return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
צח הולך לצבא. ואני לא
View this Thread in Original format
DjChook
כן כן חברים
פתחתי היום שיהיה מספיק זמן לתגובות התבכיינויות ושאר ירקות

אז ככה
אני וצח היינו אמורים לההתגייס ביחד (כן כן ביחד) ב 14.12
לגיוס כלל צהלי לבעלי פרופיל 64

אבל שלשום עברתי את המבחנים לקורס תכנות (ממרמ) אז אני מתחיל את הקדצ בפברואר :)

נקווה שיהיה פסדר..

ולצח. בהצלחה
Origin
אח שלי אך הגעתה למבחנים של ממר"מ ?מה אתה למדת בבצפר ?למה אני גם רוצה !:conf:
coby
quote:
Originally posted by DjChook
כן כן חברים
פתחתי היום שיהיה מספיק זמן לתגובות התבכיינויות ושאר ירקות

אז ככה
אני וצח היינו אמורים לההתגייס ביחד (כן כן ביחד) ב 14.12
לגיוס כלל צהלי לבעלי פרופיל 64

אבל שלשום עברתי את המבחנים לקורס תכנות (ממרמ) אז אני מתחיל את הקדצ בפברואר :)

נקווה שיהיה פסדר..

ולצח. בהצלחה



וואי תותח אחי !.. גם אני רוצה ללכת לממרם

יש לך טיפים יעזרו לי ?! :)
Flotser
וואי חן שיחקת אותה
בהצלחה

וגם צח אחי בהצלחה נקווה תחזור הרבה לבית :)
:p :wtf: !!!
גיוס נעים:crazy:
arik
שיתגייסו כבר קיבינימאט

סתם בהצלוחה לשניכם
!!!

חן ככה אתה דופק את צח לא יפה!!
:)
KosmiK-G8
מצד אחד ממרם זה נראה לי סבבה... למי שאוהב מחשבים... תכנות וכל השאר.. אני לא מבין בזה יותר מדי...

אבל חן אחי אני לא רוצה לבאס אותך אתה עוד תצטער על הקדצ...
ולא משנה כמה צהל ישלם לך בתקופת הקדצ...
זה לא נחשב לפזם...
Scorchio
אחחח חן ככה אתה מאכזב אותי כבר ציפיתי לשיחות נפש עמוקות על מוזיקה אלקטרונית ואיה נאפה...

קיצר
אני הולך לצבא אני לא יהיה כאן בערך שלוש שבועות ואחרי זה הכל יהיה כרגיל
:)
H.A.
בהצלחה
אני מניח שנראה אתכם פה די הרבה אם אתם הולכים לשבת על מחשבים כל היום :D
שיהיה לכם גיוס קל ;)
KrazyDJs
בהצלחה שניכם...
גיוס קל לצח..
ועוד מעט לצ'וק :)
warpedd_
quote:
Originally posted by Scorchio
אחחח חן ככה אתה מאכזב אותי כבר ציפיתי לשיחות נפש עמוקות על מוזיקה אלקטרונית ואיה נאפה...

קיצר
אני הולך לצבא אני לא יהיה כאן בערך שלוש שבועות ואחרי זה הכל יהיה כרגיל
:)


Too Big Too big...:haha: :haha:

DjChook
quote:
Originally posted by warpedd_
Too Big Too big...:haha: :haha:



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

בקיצר אני יודע שזה מבאס את התחת שזה קדצ
אבל אין ברירה... זה בעיקרון יורד מהקבע חח
(צריך לחתום 3 שנים)
אבל הסבירו לי שלא חייבים לעשות גם אותם היום

בקיצר.. נקווה שיהיה בסדר
-CosmicFire-
בהצלחה צח גבר

אנשים אולי תתחילו לדבר בשפה נורמלית
חצי מהטראד פה לא הבנתי כמה ראשי תיבות יש בצבא ההגנה לישראל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement