return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
צח הולך לצבא. ואני לא (pg. 2)
View this Thread in Original format
MasterP
quote:
Originally posted by DjChook
כן כן חברים
פתחתי היום שיהיה מספיק זמן לתגובות התבכיינויות ושאר ירקות

אז ככה
אני וצח היינו אמורים לההתגייס ביחד (כן כן ביחד) ב 14.12
לגיוס כלל צהלי לבעלי פרופיל 64

אבל שלשום עברתי את המבחנים לקורס תכנות (ממרמ) אז אני מתחיל את הקדצ בפברואר :)

נקווה שיהיה פסדר..

ולצח. בהצלחה


יפה לך אחי!
חבר שלי גם עושה את הקד"צ המעפן בפבואר איזה צעירות אתם צוברים פז"מ שלילי.
קיצר שזה יהיה רלוונטי אני יקשר אותך אליו... הוא בחור טוב (אבל אוהב שמרימים את הסבון שלו במקלחת)

לצח גיוס נעים תכתוב איפה אתה עושה טירונות

האא אגב חן אני יכול לסדר אותך בקורס למה חבר טוב שלי הוא תוכניתן וחברים שלו ידריכו אותך
Narcotic Mind
וואלה סחטיין חיין מקווה לתסתדר עם הקבע\
וצח, בהצלחה שיהיה
DjChook
ואלה תודה
דבר איתי באייסיקיו ;)
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Scorchio
אחחח חן ככה אתה מאכזב אותי כבר ציפיתי לשיחות נפש עמוקות על מוזיקה אלקטרונית ואיה נאפה...

קיצר
אני הולך לצבא אני לא יהיה כאן בערך שלוש שבועות ואחרי זה הכל יהיה כרגיל
:)


אופטימי..למה לא?:rolleyes:


טוב אחי שיהיה לך בהצלחה..
אני מאחל לך שתעשה טירונות חפשנית במחנה 80 כמו שצריך..
וישימו אותך אחר כך בשלישות הראשית ברמת-גן עם כל הכוסיות :D
DjChook
איפה יש כוסיות בשלישות ?!
אני עוד לא ראיתי
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjChook
איפה יש כוסיות בשלישות ?!
אני עוד לא ראיתי


אם אני יגיד לך שהודיה משרתת שם זה יספיק לך?
Gil Shwarts
(זה שירן)
צח י'פיל שיהיה לך בהצלחההה... תחרוש על הפלייסטיישן כמה שיותר לפני שאתה מתגייס :)


וחן... סחטןןן עליך אחיי
שיהיה בהצלחה

הסוף....
DjChook
תשמע אני אגיד לך את האמת
הייתי בשלישות פעמיים בשבוע האחרון

ולא ראיתי אפילו מישהי אחת שאני יכול להגיד עליה

"אתם לא מאמינים איזה כוסית ראיתי בשלישות"

אבל מצד שני.. איך שהעניינים מתגלגלים... יש לי עוד הרבה זמן לחפש
NyKoN
יש כבוד אחי
איך הגעת לממרם?
ומה היה במבחנים?
Narcotic Mind
צריך נתונים טובים, קבא 54 דפר 70 לפחות אם אני לא טועה, ואתה מבקש בצו הראשון ללכת לזה, או שולח פקס או שלפעמים סתם מזמנים אותך... במבחנים יש פרק של אנלוגיות שזה משהו כמו 40 שאלות קצרות ב20 דקות אם אני לא טועה, ואז פרק תיכנות שמלמדים אותך שפה ואתה אח"כ עונה על שאלות, זה שעה וחצי אם אני לא טועה, חוץ מזה ציוני בגרויות זה פלוס גדול אם אתה רוצה להתקבל

DjChook
פששש אהבתי את ההסבר רון :)
ניגשת למבחנים האלה ?
אם כן, גם לך היה את התכנות על הדבר שנקרא
"מחשבון" ?

אני פשוט רוצה לדעת כי אם זה תמיד אותו דבר אני אוכל לעזור לאנשים

בלי שום קשר
צריך פרופיל 64 ומטה
Scorchio
אייי גיל כמה שהסוני יחסר לי בשבועות הקרובים

וכן אני אופטימי טירונות 02 3 שבועות ואז קל"ב...


תודה לכולם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement