|
CS, UT, Quake, ... liefhebbers (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde :) |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Ik wil ne nieuwe PC...:sadgreen: |
|
|
| TOR |
| ik wil een videokaart :sadgreen: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
ik wil een videokaart :sadgreen: |
Ik ook, de mijn is kaput, maar een nieuwe kost zoveel :( |
|
|
| Gladius |
| kwil het wel aanschaffen (denk dat m'n pc da wel aankan, is trouwens veel minder zwaar dan doom3), maar ik wil der ni zoveel geld aan geven, en de examens naderen, dus begin ik geen nieuwe spelen meer =). (alleen wa q3 af en toe) |
|
|
| Pheatus |
lol, kwist niet dat deze thread bestond... nice!!
Ikzelf speel vooral SOF2 (zoals Ei tijdje geleden zei, vind ik idd ook stukken beter dan al dat ge-CS), kheb tijdje in clan gespeeld, dan gestopt en nu nog af en toe in clan van m'n broer. Af en toe es 'ownen' in 2on2.
Vroeger was ik ook clanleader van een Jedi Knight II clan. Wel fun, JKII!
Nuja, HL2 is wel lekker trouwens! Kheb vorig jaar het geluk gehad om een exclusive preview ervan te zien bij Valve zelf! (iemand die posts gelezen over die gelukkige studenten uit België die binnen mochten bij Valve?) Zotte sfeer bij Valve :wink:!!
Veel tijd voor spellekes te spelen heb ik nu wel niet meer, af en toe nog es SOFfen en that's it. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde :) |
Bennieee ???
Zoudt ge misschien weten hoe ik ook aan HL2 kan geraken? :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nyah
Zoudt ge misschien weten hoe ik ook aan HL2 kan geraken? :p |
Check pm ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Check pm ;) |
thx |
|
|
| Eagle` |
| stfu bout HL² :whip: :( |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Eagle`
stfu bout HL² :whip: :( |
no
it rocks
kthxbye |
|
|
|
|