|
Onze eigen MP3 SITE ?!?!?!?! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ken je gert jan ook? komt uit dokkum, ik heb daar wat ruimte op z'n ftp.
GreetZ GERRIT!! |
Dokkum, als ik me nie vergis lig dat toch in Friesland???
Hoe kan je dan in hemelsnaam aan een ftp-server komen van universiteit Twente????:conf: :D. Toch wel een stukkie verderweg |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dokkum, als ik me nie vergis lig dat toch in Friesland???
Hoe kan je dan in hemelsnaam aan een ftp-server komen van universiteit Twente????:conf: :D. Toch wel een stukkie verderweg |
oke ff voor de duidelijkheid
gert jan komt uit dokkum --> studeer op uni --> vriend van mij, --> ftp ik gebruiken :D:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
oke ff voor de duidelijkheid
gert jan komt uit dokkum --> studeer op uni --> vriend van mij, --> ftp ik gebruiken :D:D |
aaahhhh, ik snappe ---> ik achmed ---> ik turk ben ---> niet slim ik ben.:p :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| hahaah oke dan :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| New Wave |
Ejh ben ik weer.
Blik, ik had al eens eerder een flash movie aan swamper laten zien, iets minder goed als die hier staat.
Ik denk dat hij hem niet wil gebruiken, deze die hier staat heb ik nog niet laten zien.
De vorige vond hij wel cool....kweet niet hoe hij deze vind.....hij mag hem van mij als zijn front page gebruiken. (wel mijn naam erbij gheghe :D )
Blik, geef die url maar aan hem door, jij staat direct in contact met hem, toch?
Die van die twente page kon ik niet openen helaas, ben wel benieuwd eigenlijs
Ennuh, die AT moet inderdaad GEEN :D TA zijn :-)
Ik hoor het wel als ik wat moet maken......
GROETEN!!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ejh ben ik weer.
Blik, ik had al eens eerder een flash movie aan swamper laten zien, iets minder goed als die hier staat.
Ik denk dat hij hem niet wil gebruiken, deze die hier staat heb ik nog niet laten zien.
De vorige vond hij wel cool....kweet niet hoe hij deze vind.....hij mag hem van mij als zijn front page gebruiken. (wel mijn naam erbij gheghe :D )
Blik, geef die url maar aan hem door, jij staat direct in contact met hem, toch?
GROETEN!!! |
ik zal hem dalijk wel even een PM sturen over dat flashmovietje van je, ben benieuwd wat hij zegt |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die van die twente page kon ik niet openen helaas, ben wel benieuwd eigenlijs
|
ja klopt hij deed het ff niet maar nu doet hij het weer, probeer nog maar eens;
http://exodus.student.utwente.nl:80...ego/intro1.html
:D :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by arno
check eens www.derbauer.de , dat is pas een mooie flash site. |
Ziet er idd vet uit! ljikt me echt tof om zulke flash-sites zelf te kunnen maken! :cool: |
|
|
| Boss |
| tyfus! die flash sites zijn enoRm goed !:eyes: |
|
|
| New Wave |
Die skills heb ik nog niet ghegheghe
zou wel mooi zijn als ik da zou kenne.
Latox! |
|
|
| DJ_Siesta |
ik heb ooit eens met flash proberen te werken
kijk resultaathier
oude site van me :D:D:D
Greeetz GERRIT!! |
|
|
|
|