return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
:rolleyes:


Kijk, dit vind ik nou wel een goeie post....sndh, neem hier nou eens een voorbeeld aan!!
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Kijk, dit vind ik nou wel een goeie post....sndh, neem hier nou eens een voorbeeld aan!!


Laten we morgen ook maar alvast beginnen met het aanmaken met een persona non grata lijst ;)
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
persona non grata lijst ;)


Enige lijst die ik ken is een draaiboek van tv programma. :)
verklaar u nader. :p
arj1o1
one-smilie posts are gay

:rolleyes:
sndh
:rolleyes: :rolleyes:
doen we er twee ;) azijnpissers ...
Subsonik
quote:
Originally posted by sndh
:rolleyes: :rolleyes:
doen we er twee ;) azijnpissers ...


een postadvies van arj1o1 opvolgen is nog een stuk kanslozer
SnuggLe
quote:
Originally posted by arj1o1
one-smilie posts are gay

:rolleyes:




quote:
Originally posted by Subsonik
een postadvies van arj1o1 opvolgen is nog een stuk kanslozer


TRUE!
Donna
Iedereen doet toch gewoon wat ie zelf wil en wat m t beste uitkomt?
Dunciedude is dan toevallig weer eens iemand die zich in de schijnwerpers bevindt,en doet desondanks TOCH gewoon waar ie zin in heeft.

Naja,k ga mn eigen levensmotto ofcuz niet tegenspreken en snap de hele kritiek niet zo...
Hijs een man met betekenis geworden omdat het publiek van hem nam waar ze zin in hadden,dat ze er lekker voor betalen is hun prob,niet de zijne.
Hoeveel van de kritiekleveraars zullen als eerste "Innercityplaza" binnen komen vallen? Ik durf te wedden aardig wat;)

Dus word er geklaagd op het net en gebruik gemaakt van iets wat ze WEL graag van m willen.
Dat ik met enige regelmaat de meest grote azijnzeikster van dit forum en ver daarbuiten word genoemd gaat dan ook eigenlijk weer helemaal nergens over,want er wordt door iedereen lekkah in dikke stralen gepist maar vind menigeen dat hij/zij de aangewezen persoon is te bepalen waarover wel en waarover niet gezeken mag worden.

Ik zeik niet over Duncie,niet omdat ik in zn ban ben maar omdat ie lekkah schijt heeft en doet zoals ie de dingen voelt,boeiah:)

NERDS!
Miss Proximus
brul


denk dat als iedereen een jaar in een land zonder feesten zou gaan wonen het een stuk uitbundiger en gezelliger zou zijn op de feesten. Partyhardy en de gang hoeven niet naar t buitenland, die zijn al enthousiast genoeg :D

maar ja...hoe vaak ik dat niet al gezegd heb. en kortzichtige mensen hou je gewoon altijd!


leve houseparties :D oh, tenzij t van UDC is :p :stongue: :happy2: sorry bas (K)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Iedereen doet toch gewoon wat ie zelf wil en wat m t beste uitkomt?
Dunciedude is dan toevallig weer eens iemand die zich in de schijnwerpers bevindt,en doet desondanks TOCH gewoon waar ie zin in heeft.

Naja,k ga mn eigen levensmotto ofcuz niet tegenspreken en snap de hele kritiek niet zo...
Hijs een man met betekenis geworden omdat het publiek van hem nam waar ze zin in hadden,dat ze er lekker voor betalen is hun prob,niet de zijne.
Hoeveel van de kritiekleveraars zullen als eerste "Innercityplaza" binnen komen vallen? Ik durf te wedden aardig wat;)

Dus word er geklaagd op het net en gebruik gemaakt van iets wat ze WEL graag van m willen.
Dat ik met enige regelmaat de meest grote azijnzeikster van dit forum en ver daarbuiten word genoemd gaat dan ook eigenlijk weer helemaal nergens over,want er wordt door iedereen lekkah in dikke stralen gepist maar vind menigeen dat hij/zij de aangewezen persoon is te bepalen waarover wel en waarover niet gezeken mag worden.

Ik zeik niet over Duncie,niet omdat ik in zn ban ben maar omdat ie lekkah schijt heeft en doet zoals ie de dingen voelt,boeiah:)

NERDS!




Whahahahahaha!
Ik lees de eerste zin, en het laatste woord, dan weet ik al genoeg.

(k) voor Anja ;)

basvh
quote:
Originally posted by Miss Proximus


leve houseparties :D oh, tenzij t van UDC is :p :stongue: :happy2: sorry bas (K)


sjonge sjonge zeg. wilde net mijn reisje naar mexico morgen bevestigen om jouw gezellig op te zoeken. Maar dat hoeft nu ook niet meer, als het zo moet dan ga ik echt niet hoor.:p Dan maar naar Ibiza toe deze zomer. Poe he wat zal ik het rot krijgen daar.:p :D :stongue:
arj1o1
quote:
Originally posted by Subsonik
een postadvies van arj1o1 opvolgen is nog een stuk kanslozer


:o

mijn eerste post was sarcastisch maar dat zullen jullie wel niet snappen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement