return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Onze eigen MP3 SITE ?!?!?!?! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
quote:
Originally posted by TranceFool

Ja, maar het ging toch om de naam "trancefreaks". Die wordt al gebruikt door een andere site. Niet echt leuk om dan dezelfde naam te gebruiken, toch? Volgens mij kunnen we beter iets originelers verzinnen. Er hoeft toch niet perse 'trance' in te zitten. Een of andere duistere naam is toch ook wel cool. Ik ga vandaag es ff wat verzinnen.


ja dan kunnen we ook ipv go.to surf.to pakken of als die al bezet is welcome.to (enz. :p )
Henkie_henk
Hey of .. we make op t forum een thread.. met download of the day.. (wat we gewoon copye van rmf ;-)

En dan elke keer als iemand wat upload post je het daar...

Das wel lekker makkelijk :P kan iedereen meedoen..

Of zijn julie al heel ver gevordert met de site :) ;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Hey of .. we make op t forum een thread.. met download of the day.. (wat we gewoon copye van rmf ;-)

En dan elke keer als iemand wat upload post je het daar...

Das wel lekker makkelijk :P kan iedereen meedoen..

Of zijn julie al heel ver gevordert met de site :) ;)

Dat is een goed idee!

Zo krijg je ook een soort database met wat wij allemaal aan muziek hebben en dat is handig man :D
Henkie_henk
Wel tijdelijke database.. want om de zoveel tijd upload je natuurlijk wat nieuws naar je chello of waar je ook bij zit..
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Wel tijdelijke database.. want om de zoveel tijd upload je natuurlijk wat nieuws naar je chello of waar je ook bij zit..


Ja tuurlijk, want je hebt niet oneindig veel ruimte
xxl
die freedom 2 surf van raoel komt niet echt goed uit de bus qua downloadsnelheid etc.

kijk eens op : gratis domeinen........ ik heb zelf (zoals ik al zei) een account bij bijna elke provider die er is (na een zgn warez hype)

www.fortunecity.nl (100mb)stop al je files hierin en je bent klaar..
www.8ung.at (geen reklame en dus goed voor een frontpage) (10mb)
www.homestead.com (12mb)

als je die site gaat aanvragen moet jeje email achterlaten hier heb ik dus ook wat op gevonden: eerst hotmail adres dan free email adres ergens anders (bijv. egypt.net) en dan een redirekt email bij rename.net...klaar is klara..bijna anoniem sites bouwen..
DeMoN
strak plan.... i'm in!

mail voor details maar naar [email protected]

heb adsl met 50mb ruimte op xs4all

Greets DeMoN
DeMoN
(mijn upload is trouwens 64kb ps)
New Wave
Ik kan wel flash movie in elkaar zetten.......als je dat wilt

voorbeeldje van een filmpje van mij van paar maandjes terug...... http://www.geocities.com/taflashmovie
Glaniskanis
Over die naam
ik vind: "Promo Whores" wel geil klinken
relaxte naam d8 ik zo :D


Greetz,
Glaniskanis

Blik
quote:
Originally posted by New Wave
Ik kan wel flash movie in elkaar zetten.......als je dat wilt

voorbeeldje van een filmpje van mij van paar maandjes terug...... http://www.geocities.com/taflashmovie


heb je die al laten zien aan Swamper, die zou die best wel kunnen gebruiken om de site wat op te laten fleuren.......

Promo Whores klinkt wel leuk ja..........misschien is dat "Whores" een beetje afgezaagd
Glaniskanis
quote:
Originally posted by New Wave
Ik kan wel flash movie in elkaar zetten.......als je dat wilt

voorbeeldje van een filmpje van mij van paar maandjes terug...... http://www.geocities.com/taflashmovie


Uuh moet dat op het einde niet TA zijn ipv AT
LOL
:D:D:D:D

Wat is btw dan met Whores? Ik vinnut wel relaxt :) Maar iig suggesties staan open natuurlijk :)


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement