|
Lange & "00" Fleming i Gtb
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ja va fan de e tidigt ute men jag såg det just.
Lange och John "00" Fleming kommer till Göteborg för att lira den 5e Juni för Club Sensation som kommer att arra denna festen i Eriksbergshallen
Läs mer här
Kanske man tar sig till Götet den 5 Juni helt enkelt.
|
|
|
| RebeL9 |
jag kände till det här sedan ett tag tillbaka men tyckte det var för tidigt att skriva något nu :)
Fast..............
bäst av allt....
Eriksbergshallen ligger 2 minuter ifrån mig till fots.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
och min favvo dj nr 1. John 00 Fleming kommer och lirar i min hood. Vad mer kan jag kräva? |
|
|
| dbl |
äääääntligen nått i götet :gsmile:
måste jag fan komma iväg på :) |
|
|
| swe_Trancer |
| ooh...jag SKA fan dit:D |
|
|
| lonne |
Skulle lätt kunna dra till Gtb för Fleming och Lange, båda är grymma
bakom spelarna. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
äääääntligen nått i götet :gsmile:
måste jag fan komma iväg på :) | Ja lyckas du nu inte komma iväg på detta bör du nog fundera om lite ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja lyckas du nu inte komma iväg på detta bör du nog fundera om lite ;) |
hehehehehe.... mjo.. tror det med.. hehe :p |
|
|
| St_Andrew |
| hehehehe, om inte dbl kommer på det där tycker jag vi bannar han :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehehehe, om inte dbl kommer på det där tycker jag vi bannar han :p |
tycker nästan jag med... hehehehe |
|
|
| zamson |
| ingen sthlmTA bangar på en liten roadtrip eller kanske rättare sagt "tågtrip"! |
|
|
| Vizay |
| jag skulle inte banga men jag tror det krockar med studenten desvärre :/ |
|
|
| SWE_TRANCE |
Räkna med mig:crazy: :crazy: :D
Det börjar hända ordentligt med grejjer i lilla svedala nu :) grymt!
När det inte är så långt bort så kanske man får med sig lite polare som sett det som "inte värt att åka så långt för nåt som jag kanske tycker é skiiit".. :)
Ser fram emot 2004, med stooor kickoff på TE i januari :D |
|
|
|
|