|
Onze eigen MP3 SITE ?!?!?!?! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| xxl |
ik heb ook een aantal sites eentje daarvan is zonder reklame maar accepteerd geen frames (.htm)-- http://www.8ung.at/leon
de leukste in nederland zijn bij de one fortunecity of tripod
verder raad ik jullie aan om een verkorte url te nemen beam.to of kickme.to etc. succes! *(xs4.da.ru)* is van mij! |
|
|
| Henkie_henk |
| hey hoe werkt die verkorte url stuff dan?? en waar meld je dat aan enzow :) |
|
|
| Glaniskanis |
Wat een ontzettend irritant zootje sites
ennuh vet idee natuurlijk
Ik help graag met uppen van de nieuwste
Als iemand een mooi accountje weet (niet Siesta die heeft daar te weinig ruimte) op de Uni Twente dan voelen wij ons denk ik aanbevolen.
Voor zover het ruimte verhaal
Pics weet ik wel een beetje vanaf maar niet genoeg, dussuh Henkie be our guest :D:D:D en maak snel es ff wat (en niet afraffelen he :p:whip:)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
We vragen b.v. een go.to naam aan.
zoals:
go.to/trancefreaks
En dien aam staat dan gelinkt aan de site.
Als we de site op www.trancefreaks.f2s.com hebben staan ga je daar auotmatisch naar toe.
En glaan:
Als iemand een mooi accountje weet ???
Mijn idee was het om dat via alle chello en @home accounts te doen.
Lees ff de hele thread.
Wat vinden jullie van de naam TRANCEFREAKS???? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by raoel
Wat vinden jullie van de naam TRANCEFREAKS???? |
Ia, wel leuke naam, maar ik weet 95% zeker dat ie al gebruikt wordt op het internet, heb geloof ik wel eens een link gezien. We moeten denk ik iets originelers bedenken. Ik weet alleen nog niks (heb ik de hele dag voor):p |
|
|
| raoel |
Nee dan nemen we de naam:
WWW.TRANCEFREAKS.F2S.COM
Dan krijg je er ook 20mb ruimte bij. Alles gratis.
Dan nemen we een korte URL. Zoiets als go.to/trancefreaks
En die linkt dan naar www.trancefreaks.f2s.com
Andere oplossing is om de site te hosten op 1 van de chello of @home accounten.
Maar ik denk dat we dat niet moeten doen omdat ze dan meteen van wie de site is. En het is en blijft illegaal. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by raoel
Nee dan nemen we de naam:
WWW.TRANCEFREAKS.F2S.COM
Dan krijg je er ook 20mb ruimte bij. Alles gratis.
Dan nemen we een korte URL. Zoiets als go.to/trancefreaks
En die linkt dan naar www.trancefreaks.f2s.com
Andere oplossing is om de site te hosten op 1 van de chello of @home accounten.
Maar ik denk dat we dat niet moeten doen omdat ze dan meteen van wie de site is. En het is en blijft illegaal. |
Ja, maar het ging toch om de naam "trancefreaks". Die wordt al gebruikt door een andere site. Niet echt leuk om dan dezelfde naam te gebruiken, toch? Volgens mij kunnen we beter iets originelers verzinnen. Er hoeft toch niet perse 'trance' in te zitten. Een of andere duistere naam is toch ook wel cool. Ik ga vandaag es ff wat verzinnen. |
|
|
| raoel |
Nou ik heb ff een opzetje gemaakt.
Er moet alleen nog een eigen plaatje komen.
En hij moet nog een stuk mooier :D
Maar dat komt wel goed.
Ik vin deze kleuren wel vet.
http://members.chello.nl/~r.schepens1/trancefreaks.htm
Dat is ie.
Zeg maar wat jullie willen. Voor mij hoeven er alleen maar MP3's en links op. Voor de rest niks.
De nummers komen rechts onder te staan. Met: Title / Style / Genre / Rate
Ja siesta net als bij trance.pagina.nl
Ik heb nu FF trancefreaks als naam genomen maar das voor later.
Er komen natuurlijk nog meerdere links. |
|
|
| HiGH_NrG |
Raoel ajb een ander kleurtje...hier krijg ik hoofdpijn van ;)
En ik zou het bovenste frame wat minder lang maken... |
|
|
| rellivisit |
Okay Raoel, count me in. Ik kan wel wat in frontpage in mekaar flansen, maar dat wordt dan wel zo standaard als iets. En op chello kan toch maar 10mb? Bij mij wel in ieder geval. Je kunt ook een direct download page en een locker page maken. Maar ja, das voor later, eerst maar eens de opzet. Die van jou ging wel, maar met wat leuke buttons enz. kun je hem al veel opfleuren. Ow ja en die jij geupt hebt naar je server is Zenith vs. Avex - I'm Your Dj. Je moet Dj Furax - Power maar eens downen, dies vet!!!
Greetz Dorpsgenoot. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Je moet Dj Furax - Power maar eens downen, dies vet!!!
Greetz Dorpsgenoot. |
Sexx is ook vet!.. k heb em voor je als je me ff snel contact op msn ofzow.. kan ik em vannavond wel sture.. als je em wil
[email protected] |
|
|
| Dj Lex |
Hey Raoel dat ziet er strak uit.
Alleen dat bovenste frame idd een beetje aanpassen. |
|
|
|
|