|
באבה לובה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
אז דה ראש קאמז הוא ללא ספק הדבר הכי טוב בשנה החולפת
אבל חברה...
טיפה הומור..
אם הומור יכול לצחוק אפילו על דברים כואבים כמו פיגועים תאונות דרכים ועוד דברים מזעזעים אחרים שפוגעים ביצירות אלוהיות (בני אדם) אז אפשר לפגוע גם ביצירה האלוהית הזאת
משכן...
אם הייתי יוצר אפילו בשביל הצחוק לא הייתי חושב לעצמי לנסות וליגוע בשערה משערות ראשה של כל אחת מהגרסאות של אז דה ראש קאמז... |
|
|
| NyKoN |
| יש מצב מישהו מביא לינק לקטעים של לובה להורדה? לא כמו הלינק המסריח ההוא שהוא לצפייה? |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יש מצב מישהו מביא לינק לקטעים של לובה להורדה? לא כמו הלינק המסריח ההוא שהוא לצפייה? |
יותר טוב מישהו יכול להביא לינק או מישהו הקליט
יומטוב 2004
אני צריך את הקטע של שחר חסון
partyyy!! |
|
|
| KrazyDJs |
בטח עוד יום יומיים
אפילו היום כבר יהיה את זה באימיול..
היה נחמד, אבל לא כמו שנה שעברה
שנה שעברה היה להיט..
השנה היה אפילו די עלוב...
אפילו שהקטע עם ה
AID
היה בן זונה :p |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Eitan E
יותר טוב מישהו יכול להביא לינק או מישהו הקליט
יומטוב 2004
אני צריך את הקטע של שחר חסון
partyyy!! |
ואיייי הוא היה שולט הוא הרג אותי!!!
היו שם כמה לא מוכרים ממש קורעים
אבל האם מישהו יכול לענות לי מה יש ביום שלישי האם ביום שלישי זה ההופעה הרצינית כי אתמול לא היו לא אדיר מילר ועוד כמה אז יום שלישי זה החזק יותר???? |
|
|
| skelz |
המממ
אולי אני יקליט היום חלקים מיום טוב.. :)
סתכלו איזו איכות! :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
אלוהים ישמור חברה
מחר הולכים לזרוק מישהו!!!!
מי זה יהיה..?
מי ילך בבית שלו.?
יאללה הימורים חברה!
אמן וזה לא יהיה פדרבוש
אני חולה על הטימטום שלו
מצדי שיזרקו את לובה לתקופת צינון שתחזור כמו חדשה |
|
|
| DjChook |
| יש לי הרגשה שדווקא קיציס ילך |
|
|
| ronsh |
אני לא מאמין זרקו את לובה...
אבל חוץ מזה היה פרק נחמד ביותר!
פדרבוש הרג אותי מצחוק...
חחחח
"אני יודע שהייתם אז צעירים אבל...היה משהו"..
חחח
וגם בסוף..
"אני בסדר אמא , העיפו את הרוסיה" |
|
|
| skelz |
| נדפקה לי ההקלטה :((((((((( |
|
|
| DjChook |
היה פרק ממש אחד החזקים 1!!
זה הפרק סיום ? |
|
|
| NyKoN |
תאמת שדי נמאס מלובה
כמה אפשר?! כל שבוע אותו דבר?!
חלאס
הקטע עם מרגול קורעעעעעע
גם הקטע הקודם שלה- מרגול וספקטור היה ענק
"יש לי רעיון....
בוא נזמין ג'חנון! אני מתה מרעב"
חחחחחחחחחח
:D |
|
|
|
|