|
צח הולך לצבא. ואני לא (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
שיהיה באמת בהצלחה לך צח...
אלק לא יהיה פה 3 שבועות
כאילו הוא מינימום שייטת עם היציאות...
כבר היום הוא חזר...
וחן... יש לי גם 3 חברים שהם תוכניתנים...קיצר דבר איתי לפרטים אם אתה רוצה...
אהה וזה לא קשור לפרופיל הרפואי יותר מדי
ואחרי שתהיה בצבא אפילו שבוע וקצת בלי לראות בנות אפילו אם תראה בנות מטונפות אתה תרצה לזיין אותן... מה אני מדבר... אתה תרצה לאנוס עיזים!!! |
|
|
| DjChook |
זה כן רועי
אתה מקבל את האפשרות במנילה רק עם 64 ומטה
ובעיקרון להגיע לזה סתם זה קשה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה כן רועי
אתה מקבל את האפשרות במנילה רק עם 64 ומטה
ובעיקרון להגיע לזה סתם זה קשה |
שמע
חברים שלי למדו עם תחילת שנת הלימודים עד איזה מרץ ככה...
ויש לי עוד שני חברים בגיל שלי שעושים את זה עכשיו...
ולא לכולם יש פרופיל 64 ומטה
אני די בדוק פרוק ונצור על זה! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אייי גיל כמה שהסוני יחסר לי בשבועות הקרובים
וכן אני אופטימי טירונות 02 3 שבועות ואז קל"ב...
תודה לכולם |
אתה יודע שקל"ב זה עד מרחק של 100 ק"מ אוויריים מהבית? :) |
|
|
| Scorchio |
כן אני יודע שקל"ב זה עד 100 קילומטר מהבית
אבל אחותי גרה ממש ליד הקריה ובגלל ששיחקתי אותה אצל הקב"ן אני כנראה ישרת בקריה.
אגב חזרתי
:) |
|
|
| fishfish |
בתור אחד שעבר את קורס הפעלת מערכות מחשב (מה לעשות לא הגעתי להיות תוכניתן..., למרות שרציתי), המבחנים הם כל הזמן אותם המבחנים.
הם לא קשים במיוחד אבל הם יכולים להיות טריקיים.
אתה הולך לעשות קורס תכנות בבסמ"ח, לא בממר"ם, כי ממר"ם לא מעבירים קורסי תכנות, אלא בסמ"ח שהיא יחידת ההדרכה.
הקורס הזה הוא אחד הקורסים היוקרתיים בצה"ל - למרות שאתם לא שווים הרבה מול הממ"סניקים.
בקשר לשאלות לגבי הכוסיות... יש כוסיות בשלישות, הודיה אוחיון שם ויצא לי לראות אותה כמה פעמים...
אל תחשוב שיוכלו לסדר לך קומבינות עם המדריכים, כי גם אם תכיר אותם הם יתיחסו אליך כאילו הם לא מכירים אותך (זה קרה לאחד החברים שלי... ורק בשבירת דיסטנס המדריך אמר לו שכל הכבוד שהוא הצליח לעבור את זה באיפוק...)
חן תדע שאתה הולך להשמין ולטחון אוכל ברולדין ובסטקייה, אם אתה עוד לא מעשן כדאי שתתחיל, כי כל הקורס הזה מעשן!
עוד טיפ קטן חן, תנסה להיות תוכניתן סיסטם של ה MF בממר"ם - הם מבוקשים רצח באזרחות (תהיה לך עבודה מובטחת בIBM כשתשחרר מהצבא - במיוחד אם תעשה קורס קצינים ותהיה ראש צוות...)
עוד נקודה אחרונה... אם לא בא לך לתכנת הרבה אבל אתה עדיין רוצה קורס איכותי לך להפעלת מערכות מחשב!
אם מישהו רוצה פרטים על הקורס שיפנה אליי! |
|
|
| DjChook |
אני גם ככה שמנמן :)
לא נורא אמרו שיש הפסקות... נריץ בהן קפוארה ;)
בקיצר.... איפה צח ?! סגר שבת חחח |
|
|
| Scorchio |
הופההההה
הנה צחחחח
לא סגר שבת
וגם לא יסגור
אללה בית זונות
:) |
|
|
| DjChook |
| חחח ספר ספר חוויות |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by fishfish
אם אתה עוד לא מעשן כדאי שתתחיל, כי כל הקורס הזה מעשן!
|
אתה מושפע רצח אני מבין אהה..???
באמא שלי אנשים לא מסוגלים להגיד לא אז הם מתחילים לעשן...
גועל נפש...
שיקום הגבר כאן שהתחיל לעשן מסיבה הגיונית...
אני רוצה לראות למי יש כאן סיבה משכנעת להתחיל לעשן
אם מישהו מביא לי סיבה הגיונית מספיק אני מתחיל לעשן
אהההה והסיבות הבאות לא נקראות הגיוניות
כל החברים שלי מעשנים/ משעמם לי/ היה לי קצת לחץ/ ועוד סיבות נפוצות ועם זאת דפוקות בטירוף להתחיל לעשן |
|
|
| itamarsan |
| בהצלחה אחים שלי ושפשוף נעים.... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אתה מושפע רצח אני מבין אהה..???
באמא שלי אנשים לא מסוגלים להגיד לא אז הם מתחילים לעשן...
גועל נפש...
שיקום הגבר כאן שהתחיל לעשן מסיבה הגיונית...
אני רוצה לראות למי יש כאן סיבה משכנעת להתחיל לעשן
אם מישהו מביא לי סיבה הגיונית מספיק אני מתחיל לעשן
אהההה והסיבות הבאות לא נקראות הגיוניות
כל החברים שלי מעשנים/ משעמם לי/ היה לי קצת לחץ/ ועוד סיבות נפוצות ועם זאת דפוקות בטירוף להתחיל לעשן |
תגיד לי אתה מטומטם או שאתה את עצמך
ובוא אני אספר לך למה (אפילו שאני קצת שיכור)
א. הוא לא אמר שהוא מעשן
ב. יש סבירות גבוהה מאד שאם קורס שלם יעשן. גם זה שנותר לבד בסוף יעשן
ג. אנשים מתחילים לעשן מדי פעם... כי זה כייף ובראסמי אני לוקח סיגריה מפעם לפעם (תדירות של פעם בחודש ככה וגם זה שחטה לא סיגריה.. כי זה נחמד) ואני מעשן נרגילה קבוע על בסיס חברתי
זה שאתה אנטי עישון זה אומר שאתה פשוט נוגד את הדרך של העולם החדש, אני לא נגד עישון.. כמה שזה רע... אין מה לעשות, זה כנראה יותר טוב
ואמרו חכמים שעדיף לחיות טוב ולמות מוקדם מאשר לסבול חיים ארוכים |
|
|
|
|