|
Q-dance lanceert nieuw concept 'In Qontrol' (10 April 2004 A'dam Rai)
|
View this Thread in Original format
| Menno |
Feest: InQontrol
Datum: 10 april 2004
Plaats: Amsterdam Rai
Capaciteit: 30.000 mensen
Kosten: € 42 (ex fee), kaartverkoop start 10 januari bij bekende voorverkoop adressen.
Line-up;
Early Hardcore
- Bass D & King Matthew, NL
- Gizmo, NL
- Darkraver, NL
- Buzz Fuzz, NL
- Outblast, NL
- Franky Jones, BE
Hardtrance
- Scot Project, DE
- DJ Energy vs. Tatana, CH
- Igor S, IT
- SHOKK vs. Flutlicht, DE
- DJ Dean, DE
- Max Savietto, IT
- Bas & Ram, NL
- DJ Yves, BE vs. Lady X, NL
Techno
- Marco Remus, DE
- Chris Liebing, DE
- Miss Djax, NL
- Cristian Varela, ES
- Ben Sims, UK
- Lars Klein, DE
- Justin Berkovi (live), UK
- Xanno Gallois vs. D-Jay-Alias, NL
Hardstyle
- Deepack, NL
- Lady Tom, CH
- Straight On DJ Team, NL
- Charly Lownoise, NL
- Hardheadz DJ Team, NL
- Alpha Twins, NL
- Gary D, DE
- Technoboy, IT
- Sunny D, NL
- Beholder & Balistic, NL
- Mark E.G., UK
Met dank aan Basd,arj101,Alferox en Dr.Kuipers voor de indeling. |
|
|
| jp |
| Early hardcore erbij? Heel interessant! :eyes: |
|
|
| TranceFool |
| ipv Shockers is dit dus, erg jammer :( |
|
|
| AlFerox |
| yep, flockers is ter ziele.. |
|
|
| franzelare |
| daar zit helemaal geen Q in :S |
|
|
| Little Theseus |
Kben erg benieuwd hoe zielig de line-up hier gaat worden.
ID&T LEER HET NOU EENS!!! TECHNO GAAT NIET SAMEN MET HARDSTYLE!!!!! |
|
|
| Dr. Kuipers |
Het is ook In Qontrol :p
:p |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Het is ook In Qontrol :p
:p |
Heb het veranderd.;)
Ben toch wel benieuwd naar de line-up, vond Defqon1 zeker geen slecht feest vorig jaar.(de Hardtrance dan) |
|
|
| New Wave |
Ach, laat ze toch lekker knuppelen die mensen van Q-dance.
Ieder zijn feestje.......Er zijn ergere dingen op de wereld. :) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: |
Tjeerdo Gepost op: Thu 11 Dec, 15:32
Tja... ik begrijp de gedachtengang wel. Wie de afgelopen twee jaar goed heeft opgelet heeft gezien dat de hardstylezalen te klein waren terwijl je op techno alleen geen groot feest kan geven. Daar is de scene gewoon niet groot genoeg voor... dat maakt jullie niets uit, maar een organisatie die een plus wil zien op de verlies- en winstrekening en dus een goed resultaat, wel...
En toevallig weet ik dat er namen zullen komen van een dergelijke grootte dat het voor technoliefhebbers die inderdaad gewoon hun eigen muziek opzoeken een allerzins leuke avond kan worden...
Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat Shockers er niet meer is, het was toch mijn leukste ID&T feest... vond het ook een leuk concept...
|
|
|
|
| New Wave |
| Tjeerd moet eens zijn mond houden......hij denkt dat hij de hele scene in zijn hoofd heeft zitten.....kansloos figuur, was wel leuk om die gast te flamen op PF.:p |
|
|
|
|