return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Ik Baal!!!
View this Thread in Original format
TranceFool
Vergeef me voor het posten van deze thread maar ik baal echt als een kerstboom. Is het eindelijk mooi weer in nederland, mag ik niet in de zon zitten :( :( Ik zit me dus de hele dag dood te vervelen achter mn PC. Ik heb namelijk in Lloret keelontsteking opgelopen en heb antibiotica gekregen van de dokter. Hierdoor mag ik niet in de zon gaan zitten anders krijg ik enorme uitslag :mad: :mad: . Ik zit dus de hele dag vastgeplakt achter mn pc, heb medelijden met mij :)
(ik ben zielig:p )
Blik
ach gussie, die jongen is de hele dag gedoemd om bij zijn Trance op de computer te blijven, wat een marteling moet dat voor je zijn jongen:p
Henkie_henk
LoL.. k heb zat te doen..

Je moet ook niet doelloos gaan ronddolen op internet he :)

ff muziekies downloade.. nog wat muziekies downloade.. filmpje downloade :D etc etc... sitejes bezoeke..

K ben dik bezig met DE site :p jammer dat k zo alweer wegmoet lol..

sterkte nog e..

Hoe kwam je eiglijk aan die ontsteking?? leuke spelletjes gedaan?
DJ_Siesta
ga ff lekker downen, ik ga zo zwemmen, en lekkere vrouwen ontmoeten, yiehah,
veel sterkte man!


beterschap toegewenst
!_PeTrUs_!
happens!!! Zoiets overkomt iedereen wel eens...
TranceFool
quote:
Originally posted by Henkie_henk
LoL.. k heb zat te doen..

Je moet ook niet doelloos gaan ronddolen op internet he :)

ff muziekies downloade.. nog wat muziekies downloade.. filmpje downloade :D etc etc... sitejes bezoeke..

K ben dik bezig met DE site :p jammer dat k zo alweer wegmoet lol..

sterkte nog e..

Hoe kwam je eiglijk aan die ontsteking?? leuke spelletjes gedaan?

Hehe, nee niet dat ik weet. Maarja de hele dag op het internet zitten is niet echt leuk voor mn telefoonrekening. En ik wil juist lekker bruinen want in Spanje hadden we ook maar 3 dagen zon. Maar door al jullie steunbetuigingen voel ik me meteen een stuk beter:D
TranceFool
Ik weet nie hoe het komt, maar ik voel me nu net LEX, :p :D hahaha. :D :p (ben op dit moment de enigste op TA geloof ik)
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik weet nie hoe het komt, maar ik voel me nu net LEX, :p :D hahaha. :D :p (ben op dit moment de enigste op TA geloof ik)


ach jongen, hele dag ziek en geen kabel, dat is heeeeeeeeeeel erg hard:D lang leve kabel!!!!!!!! Ik weet wel hoe ik me zou vermaken als ik ziek was, Kazaa aan, en films downloaden, daar kom je de dag wel mee door.......en natuurlijk de Tour de France........michael Boogerd op de 8ste plaats...........:)
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik


ach jongen, hele dag ziek en geen kabel, dat is heeeeeeeeeeel erg hard:D lang leve kabel!!!!!!!! Ik weet wel hoe ik me zou vermaken als ik ziek was, Kazaa aan, en films downloaden, daar kom je de dag wel mee door.......en natuurlijk de Tour de France........michael Boogerd op de 8ste plaats...........:)

Ja, kheb gister geloof ik 6 uur online gezeten, zullen mn ouders blij mee zijn, hehe:D :D . Ja en die Tour de France boeit mij eigenlijk niet zo. Ik vind dat zo ongelooflijk saai. 5 uur lang naar die fietsen kijken en dan gebeurt er maar niks. Ja als er soms een demareert is het wel leuk, maar dat duurt ook niet echt al te lang. Nee, ik wacht liever op het nieuwe voetbalseizoen:)
Blik
jouw post count gaat ook de hoogte in sinds je ziek bent.......:D:D en natuurlijk je telefoonrekening ook

TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
jouw post count gaat ook de hoogte in sinds je ziek bent.......:D:D en natuurlijk je telefoonrekening ook

Ja, dat was mij ook al opgevallen,hehehe:)
Henkie_henk
Hey gozert hoe kwam je eigenlijk aan die ontsteking?? kan ik het vermijden.. anders kank nog n ie de 18e augustus parteye in nederland..

wel zo handig :P

Nou ik gaat zo ff lekker naar buiten ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement