return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
צח הולך לצבא. ואני לא (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
שיהיה באמת בהצלחה לך צח...
אלק לא יהיה פה 3 שבועות
כאילו הוא מינימום שייטת עם היציאות...

כבר היום הוא חזר...



וחן... יש לי גם 3 חברים שהם תוכניתנים...קיצר דבר איתי לפרטים אם אתה רוצה...
אהה וזה לא קשור לפרופיל הרפואי יותר מדי


ואחרי שתהיה בצבא אפילו שבוע וקצת בלי לראות בנות אפילו אם תראה בנות מטונפות אתה תרצה לזיין אותן... מה אני מדבר... אתה תרצה לאנוס עיזים!!!
DjChook
זה כן רועי

אתה מקבל את האפשרות במנילה רק עם 64 ומטה

ובעיקרון להגיע לזה סתם זה קשה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
זה כן רועי

אתה מקבל את האפשרות במנילה רק עם 64 ומטה

ובעיקרון להגיע לזה סתם זה קשה


שמע
חברים שלי למדו עם תחילת שנת הלימודים עד איזה מרץ ככה...
ויש לי עוד שני חברים בגיל שלי שעושים את זה עכשיו...
ולא לכולם יש פרופיל 64 ומטה
אני די בדוק פרוק ונצור על זה!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Scorchio
אייי גיל כמה שהסוני יחסר לי בשבועות הקרובים

וכן אני אופטימי טירונות 02 3 שבועות ואז קל"ב...


תודה לכולם


אתה יודע שקל"ב זה עד מרחק של 100 ק"מ אוויריים מהבית? :)
Scorchio
כן אני יודע שקל"ב זה עד 100 קילומטר מהבית
אבל אחותי גרה ממש ליד הקריה ובגלל ששיחקתי אותה אצל הקב"ן אני כנראה ישרת בקריה.

אגב חזרתי
:)
fishfish
בתור אחד שעבר את קורס הפעלת מערכות מחשב (מה לעשות לא הגעתי להיות תוכניתן..., למרות שרציתי), המבחנים הם כל הזמן אותם המבחנים.
הם לא קשים במיוחד אבל הם יכולים להיות טריקיים.
אתה הולך לעשות קורס תכנות בבסמ"ח, לא בממר"ם, כי ממר"ם לא מעבירים קורסי תכנות, אלא בסמ"ח שהיא יחידת ההדרכה.
הקורס הזה הוא אחד הקורסים היוקרתיים בצה"ל - למרות שאתם לא שווים הרבה מול הממ"סניקים.

בקשר לשאלות לגבי הכוסיות... יש כוסיות בשלישות, הודיה אוחיון שם ויצא לי לראות אותה כמה פעמים...

אל תחשוב שיוכלו לסדר לך קומבינות עם המדריכים, כי גם אם תכיר אותם הם יתיחסו אליך כאילו הם לא מכירים אותך (זה קרה לאחד החברים שלי... ורק בשבירת דיסטנס המדריך אמר לו שכל הכבוד שהוא הצליח לעבור את זה באיפוק...)

חן תדע שאתה הולך להשמין ולטחון אוכל ברולדין ובסטקייה, אם אתה עוד לא מעשן כדאי שתתחיל, כי כל הקורס הזה מעשן!

עוד טיפ קטן חן, תנסה להיות תוכניתן סיסטם של ה MF בממר"ם - הם מבוקשים רצח באזרחות (תהיה לך עבודה מובטחת בIBM כשתשחרר מהצבא - במיוחד אם תעשה קורס קצינים ותהיה ראש צוות...)

עוד נקודה אחרונה... אם לא בא לך לתכנת הרבה אבל אתה עדיין רוצה קורס איכותי לך להפעלת מערכות מחשב!
אם מישהו רוצה פרטים על הקורס שיפנה אליי!
DjChook
אני גם ככה שמנמן :)

לא נורא אמרו שיש הפסקות... נריץ בהן קפוארה ;)

בקיצר.... איפה צח ?! סגר שבת חחח
Scorchio
הופההההה
הנה צחחחח
לא סגר שבת

וגם לא יסגור

אללה בית זונות
:)
DjChook
חחח ספר ספר חוויות
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by fishfish


אם אתה עוד לא מעשן כדאי שתתחיל, כי כל הקורס הזה מעשן!



אתה מושפע רצח אני מבין אהה..???

באמא שלי אנשים לא מסוגלים להגיד לא אז הם מתחילים לעשן...
גועל נפש...
שיקום הגבר כאן שהתחיל לעשן מסיבה הגיונית...
אני רוצה לראות למי יש כאן סיבה משכנעת להתחיל לעשן

אם מישהו מביא לי סיבה הגיונית מספיק אני מתחיל לעשן
אהההה והסיבות הבאות לא נקראות הגיוניות

כל החברים שלי מעשנים/ משעמם לי/ היה לי קצת לחץ/ ועוד סיבות נפוצות ועם זאת דפוקות בטירוף להתחיל לעשן

itamarsan
בהצלחה אחים שלי ושפשוף נעים....
DjChook
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אתה מושפע רצח אני מבין אהה..???

באמא שלי אנשים לא מסוגלים להגיד לא אז הם מתחילים לעשן...
גועל נפש...
שיקום הגבר כאן שהתחיל לעשן מסיבה הגיונית...
אני רוצה לראות למי יש כאן סיבה משכנעת להתחיל לעשן

אם מישהו מביא לי סיבה הגיונית מספיק אני מתחיל לעשן
אהההה והסיבות הבאות לא נקראות הגיוניות

כל החברים שלי מעשנים/ משעמם לי/ היה לי קצת לחץ/ ועוד סיבות נפוצות ועם זאת דפוקות בטירוף להתחיל לעשן


תגיד לי אתה מטומטם או שאתה את עצמך

ובוא אני אספר לך למה (אפילו שאני קצת שיכור)

א. הוא לא אמר שהוא מעשן
ב. יש סבירות גבוהה מאד שאם קורס שלם יעשן. גם זה שנותר לבד בסוף יעשן
ג. אנשים מתחילים לעשן מדי פעם... כי זה כייף ובראסמי אני לוקח סיגריה מפעם לפעם (תדירות של פעם בחודש ככה וגם זה שחטה לא סיגריה.. כי זה נחמד) ואני מעשן נרגילה קבוע על בסיס חברתי

זה שאתה אנטי עישון זה אומר שאתה פשוט נוגד את הדרך של העולם החדש, אני לא נגד עישון.. כמה שזה רע... אין מה לעשות, זה כנראה יותר טוב
ואמרו חכמים שעדיף לחיות טוב ולמות מוקדם מאשר לסבול חיים ארוכים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement