|
Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dit is wederom het zoveelste bewijs dat Duncan de grootst mogelijke dildo in de dance-scene is. Heb nooit echt dat forum bekeken, maar wellicht zat er wel een grond van waarheid in de klachten van diverse mensen.
En dat mail-adres gaat ook niet werken, aangezien als Snuggle hier een goed onderbouwde klachtenmail stuurt naar die wankers van ID& dan krijgtie nog geeneens een fatsoenlijk antwoord. |
Helemaal mee eens. Die klachtenmail gaat direct in de prullenbak :S
Verder onderstreept dit maar hoe kansloos ID&T is, hoe veel mensen 'luistert' naar het volk :S
Wie maakt er een anti-id-t signature voor mij... |
|
|
| Joost008 |
Zo te zien heeft iedereen zin in Innercity!!!!
:p |
|
|
| eieregooie |
Pff...
Ben benieuwd waar ze mee komen dan... |
|
|
| arj1o1 |
| tis maar goed dat hij ze niet heeft doorgestuurd naar Tranceaddict :p |
|
|
| basd |
Zo maakt ie zich er natuurlijk wel ERG gemakkelijk vanaf, door gewoon de stekker eruit te trekken.. Het is wel goed dat ie toegeeft niet tegen kritiek te kunnen, maar dit is wel een oerstomme oplossing, zo laat je jezelf wel erg kennen natuurlijk.
En ik ben het wel met Ding eens, die vent of vrouw die die zeikmailtjes moet gaan beantwoorden heeft een KUTbaan :) |
|
|
| magrec |
Haha wat een knuppel die duncan.
Er werd de laatste natuurlijk wel wat op het forum gezeken maar er waren tig meer positieve reacties en dan toch zelf de stekker eruit trekken.
De redacteur van id&t mag (dirk-jan stip) had zelfs een topic lopen op het forum waar iedereen zijn klachten/meningen mocht geven over het blad en dan probeerde hij te kijken of ie er iets aan kon doen hehe lekker communiceren daar bij id&t. |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | | Voor de echte gegronde kritiek komt er een [email protected] zodat wij zelf die kunnen beantwoorden net zoals de klachten. |
Volgens mij vinden ze kritiek op hun organisatie nooit! gegrond..
Ik heb al diverse malen een mailtje gestuurd.. (bv over de verplichting van dat blad bij een sensation kaartje.. IK HOEF DAT BLAD NIET, maar dan ben ik wel mijn 10 euro kwijt)
never nooit niet een reactie gehad.. |
|
|
| magrec |
Trouwens Duncan die heeft het wel over mensen die zeiken.
Hij kan er ook wat van hoor. |
|
|
| Original |
| ....ik wacht nog steeds op mijn sensation dvd van bijna 2 jaar geleden. :o |
|
|
| SnuggLe |
..ik op mijn fiets! Ich woll mein rad zuruck!
Oh nee, dat was wat anders :S
Maar daar zal ID&T ook wel wat mee te maken hebben ;) :p |
|
|
|
|