|
God Jul!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
God Jul kära TA-folket!
önskar reveal :D |
|
|
| St_Andrew |
God Jul och Gott Nytt År
önskar även Erik alla på TA!! :D |
|
|
| dbl |
| HOOO HOOOO.... GOOOOOOOD JUUUUUUUL ALLESAMMANS.... HOOOOO HOOOOO |
|
|
| mjz |
| glad påsk och ett riktigt gott nytt år... :) |
|
|
| Kongo_kim |
| God Jul trevlig Hannukha om ni firar det |
|
|
| dj_hysterix |
| god jul på er från mig också:) :clown: |
|
|
| Amnezia |
ja här vare drag...
kanske dags å slänga in en liten julhälsning...
God jul i stugan från er alla till allihop andra:cool: å gott nytt år me..:rolleyes: ;) |
|
|
| Connector |
Men.... tomten är en bluff! Ett kapitalistpåhitt som har gått för långt! Kapitalisternas plan var att få oss att köpa mer och det har de lyckats med!
:rolleyes:
go jul på er |
|
|
| Amnezia |
va?? e tomten en bluff??:eyespop: :eyespop:
bor det björnar i skogen???,,,klart tomten finns:p :p |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by mjz
glad påsk [...] |
Näh, det tänkte jag ju säga!! :p
GOD JUL
till alla iaf |
|
|
| Vizay |
jag tänkte skriva ett litet julrim till er alla men jag kom inte på något just nu, kanske kommer sen ;)
God jul på er alla iaf :) |
|
|
| MojjMojj |
| GOD JUL på er :D Kom just hem från att sett "Return of the king", är helt i extas *wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie* :D :D :D:eyespop: :eyes: :toothless :gsmile: :toocool: :tongue2 :haha: :sadgreen: :p :) :clown: ;) :D:D |
|
|
|
|