek het uit.

en sja,niet echt netjes om een forum zo dicht te knallen,maar zal hem een rotzorg wezen. tis zijn toko en het bracht blijkbaar veel irritaties bij hem. wat doe je met irritaties? juist ja,heel hard krabben en dan wegpleuren. daarna kijken we wel verder wat we met die troep doen die nu niet in me hoofd past omdat ik met van alles bezig ben.

die attitude mag ik echt wel :)


He mafkees, toen ik dat deed met Siesta (gewoon krabben en wegpleuren) kreeg ik de wind van voren van je! :p ;P :D
DjRV
tranceaddict is ook niet jou toko:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
tranceaddict is ook niet jou toko:)


Echt wel, ik ben het homofiele broertje van Swamper! :D
sndh
:rolleyes:

New Wave
quote:
Originally posted by sndh
:rolleyes:


Gutogutogut.....wat een interresante post zien we hier van jouw zeg.
Kan me voorstellen dat jij je ergert aan een leuk onderonsje van RV en Snuggle...ik erger me er ook mateloos aan aan die laatste post whoeehoee.:rolleyes:
Jezes wat een prutser zeg.....post dan niets......
Optimus
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement