|
באבה לובה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחרי המון זמן שלא ראיתי ארץ נהדרת ראיתי היום
דווקא היה ממש אחלה...
קרע אותי מצחוק הקטע עם מגישים שלא קשורים לחיים
חוץ מההיא עם החזה הקטן לפלייבוי אהבתי את ויקי כנפו לערוץ החיים הטובים!! :stongue: :stongue: :stongue:
והזה עם לובה היום היה גדול
פותחת תיק בבקשה, מצטערת
אתה רוצה אתה במקום בא באלובה ובא באלובה בא במקום ריצרץ? |
ראסמי הקטע עם ויקי כנפו מצחיק
אבל הקטע בהתחלה של הנאום של אריק שרון היה הכי מצחיק!!!!
אין אחד הגדולים...
חוץ מזה הקטע עם מופז היה קצת בינוני מדי.... |
|
|
| NyKoN |
הקטעים של מופז לא מצחיקים
כל הקטעים של פרדימן ענקיים
האיש גאון!
:D |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
חברים שלי טוחנים כל היום בבצפר תמערכונים.. |
כל הבצפר שלי טוחן את זה :)
(וגם אני.. אני מודה.. זה פשוט.. שולט) |
|
|
| DjChook |
שהמאמן של המאמן שלך בקפוארה עושה כזה
"טוב אז עושים ככה, בסדר"
ואז כולם מתחילים
סדר.... סדר...
ואז הוא בהפגנתיות
"'סדרררר" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by skelz
כל הבצפר שלי טוחן את זה :)
(וגם אני.. אני מודה.. זה פשוט.. שולט) |
היה איזה יום אחד שהייתי תורן במטבח...
קיצר אכלתי שולחן אחד מהשולחן של הסגל...
ואני פתאום קולט את הסמ"פ מתחיל לעשות לכולם שם ואז בא מנהל ושואל אותי כמה לקוחות בא באלובה ואני אומרת לו...
העיקר הוא משחק אותה רציני כל הזמן :) |
|
|
| warpedd_ |
ברוח הדברים..
 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ברוח הדברים..
|
חחחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!!! |
|
|
| warpedd_ |
| חחחח אני רואה זה נהיה פופולרי |
|
|
| Eitan E |
חחחחחחחחחחחחחח גדול אהבתי |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחח נחמד
אני יגלה לכם סוד מבצעי...
היום יהיה את לובה עם סאבלימינל והצל :) |
|
|
|
|