return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Iq Test :)
View this Thread in Original format
divx-master
מבחן איי קיו ממש נחמד

תעשו תראו מה האיי קיו שלכם

לי יצא

129
ברמה של 16.. משו כזה.. תראו בסוף אחרי שתענו על הכל..

תהנו

http://gamesir.enorth.com.cn/images...035420017IQ.swf
warpedd_
אדיר

אין לי ממש כח לעשות אותו
עשיתי 5 שאלות וקבלתי אי קיו של נמלה:rolleyes:
-CosmicFire-
110 על רמה 16 משהו כזה
NyKoN
על רמה 16
114
תתחשבו בזה שאני עייף ולא הבנתי את השאלות עם החוטים השחורים
:/
Flotser
המבחן הזה ממש גורם לך להרגיש מטומטם :))
אבל בסוך היה 116 שזה נחמד לא ?
:p

ו
divx-master
(אלון לא?...)
129
!! זה מלא לפי הציר שהם ציירו שמה

סחטייין!:wtf: :crazy:
Shahar
100..:(
DjChook
108
אבל זה לא פייר כי בערך 5 שאלות ואפילו יותר עשיתי חץ קדימה ואמרתי לעצמי
"אני אחזור אחכ ומקסימום אנחש"
אבל לחצתי
SUBMIT
ואי אפשר היה לחזור אחורה

בכל מקרה,
המבחן על הפנים וזה לא מודד
IQ :)
ADiSH
גם 116
בשאלות האחרונות כבר לא היה לי כוח:wtf:
itamarsan
זה ממש כייף צחוקים ככה להעביר את הזמן.....
אי קיבלתי 110.....
Spitz
לא עשיתי את כל השאלות אבל קיבלתי 100
;)

divx-master
quote:
Originally posted by Flotser

divx-master
(אלון לא?...)
129
!! זה מלא לפי הציר שהם ציירו שמה

סחטייין!:wtf: :crazy:


חח תודה אחי.. תאמת גם אני קצת המום

הנה:
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe64aa752545bc6.jpg
MaMaMiA
פאקקק אני טוב כולה בכיתה י"א ויש לי 118
מקום שני פה...!:eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement