return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Onze eigen MP3 SITE ?!?!?!?! (pg. 5)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Siesta



ken je gert jan ook? komt uit dokkum, ik heb daar wat ruimte op z'n ftp.

GreetZ GERRIT!!

Dokkum, als ik me nie vergis lig dat toch in Friesland???
Hoe kan je dan in hemelsnaam aan een ftp-server komen van universiteit Twente????:conf: :D. Toch wel een stukkie verderweg
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TranceFool

Dokkum, als ik me nie vergis lig dat toch in Friesland???
Hoe kan je dan in hemelsnaam aan een ftp-server komen van universiteit Twente????:conf: :D. Toch wel een stukkie verderweg


oke ff voor de duidelijkheid

gert jan komt uit dokkum --> studeer op uni --> vriend van mij, --> ftp ik gebruiken :D:D
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


oke ff voor de duidelijkheid

gert jan komt uit dokkum --> studeer op uni --> vriend van mij, --> ftp ik gebruiken :D:D

aaahhhh, ik snappe ---> ik achmed ---> ik turk ben ---> niet slim ik ben.:p :p
DJ_Siesta
hahaah oke dan :D:D:D:D:D:D:D:D
New Wave
Ejh ben ik weer.

Blik, ik had al eens eerder een flash movie aan swamper laten zien, iets minder goed als die hier staat.
Ik denk dat hij hem niet wil gebruiken, deze die hier staat heb ik nog niet laten zien.
De vorige vond hij wel cool....kweet niet hoe hij deze vind.....hij mag hem van mij als zijn front page gebruiken. (wel mijn naam erbij gheghe :D )
Blik, geef die url maar aan hem door, jij staat direct in contact met hem, toch?

Die van die twente page kon ik niet openen helaas, ben wel benieuwd eigenlijs

Ennuh, die AT moet inderdaad GEEN :D TA zijn :-)

Ik hoor het wel als ik wat moet maken......


GROETEN!!!
arno
check eens www.derbauer.de , dat is pas een mooie flash site.
Blik
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh ben ik weer.

Blik, ik had al eens eerder een flash movie aan swamper laten zien, iets minder goed als die hier staat.
Ik denk dat hij hem niet wil gebruiken, deze die hier staat heb ik nog niet laten zien.
De vorige vond hij wel cool....kweet niet hoe hij deze vind.....hij mag hem van mij als zijn front page gebruiken. (wel mijn naam erbij gheghe :D )
Blik, geef die url maar aan hem door, jij staat direct in contact met hem, toch?

GROETEN!!!


ik zal hem dalijk wel even een PM sturen over dat flashmovietje van je, ben benieuwd wat hij zegt
Partyhardy!
quote:
Originally posted by New Wave


Die van die twente page kon ik niet openen helaas, ben wel benieuwd eigenlijs




ja klopt hij deed het ff niet maar nu doet hij het weer, probeer nog maar eens;
http://exodus.student.utwente.nl:80...ego/intro1.html

:D :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by arno
check eens www.derbauer.de , dat is pas een mooie flash site.


Ziet er idd vet uit! ljikt me echt tof om zulke flash-sites zelf te kunnen maken! :cool:
Boss
tyfus! die flash sites zijn enoRm goed !:eyes:

New Wave
Die skills heb ik nog niet ghegheghe
zou wel mooi zijn als ik da zou kenne.

Latox!
DJ_Siesta
ik heb ooit eens met flash proberen te werken

kijk resultaathier

oude site van me :D:D:D

Greeetz GERRIT!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement