return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
CS, UT, Quake, ... liefhebbers (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Ik heb vier jaar UT gespeeld in belgische topclans (BFF, iMMiNENCE,...).
Daarna een half jaar UT2003 in belgische topclans (iMMiNENCE, CO\|/) EN in het Belgische nationale Capture The Flag team.

Voila, tot zover het 'gestoef' :p

ahja en q3 speel ik enkel als er een lanneke is op kot ^^


COW was dat niet met Pepper, hehe altijd lachen die gozer :p
Nyah
quote:
Originally posted by Gladius
op LANs bij mij thuis (broer, neef en ik) spele we veel red alert 2, need for speed, half-life (opposing force) :eyespop:, motorcross madness 2 (lachen!), c&c generals, en nog een paar ander...



buiten cs speel ik ook graag strategische spelen, zoals age of empires, empire earth, red alert, enz.
Gladius
mai nice fusion, serieus niveau gehaald dus =). waarom speelde nu nimeer in clans enz?

pooley, was/is dat uwe normale nick (geweest) in q2/q3?
pooley
quote:
Originally posted by Nyah
buiten cs speel ik ook graag strategische spelen, zoals age of empires, empire earth, red alert, enz.



idem
eerst lans waren hier thuis met 3 vrienden
Total Annihilation spelen !!!
best game ever (in da genre)

Laatst een lan gedaan met 10 vrienden van men oude school
Daar vooral Warcraft 3 gespeed (Tower def met 10 is de max) en 3cor
zalig gewoon
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Nyah
red alert, enz.


Red Alert 2, Hail to the king :D:D

Maar StarCraft geeft me toch warmere gevoelens als ik er aan terug denk =)

*shot RA2 weg en zet TA in de plaats*

TA, Hail to the ing conqueror!!!!!!
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by Gladius
mai nice fusion, serieus niveau gehaald dus =). waarom speelde nu nimeer in clans enz?

pooley, was/is dat uwe normale nick (geweest) in q2/q3?


ik had het gevoel dak nix meer kon bereiken... en jah, ut2003 is te ing easy en UT is nog maar alleen instagib tegenwoordig, en instagib sux :)

Neen heb nix voor shrimpwars gedaan, ik ben wel admin geweest bij telenet games, misschien da ge het daar op hebt.

En qua lan's, kheb al een 7tal OCC's gedaan, 2 FoM's, nen M2 en dan nen hoop privé lannetjes... is altijd wel relax, ma veel booze ;)
pooley
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Red Alert 2, Hail to the king :D:D

Maar StarCraft geeft me toch warmere gevoelens als ik er aan terug denk =)

*shot RA2 weg en zet TA in de plaats*

TA, Hail to the ing conqueror!!!!!!


ah toch
HET IS NOG NIET VERGETEN
zo drool spel
Nyah
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
En qua lan's, kheb al een 7tal OCC's gedaan, 2 FoM's, nen M2 en dan nen hoop privé lannetjes... is altijd wel relax, ma veel booze ;)


tja das wel; op die lans wordt meestal get afgezopen, ni normaal, ma ja , toch gezellige boel hoor :crazy:
pooley
quote:
Originally posted by Gladius
mai nice fusion, serieus niveau gehaald dus =). waarom speelde nu nimeer in clans enz?

pooley, was/is dat uwe normale nick (geweest) in q2/q3?


Deadpool (Quake2 + quake3
das al 1 post minder (" van waar komt u nick thread :p )
[BE]FusioN`--


nerd alert :D

Eagle`
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
ik had het gevoel dak nix meer kon bereiken... en jah, ut2003 is te ing easy en UT is nog maar alleen instagib tegenwoordig, en instagib sux :)

Neen heb nix voor shrimpwars gedaan, ik ben wel admin geweest bij telenet games, misschien da ge het daar op hebt.

En qua lan's, kheb al een 7tal OCC's gedaan, 2 FoM's, nen M2 en dan nen hoop privé lannetjes... is altijd wel relax, ma veel booze ;)


FoM en dat eten daar, oMG, die pizza's waren echt niet te vreten daar, net schoenzolen :p
pooley
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--


nerd alert :D


kwist dat het ne gabber was
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement