return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
CS, UT, Quake, ... liefhebbers (pg. 6)
View this Thread in Original format
CygnusX
Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX
Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde :)

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


Ik wil ne nieuwe PC...:sadgreen:
TOR
ik wil een videokaart :sadgreen:
Bertn
ik wil beide..
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
ik wil een videokaart :sadgreen:


Ik ook, de mijn is kaput, maar een nieuwe kost zoveel :(
Gladius
kwil het wel aanschaffen (denk dat m'n pc da wel aankan, is trouwens veel minder zwaar dan doom3), maar ik wil der ni zoveel geld aan geven, en de examens naderen, dus begin ik geen nieuwe spelen meer =). (alleen wa q3 af en toe)
Pheatus
lol, kwist niet dat deze thread bestond... nice!!

Ikzelf speel vooral SOF2 (zoals Ei tijdje geleden zei, vind ik idd ook stukken beter dan al dat ge-CS), kheb tijdje in clan gespeeld, dan gestopt en nu nog af en toe in clan van m'n broer. Af en toe es 'ownen' in 2on2.
Vroeger was ik ook clanleader van een Jedi Knight II clan. Wel fun, JKII!

Nuja, HL2 is wel lekker trouwens! Kheb vorig jaar het geluk gehad om een exclusive preview ervan te zien bij Valve zelf! (iemand die posts gelezen over die gelukkige studenten uit België die binnen mochten bij Valve?) Zotte sfeer bij Valve :wink:!!

Veel tijd voor spellekes te spelen heb ik nu wel niet meer, af en toe nog es SOFfen en that's it.
Nyah
quote:
Originally posted by CygnusX
Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde :)


Bennieee ???
Zoudt ge misschien weten hoe ik ook aan HL2 kan geraken? :p
CygnusX
quote:
Originally posted by Nyah
Zoudt ge misschien weten hoe ik ook aan HL2 kan geraken? :p


Check pm ;)
Nyah
quote:
Originally posted by CygnusX
Check pm ;)

thx

Eagle`
stfu bout HL² :whip: :(
Xilver
quote:
Originally posted by Eagle`
stfu bout HL² :whip: :(


no

it rocks

kthxbye
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement