return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
באבה לובה (pg. 3)
View this Thread in Original format
skelz
לובה כל כך מצחיקה
היא הגיעה אפילו לערוץ הערבי אל ג'זירה!!!

http://www.fishercom.co.il/luba/
arik
איזה קטע טוב היה עם הסקי!!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
איזה קטע טוב היה עם הסקי!!!


אני חולה על אודי פדרבוש

חולה עליו...

יש כמה דברים שמתחילים למצות את עצמם

1. גודי ניר מוזס שלום ולא להתראות
פשוט מעצבנת!!!! וממש לא מצחיקה כבר
להעיף תדמות הזאת מהסדרה

2. הגרוזינים....צריך או להוריד אותם או לרדת כבר מהקטע החרוש שלהם ולנסולת משהו חדש איתם

3. לובה...כן די כבר צריך להוציא אותה לחופשה קצרה ולהחזיר אותה רעננה עם איזה הברקה חדשה כי המערכונים שלה נהיו צפויים להחריד

ובכל זאת מילים טובות גם ל
1. משה קצב - חיקוי שתמיד מצליח להצחיק - הצחוק על העילגות שלו מצחיק כל פעם מחדש ובכלל דמות מצוינת

2. חלי - כן פה ושם יש שחיקה גם בדמות הזאת של משפטים מסוימים אבל עדיין דמות דומיננטית כנראה הכי דומיננטית בתוכנית ואכן...הקטע של הפרסומת עם הסקי היה טוב

3. רודריגו - אל תשאלו אותי למה פשוט אוהב תחיקוי הזה
4. פדרבוש - כבר אמרתי ואני אומר שוב משהו בטמטום ובשוק הקבוע שלו מזכירים לי אותי וזה תמיד קורע אותי
5. שאול מופז - לא הבנתי למה הוא תמיד אומר כאילו גבר גבר אבל עדיין דמות מצחיקה שבנתיים רחוקה משחיקה... להריץ אותו בכל תוכנית
6. האחיות פיק - למה? טל פרידמן בחולצה צמודה... ולא משנה מה יצא לו מהפה זה פשוט קורע

7. קטעי עיתונות - הציניות חוגגת בפינה המצוינת הזאת

וזהו...
זה סיכום ביניים שלי לתוכנית
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KosmiK-G8 6. האחיות פיק - למה? טל פרידמן בחולצה צמודה... ולא משנה מה יצא לו מהפה זה פשוט קורע



חחחחח ראסמי..
הרג אותי בפרק הזה איך שטל פרידמן בדמות של אחת מהאחויות פיק דפק את הראש בזמזם כל פעם... :D

ומה אתה מדבר, לובה תמיד מצחיקה...שתהיה בכל פרק!

ובקטעי עיתונות של קיציס יש הרבה בדיחות ממש סתמיות..לא מתלהב מהקטע הזה..
חוץ מהירידות שלו על המגישת פלייבוי הישראלית..בלי בושה :)
DjChook
MasterMix VS. Motorcycle - As The Rush Of Luba Comes

ראסמי זה חמוד
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
MasterMix VS. Motorcycle - As The Rush Of Luba Comes

ראסמי זה חמוד


איזה רעיון של קבניסט אללה איסטור!!!!

מעכניין מי עומד מאחורי המאסטרמיקס הזה

בלי לשמוע אני כבר אומר שאם הוא בצבא או שעוד לא התגייס צריך לשלוח אותו דחוף לקבן...
:D
KrazyDJs
ילד בן 14-15 עשה את זה אם אני זוכר נכון..
dj kobe
משו..

יש את זה בקטע עצמו...

חרא של דבר :wtf:
הרסו יצירה...
arik
בהלובה אומרת אין עבודה 1
בא בוס אומר בהבהלובה אין כסף
קשה מקשו


נפלתי על השכככללל
DjChook
סתמו ת'פה זה ענק
תפסיקו להיות כאלה שלילים
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DjChook
MasterMix VS. Motorcycle - As The Rush Of Luba Comes

ראסמי זה חמוד


על מה אתם מדברים
קטע כזה בסטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
הכי קלטני זה הקשה קשה בהתחלה
לינק

TTman
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
:whip: :whip:

למהההההה, אלוהיםםםםםםםם למהההההה


למה להרוס את היצירה הכי אלוהית שיש בעולםםם

למהההההההההההה


מי זה הקובי הזה, אני אזיין אותוווו

בןןןןןן זונההההההה
GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אמאשלי אמרה לי שהיא שמעה את זה היום ברכבת אז חשבתי אולי זה יהיה בקאזה, ווואלה זה היה...קיצר זה דבר חולני, להרוס יצירה כל כך יפה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement