|
Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Nu ik al bijna een jaar werkzaam ben als vaste dj in Discotheek the one in Uithoorn heb ik wel wat rare dingen meegemaakt.
Zo kwam er laatst een (lekker) wijf naar me toe en vroeg: Ken je "loving you" van Dana ff draaien!?!
Standaard type hardstylesletje dat figuur, ik kwam niet meer bij van het lachen en legde haar uit van wie de plaat wel was en dat ik dat nummer verafschuw en absoluut niet ga draaien. Vind ze raar. Hihi.
Nu vraag ik me af; wat willen jullie absoluut niet horen op een avondje stappen?
Wat is de foutste plaat die een dj in jouw ogen kan draaien of heeft gedraaid?
New Wave zijn avond is bijvoorbeeld verpest als hij ergens murder was the bass hoort :D:D |
|
|
| tor8024 |
Tiesto - Traffic
word ik gek van.. :nervous: |
|
|
| total woot |
| EVERYBODY: FACE DOWN ASS UP!! |
|
|
| Ding Chavez |
| Sowieso al die ski hut plaatjes niet, maar daar ontkom je bijna niet meer aan als je gewoon een avondje gaat stappen. Ik snap echt niet wat iemand daar aan kan vinden. Een oud nummer met een slap nieuw deuntje en een beat... |
|
|
| Disney |
KLUBBHEADS!!!
:whip: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
New Wave zijn avond is bijvoorbeeld verpest als hij ergens murder was the bass hoort :D:D |
Ik sluit me daarbij aan.
Wat ik verder niet hoef te horen is skihut en haardstijl.
Verder verafschuw ik clubtrance/house/skihut/crap-remixen van jaren '80 nummers, van die gare Boozywoozyplaten. |
|
|
| Ferry 0 |
| Hardstyle & Hardcore (Y) |
|
|
| Blik |
dat superirritante 00t 00t (ofzoiets) en al de trieste hardstyle covers
als ik dat hoor denk ik meteen:
BAH!!! |
|
|
| Creamfields23 |
COOLIO
Hip hop enzo dus |
|
|
| pooley |
R&b , schlagerliedjes of van die 'domme playback-hoerezooi-optreden groepjes'
hardstyle / hardcore. |
|
|
| dj_spare |
| Ik haat Benni Benassi - Satisfaction nu zo enorm, is op vakantie helemaal de verkeerde kant op gegaan met dat nummer (zo ongeveer 1x per 30 minuten :rolleyes: )... natuurlijk ook geen skihut nummers/hardstyle/hardcore/rnb/hiphop... |
|
|
| Duke2003 |
| hardcore :whip: wat een troep! en trouwens, skihut is inderdaad zware kutmuziek, maar als je dronken bent is het echt zo melig om met zn allen debiel te doen! |
|
|
|
|