|
CS, UT, Quake, ... liefhebbers (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
nerd alert :D |
hehe is dat niet zon brak gamevoice headsetje, echt ongelofelijk rommel die zooi :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| zegta wel... hebber zo twee om zeep geholpen :s |
|
|
| Gladius |
ahjaa, dp ik herinner u =).
allé, toch vooral van de q3 scene, maar daar ben ik nooit echt actief in geweest. weet wel nog da ge toen idd bij de beteren waard =).
hebde toevallig nog iet liggen van q2 demos ofzow? |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| ik heb nooit q2 gespeeld... pas sinds ut begonne :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
En qua lan's, kheb al een 7tal OCC's gedaan, 2 FoM's, nen M2 en dan nen hoop privé lannetjes... is altijd wel relax, ma veel booze ;) |
hmm occ ben ik de afgelopen 2 jaar altijd nr toe geweest, was wel best goed! maar nu doe ik geen grote lan's meer omdat m'n game, q2, der nimeer echt gespeeld wordt (ik trouwens ook ni).
int vervolg alleen maar kleinere lannetjes denkek |
|
|
| Eagle` |
| Occ is echt wel de beste chill lan met voorsprong, goeie sfeer, goed eten, leuek funcompo's, kortom fun :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Ik ga eigenlijk nog enkel naar lans op mijn kot... ik moet elke zaterdag werken dus nooit tijd voor lan's die een heel weekend duren... Nuja games, tis eigenlijk nimeer zo aan mij besteed, enkel af en toe :gsmile: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Occ is echt wel de beste chill lan met voorsprong, goeie sfeer, goed eten, leuek funcompo's, kortom fun :) |
hmz de organisatie van de compos zijn imo nooit goed geweest. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gladius
hmz de organisatie van de compos zijn imo nooit goed geweest. |
Organisatie is niet altijd super misschien, maar laatste keer dat ik na occ ben geweest, was er zon reuze tafelvoetbal compo, dat was echt fun :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by Gladius
hmz de organisatie van de compos zijn imo nooit goed geweest. |
Het probleem met OCC is datter daar teveel mensen zijn die daar naartoe gaan om compo's te spelen. Moest iedereen daar nekeer naartoe gaan (zoals ik) om te feesten en te leechen, tzou begot gans anders zijn ^^
Kheb mijne cdwriter zo is kapotgeschreven op occ 10... 300 cd's ofzo schrijven op een weekend is tschijnt ni zo goe (heb toen een kwartier ut gespeeld :p)
jahjah, memories :') |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Het probleem met OCC is datter daar teveel mensen zijn die daar naartoe gaan om compo's te spelen. Moest iedereen daar nekeer naartoe gaan (zoals ik) om te feesten en te leechen, tzou begot gans anders zijn ^^
Kheb mijne cdwriter zo is kapotgeschreven op occ 10... 300 cd's ofzo schrijven op een weekend is tschijnt ni zo goe (heb toen een kwartier ut gespeeld :p)
jahjah, memories :') |
de volle 15 minuten, nice ;) |
|
|
| eieregooie |
Ik blijf erbij dat SOF2 beter is dan CS. Ziet er veeeel beter uit :D Sja, het oog wil ook wat ;)
Een vriend van me is trouwens uberleet goed in CS! Kampioen van de Benelux... hij wordt zelfs gesponsord :) Gelukkig kan ik met SOF2 z'n ass zo af en toe nog weleens kicken :D
Ow, en als je dacht dat Fus een nerd was...
:D |
|
|
|
|