|
Onze eigen MP3 SITE ?!?!?!?! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja, maar het ging toch om de naam "trancefreaks". Die wordt al gebruikt door een andere site. Niet echt leuk om dan dezelfde naam te gebruiken, toch? Volgens mij kunnen we beter iets originelers verzinnen. Er hoeft toch niet perse 'trance' in te zitten. Een of andere duistere naam is toch ook wel cool. Ik ga vandaag es ff wat verzinnen. |
ja dan kunnen we ook ipv go.to surf.to pakken of als die al bezet is welcome.to (enz. :p ) |
|
|
| Henkie_henk |
Hey of .. we make op t forum een thread.. met download of the day.. (wat we gewoon copye van rmf ;-)
En dan elke keer als iemand wat upload post je het daar...
Das wel lekker makkelijk :P kan iedereen meedoen..
Of zijn julie al heel ver gevordert met de site :) ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Hey of .. we make op t forum een thread.. met download of the day.. (wat we gewoon copye van rmf ;-)
En dan elke keer als iemand wat upload post je het daar...
Das wel lekker makkelijk :P kan iedereen meedoen..
Of zijn julie al heel ver gevordert met de site :) ;) |
Dat is een goed idee!
Zo krijg je ook een soort database met wat wij allemaal aan muziek hebben en dat is handig man :D |
|
|
| Henkie_henk |
| Wel tijdelijke database.. want om de zoveel tijd upload je natuurlijk wat nieuws naar je chello of waar je ook bij zit.. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Wel tijdelijke database.. want om de zoveel tijd upload je natuurlijk wat nieuws naar je chello of waar je ook bij zit.. |
Ja tuurlijk, want je hebt niet oneindig veel ruimte |
|
|
| xxl |
die freedom 2 surf van raoel komt niet echt goed uit de bus qua downloadsnelheid etc.
kijk eens op : gratis domeinen........ ik heb zelf (zoals ik al zei) een account bij bijna elke provider die er is (na een zgn warez hype)
www.fortunecity.nl (100mb)stop al je files hierin en je bent klaar..
www.8ung.at (geen reklame en dus goed voor een frontpage) (10mb)
www.homestead.com (12mb)
als je die site gaat aanvragen moet jeje email achterlaten hier heb ik dus ook wat op gevonden: eerst hotmail adres dan free email adres ergens anders (bijv. egypt.net) en dan een redirekt email bij rename.net...klaar is klara..bijna anoniem sites bouwen.. |
|
|
| DeMoN |
strak plan.... i'm in!
mail voor details maar naar [email protected]
heb adsl met 50mb ruimte op xs4all
Greets DeMoN |
|
|
| DeMoN |
| (mijn upload is trouwens 64kb ps) |
|
|
| Glaniskanis |
Over die naam
ik vind: "Promo Whores" wel geil klinken
relaxte naam d8 ik zo :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik kan wel flash movie in elkaar zetten.......als je dat wilt
voorbeeldje van een filmpje van mij van paar maandjes terug...... http://www.geocities.com/taflashmovie |
heb je die al laten zien aan Swamper, die zou die best wel kunnen gebruiken om de site wat op te laten fleuren.......
Promo Whores klinkt wel leuk ja..........misschien is dat "Whores" een beetje afgezaagd |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik kan wel flash movie in elkaar zetten.......als je dat wilt
voorbeeldje van een filmpje van mij van paar maandjes terug...... http://www.geocities.com/taflashmovie |
Uuh moet dat op het einde niet TA zijn ipv AT
LOL
:D:D:D:D
Wat is btw dan met Whores? Ik vinnut wel relaxt :) Maar iig suggesties staan open natuurlijk :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|