|
CS, UT, Quake, ... liefhebbers (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
Ik vroeg me af of iemand eens naar een lan wilt gaan... Ik denk wel dat johan en ik en nog wat vrienden zullen gaan. Als iemand van jullie eens goesting heeft om te lannen... :cool:
"Lanwars V is gepland op van 3 April 10u tot 4 April 18u. 2 dagen omdat dit een beetje een 'mini'-lan is tussendoor. Toch streven we naar 200 peopletjez die komen gamen, leechen, lawaai maken en zich keihard amuseren.
Omdat we maar 2 dagen voorzien zal de inkom maar 12 Euro bedragen. De datum wanneer de inschrijven open gaan wordt later bekend gemaakt. We zullen alle gamers die op de vorige lanwars aanwezig waren dan nog wel eventjes een spam berichtje sturen dat de inschrijvingen geopend zijn.
Natuurlijk gaat deze lan ook weer door in de ruime refter van het Technisch Instituut Sint Michiel te Bree. Het nieuwe zaalplan zorgt ervoor dat jullie op het einde van de lan geen kilometers hebben afgelegd om naar de wc of de bar/keuken te gaan.
We hebben een volledig vernieuwd netwerk aangekocht van LevelOne met (duh) gigabit backbone & 1 grotere backbone switch met voldoende poorten & backplane om de lan vlotjes te laten verlopen.
Ook hebben we deze keer onze eigen ADSL Office/I-Line router zodat we niet meer zonder internet vallen als die cisco van een niet genoemde ISP weer eens zou doorbranden."
Meer info enz vind je op de site: www.lanwars.be |
|
|
| Wildfir3 |
| hehe van games gesproken, hiernet effe de ut2004 beta demo getest... lekker spel, kdenk dak terug maar eens actief word ;p |
|
|
| SilentEagle |
't enige spel waar ik ooit een deftige online niveau op heb gehaald, was Delta Force, en das nu toch al een goei vijf-zes jaar terug geloof ik. Q3, UT, RA2 en CS heb ik wel allemaal een tijdje online gespeeld, maar nooit beter kunnen doen dan "deftig" en "niet beschamend". :) RA2 staat er sinds kort weer op (drie weken geleden €25 betaald voor: Tiberian Sun + addon, RA2 + Yuri's Revenge, Generals :p)
LANs interesseren me wel, maar liever kleintjes. Met veel trance op de achtergrond. :p |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik speel nu in een clan SOCOM. Ik weet dat geen kat hier dat online speelt,maar ik wel, dus al ik erover wil lullen dan lul ik erover, NAH! :p |
|
|
| pooley |
| ik speel sof2 in een clan van men fxp board. |
|
|
| lievez |
Nu enkel UnrealTournament en Call of Duty
mss later ut2k4 ??
lans @ occ ben ik meestal :) |
|
|
| super-styleR |
| ut2k4 demo is MACHTIG , echt check dees uit beste demo in jaren. Die levels zijn gewoon .. wow. |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik speel nu in een clan SOCOM. Ik weet dat geen kat hier dat online speelt,maar ik wel, dus al ik erover wil lullen dan lul ik erover, NAH! :p |
Its a free country :) |
|
|
| Wildfir3 |
vandaag op zoek gegaan naar budgetversie van halflife, maar niks gevonden :/
enkel ne 4cd pack voor 30 euro |
|
|
| Gladius |
jah, dien demo van UT2004 is idd niet slecht. het gaat zo terug meer den toer op van den eerste UT, swel goed vind ik. Hoewel ik eigenlijk nog steeds snelheid mis in da spel (zoals q3).
Jah, over LAN's gesproken, kheb nog wel eens goesting in een klein lannetje eigenlijk. Op langen termijn komt der natuurlijk de BeTA-LAN eh =).
en apostle, ik ken dien SOCOM, heb da al eens gezien bij ne vriend op de PS2. Wel serieus taktisch en helemaal ni simpel precies. Heb paar dagen geleden op tv ne preview van den 2 gezien en ... amai da ziet der goed uit!
btw, nog iemand nen tip voor een goei nieuw spel ofzow? kheb goesting in iet nief! |
|
|
| Wildfir3 |
call of duty is wel leuk als ge da nog ni zou gespeeld hebben :)
wel direct op hard spelen of tis uitgespeeld op twee dagen :/ |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik ken dien SOCOM, heb da al eens gezien bij ne vriend op de PS2. Wel serieus taktisch en helemaal ni simpel precies. Heb paar dagen geleden op tv ne preview van den 2 gezien en ... amai da ziet der goed uit |
Je kan dat idd zeer taktisch spelen, was het niet dat er soms veeeeeeeeeeeeeeeeeel lag is, disconnections,glitchers en cheaters.
Ik kijk ook uit naar SOCOM 2, alleen vrees ik er voor dat met de toevoeging van een RPG-launcher de cheaters het spel soms onspeelbaar gaan maken. |
|
|
|
|