return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Lange & "00" Fleming i Gtb
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ja va fan de e tidigt ute men jag såg det just.

Lange och John "00" Fleming kommer till Göteborg för att lira den 5e Juni för Club Sensation som kommer att arra denna festen i Eriksbergshallen

Läs mer här




Kanske man tar sig till Götet den 5 Juni helt enkelt.
RebeL9
jag kände till det här sedan ett tag tillbaka men tyckte det var för tidigt att skriva något nu :)
Fast..............
bäst av allt....
Eriksbergshallen ligger 2 minuter ifrån mig till fots.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

och min favvo dj nr 1. John 00 Fleming kommer och lirar i min hood. Vad mer kan jag kräva?
dbl
äääääntligen nått i götet :gsmile:

måste jag fan komma iväg på :)
swe_Trancer
ooh...jag SKA fan dit:D
lonne
Skulle lätt kunna dra till Gtb för Fleming och Lange, båda är grymma
bakom spelarna.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
äääääntligen nått i götet :gsmile:

måste jag fan komma iväg på :)
Ja lyckas du nu inte komma iväg på detta bör du nog fundera om lite ;)
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja lyckas du nu inte komma iväg på detta bör du nog fundera om lite ;)


hehehehehe.... mjo.. tror det med.. hehe :p
St_Andrew
hehehehe, om inte dbl kommer på det där tycker jag vi bannar han :p
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
hehehehe, om inte dbl kommer på det där tycker jag vi bannar han :p


tycker nästan jag med... hehehehe
zamson
ingen sthlmTA bangar på en liten roadtrip eller kanske rättare sagt "tågtrip"!

Vizay
jag skulle inte banga men jag tror det krockar med studenten desvärre :/
SWE_TRANCE
Räkna med mig:crazy: :crazy: :D
Det börjar hända ordentligt med grejjer i lilla svedala nu :) grymt!

När det inte är så långt bort så kanske man får med sig lite polare som sett det som "inte värt att åka så långt för nåt som jag kanske tycker é skiiit".. :)

Ser fram emot 2004, med stooor kickoff på TE i januari :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement