| coby |
| quote: | Originally posted by DjChook
כן כן חברים
פתחתי היום שיהיה מספיק זמן לתגובות התבכיינויות ושאר ירקות
אז ככה
אני וצח היינו אמורים לההתגייס ביחד (כן כן ביחד) ב 14.12
לגיוס כלל צהלי לבעלי פרופיל 64
אבל שלשום עברתי את המבחנים לקורס תכנות (ממרמ) אז אני מתחיל את הקדצ בפברואר :)
נקווה שיהיה פסדר..
ולצח. בהצלחה |
וואי תותח אחי !.. גם אני רוצה ללכת לממרם
יש לך טיפים יעזרו לי ?! :) |
|
|