return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Onze eigen MP3 SITE ?!?!?!?! (pg. 4)
View this Thread in Original format
DeMoN
de bedenker gooi ff een site in elkaar... wat uploaders voor tracks (een stuk of 10) iedere week nieuwe troep (sets etc) uploaden en knal boem hebbes vette trance site?

kan aan mij liggen hoor
Glaniskanis
quote:
Originally posted by DeMoN
(mijn upload is trouwens 64kb ps)


Dat is dus 8kb/s he
dat je het ff weet :)
64kbps=64kbitps=8kbyteps=8kbps


Greetz,
Glaniskanis
SnuggLe
Wel cool ja, een eigen site. Ik heb er ook al vaak over zitten denken met wat lui... Ik kan wel zorgen voor de serverspace enzo, mijn verbinding is wel behoorlijk snel (T3+++, netwerk van de Universiteit hier).

Greetz,
SnuggLe
Glaniskanis
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wel cool ja, een eigen site. Ik heb er ook al vaak over zitten denken met wat lui... Ik kan wel zorgen voor de serverspace enzo, mijn verbinding is wel behoorlijk snel (T3+++, netwerk van de Universiteit hier).

Greetz,
SnuggLe


Kijk een UT Account :D:D:D:D:D
Dat moeten we hebben
Hoeveel gieg heb je vrij?
Nou hebben we alleen nog een site nodig en een aantal vette nummers en iemand die de site iedere dag kan updaten (ik meld me wel aan aangezien ik toch een dikke nerd ben die 24/7 hier zit ;):p)


Greetz,
Glaniskanis
SnuggLe
quote:
Originally posted by Glaniskanis


Kijk een UT Account :D:D:D:D:D
Dat moeten we hebben
Hoeveel gieg heb je vrij?
Nou hebben we alleen nog een site nodig en een aantal vette nummers en iemand die de site iedere dag kan updaten (ik meld me wel aan aangezien ik toch een dikke nerd ben die 24/7 hier zit ;):p)


Greetz,
Glaniskanis


Hehehe, same here. Ook wel 24/7 mijn computer aan....Vette nummer genoeg (toegang tot wat 0day ftp's enzo) en ik kan ook iedere dag updaten. Kzit nu nog veel op RMF waar ik nieuwe zooi opzet...ben daar altijd wel snel geweest met nieuwe zooi.

Greetz,
SnuggLe
arno
ik heb ook 20 mb vrij bij mn chello account, het idee is goed maar de sites die tot nu toe gemaakt zijn zien er niet echt proffessioneel genoeg uit, die bovenste frame moet gewoon weg en iemand die goed is met photoshop moet gewoon ff een volop flexe achtergrond gaan maken, maar dan wel eentje die heel snel geladen is.
Blik
ok jongens........ik heb even gecheckt hoeveel MB ik heb voor een site, en dat is welgeteld 5 hele MB-tjes..........:(:( daar heb ik natuurlijk niks aan.........maar uploaden kan ik natuurlijk wel, met veel plezier natuurlijk
Partyhardy!
quote:
Originally posted by New Wave
Ik kan wel flash movie in elkaar zetten.......als je dat wilt

voorbeeldje van een filmpje van mij van paar maandjes terug...... http://www.geocities.com/taflashmovie


Wow ziet er echt tof uit! mooi gemaakt!

ik heb ook nog een leuk flash-siteje gevonden is gemaakt door gasten van een team van unreal-tournament, ze hadden eerst nog een vettere maar die stond er helaas niet meer, maar deze is ook zeer cool.
check; http://exodus.student.utwente.nl:80...ego/intro1.html
and Enjoy and Relax ;) :D
Blik
quote:
Originally posted by Partyhardy!


Wow ziet er echt tof uit! mooi gemaakt!

ik heb ook nog een leuk flash-siteje gevonden is gemaakt door gasten van een team van unreal-tournament, ze hadden eerst nog een vettere maar die stond er helaas niet meer, maar deze is ook zeer cool.
check; http://exodus.student.utwente.nl:80...ego/intro1.html
and Enjoy and Relax ;) :D



dat filmpje in inderdaad tof.......die hele site ziet er wel tof uit eigenlijk
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Partyhardy!


Wow ziet er echt tof uit! mooi gemaakt!

ik heb ook nog een leuk flash-siteje gevonden is gemaakt door gasten van een team van unreal-tournament, ze hadden eerst nog een vettere maar die stond er helaas niet meer, maar deze is ook zeer cool.
check; http://exodus.student.utwente.nl:80...ego/intro1.html
and Enjoy and Relax ;) :D


als ik me niet vergis is die url van tu twenthe :D:D:D

SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


als ik me niet vergis is die url van tu twenthe :D:D:D


Daar verbaasde ik me dus ook al over :)
Ik zal hier eens even checken of ik een "exodus" ken.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe


Daar verbaasde ik me dus ook al over :)
Ik zal hier eens even checken of ik een "exodus" ken.



ken je gert jan ook? komt uit dokkum, ik heb daar wat ruimte op z'n ftp.

GreetZ GERRIT!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement