|
צח הולך לצבא. ואני לא (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד לי אתה מטומטם או שאתה את עצמך
ובוא אני אספר לך למה (אפילו שאני קצת שיכור)
א. הוא לא אמר שהוא מעשן
ב. יש סבירות גבוהה מאד שאם קורס שלם יעשן. גם זה שנותר לבד בסוף יעשן
ג. אנשים מתחילים לעשן מדי פעם... כי זה כייף ובראסמי אני לוקח סיגריה מפעם לפעם (תדירות של פעם בחודש ככה וגם זה שחטה לא סיגריה.. כי זה נחמד) ואני מעשן נרגילה קבוע על בסיס חברתי
זה שאתה אנטי עישון זה אומר שאתה פשוט נוגד את הדרך של העולם החדש, אני לא נגד עישון.. כמה שזה רע... אין מה לעשות, זה כנראה יותר טוב
ואמרו חכמים שעדיף לחיות טוב ולמות מוקדם מאשר לסבול חיים ארוכים |
סליחה.???
מי שאנטי עישון נוגד את העולם החדש..????
מי אמר.??
לחיות טוב..? לעשן זה לחיות טוב..???
אז שיהיו בריאים משמעשנים ויחיו טוב
זה חיים מסריחים
אני לא מפחד למות מוקדם...
אולי אני יקבל סרטן עכשיו כשאני מדבר איתך ואני ימות עוד חצי שנה
אי אפשר לדעת
אבל אני לא סובל ריחל של עישון
אני לא יכול להתנשק עם נשים שמעשנות על בסיס קבוע
זה פשוט מסריח לי תנשמה יש להם ריח דוחה
זה הופך תשיניים לצהובות אבל עזוב את זה ואת כל שאר תופעות הלוואי...
הריח של זה פשוט דוחה לי תנשמה
מצידי לא שקורס שלם יעשן
שכל הבסיס שלי יעשן
ובוגי יבוא ויציע לי סיגריה ואני יסרב לו בנימוס
אז אל תסיק סתם מסקנות
אני לא רואה בזה איכות חיים לעשן |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד לי אתה מטומטם או שאתה את עצמך
ובוא אני אספר לך למה (אפילו שאני קצת שיכור)
א. הוא לא אמר שהוא מעשן
ב. יש סבירות גבוהה מאד שאם קורס שלם יעשן. גם זה שנותר לבד בסוף יעשן
ג. אנשים מתחילים לעשן מדי פעם... כי זה כייף ובראסמי אני לוקח סיגריה מפעם לפעם (תדירות של פעם בחודש ככה וגם זה שחטה לא סיגריה.. כי זה נחמד) ואני מעשן נרגילה קבוע על בסיס חברתי
זה שאתה אנטי עישון זה אומר שאתה פשוט נוגד את הדרך של העולם החדש, אני לא נגד עישון.. כמה שזה רע... אין מה לעשות, זה כנראה יותר טוב
ואמרו חכמים שעדיף לחיות טוב ולמות מוקדם מאשר לסבול חיים ארוכים |
גנבת לי את המילים מהפה...אכל יש לי כמה דברים להוסיף..
KosmiK-G8
נכון הריח של הסיגריות מסריח ותאמין לי שהמעשנים יודעים את זה..
אבל מה לעשות זה מין הרגל כזה שאנשים נהנים ממנו..
כן, זה כיף להם לעשן סיגריה..בוא אני יסביר לך, כמה שזה יראה לך מוזר (כי אתה לא מעשן)..
סיגריה זה כמו כזה חטיף שוקולד בשבילהם...
לפעמים פשוט בא לך...
נכון אם ניסית לעשן בטח אמרת "אוי זה מגעיל אני לא מבין למה אנשים נהנים מזה"..גם אני הייתי ככה כשהייתי ילד קטן, אבל אם הזמן אחרי שאתה מתחיל קצת לעשן אתה רואה שזה לא נורא בכלל:)
(וברור שלעשן 2 קופסאות ביום זה לא לחיות טוב, גם אני חושב ככה..זה באמת חיים מסריחים וזה מוגזם אבל שכל אחד יתעסק בחיים שלו.. חיה ותן לחיות כמו שאומרים...)
ואני מקווה שאין לך משהו נגד נרגילה..! כי אין לי כח עכשיו לרשום עוד למה נרגילה זה דבר טוב:D |
|
|
| yahel222 |
טוב ככה
קודם כל צח בהצלחה איפה שתיפול ספר קצת איך הטירונות
2. מי זאת ההודיה הזאת שהזכרתם פה
מאיפה
תארגנו תמונה
ומהר
ואני כבר יפעל בהתאם
3.בקשר לעישון
בתור אחד שמעשן שנה וחצי 4-5 סיגריות ליום
התחלתי בגלל הצבא
ושיצא לך לשבת 12 שעות בחדר בבקום ולחכות שהקצינת ת"ש תקרא לך
ופתאום יבוא מישהו ויציע לך סיגריה
אז אתה תקח אותה להעביר עוד 10 דקות והמליון דקות שאתה יושב כמו טמבל ומחכה !!!
ואחרי זה המשכתי כי כיף פה ושם סיגריה
אחרי ארוחה טובה שהבטן מפוצצת אין כמו לקחת סיגריה
אחרי X@!# עם החברה (מקווה שהבנתם למה הכוונה) אין כמו לקחת סיגריה
ומצד שני לפעמים אני רואה את אמא שלי שמעשנת 2 קופסאות וזה מגעיל אותי
אפשר לעשות הכל בטעם הטוב
ואגב 4-5 סיגריות ליום זה לא כזה מסוכן וזה בקושי פוגע בריאות
כי מה שהעישון עושה זה הורס כאלה דברים בריאות שנקראים נאדיות
אבל הן מתחדשות ככה שאם מישהו מעשן קצת כל יום אז מה שהוא הורס מתחדש
שמישהו מעשן 20 סיגריות ליום אז מתחדש גם אבל הרבה יותר נהרס ומכאן הנזק....הבנתם??? אם לא אז לא נורא
בקיצור הפואנטה שלא נורא לעשן פה ושם אבל יש גבולותתתת לדעתי
ותעשו חיים !
וחן בהצלחה |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב ככה
קודם כל צח בהצלחה איפה שתיפול ספר קצת איך הטירונות
2. מי זאת ההודיה הזאת שהזכרתם פה
מאיפה
תארגנו תמונה
ומהר
ואני כבר יפעל בהתאם
|
הודיה זאת דוגמנית עם הגוף הכי שווה בארץ..
היא הייתה שנה שעברה ברמנית במטרוק..
והיא משרתת בשלישות הראשית בר"ג..
אין לי תמונה שלה פה..
אבל במחשב בצבא יש לי את התמונה שלה מהחוגר, שיצאה לא משהו ורואים רק את הפרצוף, אבל אולי אתה תזהה אותה אם תראה את התמונה הזאת..
אז אם אתה רוצה אני ישלח לך את זה במייל בצבא (אם יש לך..) |
|
|
| Scorchio |
טוב קיצר ככה אני עושה טירונות 02 בזיקים
בסיס אחלה הכל חדש ונקי
רק מה קור לא נורמלי
כל הפלוגה שלי מיועדת לחיל האוויר וקיבלנו מנילות ויש שיחות עם קציני מיון ביום שני
אגב שלומי ארבייטמן מבית"ר ירושלים ישן מיטה לידי באוהל חחחח
צחוקים לא נורמאליים שם עושים צחוק מהמפקדות בפנים
ראסמי 60 אחוז מהבסיס הולכים עם נעלי ספורט שמים זין כל אחד עם אלף פטורים
חוץ מזה ממש צחוקים יש לנו רס"פ רוסי שיצא היישר מאסקימו לימון
ויום רביעי בילינו בתורנות מטבח לצלילי מזרחית מרעידת אוזניים ודיכאונית
קיצר סבבות
עוד שבועיים מסיימים יום חמישי הזה טקס השבעה... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב קיצר ככה אני עושה טירונות 02 בזיקים
בסיס אחלה הכל חדש ונקי
רק מה קור לא נורמלי
כל הפלוגה שלי מיועדת לחיל האוויר וקיבלנו מנילות ויש שיחות עם קציני מיון ביום שני
אגב שלומי ארבייטמן מבית"ר ירושלים ישן מיטה לידי באוהל חחחח
צחוקים לא נורמאליים שם עושים צחוק מהמפקדות בפנים
ראסמי 60 אחוז מהבסיס הולכים עם נעלי ספורט שמים זין כל אחד עם אלף פטורים
חוץ מזה ממש צחוקים יש לנו רס"פ רוסי שיצא היישר מאסקימו לימון
ויום רביעי בילינו בתורנות מטבח לצלילי מזרחית מרעידת אוזניים ודיכאונית
קיצר סבבות
עוד שבועיים מסיימים יום חמישי הזה טקס השבעה... |
נשמע שאתה מרוצה אחי
:p :wtf:
חיל אוויר זה תמיד טוב,
אתה יודע מה בדיוק בחיל אוויר?...
שיהיה מלא בהצלחה!!
:tongue2 |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Flotser
נשמע שאתה מרוצה אחי
:p :wtf:
חיל אוויר זה תמיד טוב,
אתה יודע מה בדיוק בחיל אוויר?...
שיהיה מלא בהצלחה!!
:tongue2 |
ממש לא..
יש הרבה מאוד חיילים שדופקים אותם בתפקידים ממש גרועים שקשורים בציוד של מטוסים וכל מיני שטויות כאלה בבסיסים סגורים וככה הם טוחנים חצאים כמו מניאקים..
כמו כן, יש מלא תפקידים חימושניקיים בחיל האויר..
אל תחשוב שבבסיסים של חיל האויר יש רק פול כוסיות ותנאים מצוינים כי זה לא תמיד ככה............ |
|
|
| DjChook |
תודה דותן ;)
צח אני שמח שאתה מבסוט.. טקע השבעה חחח.. אשכרא מושפל
סתם :)
העיקר שאתה מבסוט, כולנו מקווים שתיפול טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עוד שבועיים מסיימים יום חמישי הזה טקס השבעה... |
רגע היה לך כבר טקס השבעה או שיהיה לך יום חמישי הזה?
לי יש השבעה ביום חמישי הקרוב...
אבל זה בערד גם ככה :)
מי שרוצה מוזמן לבוא :D
בכל אופן... בקשר לסיגריות...
אני רק חייב לציין שאני לא נגד עישון או משהו
אבל אני רואה את כל החבר'ה בצבא שמעשנים שהם פשוט מעשנים בכזה לחץ ומדליקים סיגריה אחת אחרי השניה בגלל לחץ זמן וזה פשוט מגעיל אותי
ראסמי כרגע סיגריות מגעילות אותי!!
בקטנה :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Flotser
נשמע שאתה מרוצה אחי
:p :wtf:
חיל אוויר זה תמיד טוב,
אתה יודע מה בדיוק בחיל אוויר?...
שיהיה מלא בהצלחה!!
:tongue2 |
מיכאל פה אתה טועה...
חיל אויר זה זין אחושרמוטה..
יש לי חבר אפסנאי בחיל אוויר מקלל את הרגע שהוא שם
הוא פטוריסט הוא אומר בלי הפטורים רק טחינה שם
שתי לילות בשבוע אבטש כל שלוש חודש
ממש זין
הוא מקבל באפסנאות הרבה יחידות והוא אומר לי שרוב חיל האויר די טוחנים אפילו שהם יוצאים יומיות לפחות חלק מהם
הקיצר הפתרון ללהיות גובניק טוחן בחיל האויר זה להיות גובניק פטוריסט
צח...
איך שתגיע לבסיס הקבע שלך תתחיל ללכת כל הזמן למרפאה או לחרפ בתקווה שיהיה משהו קרוב באמת
ותארגן פטורים מגילוח
נעליים
אבל זה בקטנה
הדברים החשובים הם
פטור שבע שנות שינה בלילה
וכמובן הכי חשוב פטור מנשק
הכי הכי חשוב
השמירות שם הבנתי זה טחינה לא נורמלית
גם מטבחים הבנתי לא חסר שם... |
|
|
| Scorchio |
קודם כל זה משתנה מבסיס לבסיס
דבר שני אני יהיה על יציאות יומיות ויש לי כבר מה להגיד להם
חוץ מזה שאם אני יהיה בשדה דב יש לי קומבינה רצינית כי אבא של חבר שלי חבר טוב מאוד של המב"ס שם
אז יהיה טוב |
|
|
| KosmiK-G8 |
תפעיל טוב טוב תקומבינה שלך..
חבר שלי היה שם חודשיים והיה מת לעוף משם...
כנראה שלא היה טוב... |
|
|
|
|