return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
באבה לובה (pg. 4)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
אז דה ראש קאמז הוא ללא ספק הדבר הכי טוב בשנה החולפת

אבל חברה...
טיפה הומור..

אם הומור יכול לצחוק אפילו על דברים כואבים כמו פיגועים תאונות דרכים ועוד דברים מזעזעים אחרים שפוגעים ביצירות אלוהיות (בני אדם) אז אפשר לפגוע גם ביצירה האלוהית הזאת

משכן...
אם הייתי יוצר אפילו בשביל הצחוק לא הייתי חושב לעצמי לנסות וליגוע בשערה משערות ראשה של כל אחת מהגרסאות של אז דה ראש קאמז...
NyKoN
יש מצב מישהו מביא לינק לקטעים של לובה להורדה? לא כמו הלינק המסריח ההוא שהוא לצפייה?
Eitan E
quote:
Originally posted by NyKoN
יש מצב מישהו מביא לינק לקטעים של לובה להורדה? לא כמו הלינק המסריח ההוא שהוא לצפייה?


יותר טוב מישהו יכול להביא לינק או מישהו הקליט
יומטוב 2004

אני צריך את הקטע של שחר חסון

partyyy!!
KrazyDJs
בטח עוד יום יומיים
אפילו היום כבר יהיה את זה באימיול..
היה נחמד, אבל לא כמו שנה שעברה
שנה שעברה היה להיט..

השנה היה אפילו די עלוב...
אפילו שהקטע עם ה
AID
היה בן זונה :p
itamarsan
quote:
Originally posted by Eitan E
יותר טוב מישהו יכול להביא לינק או מישהו הקליט
יומטוב 2004

אני צריך את הקטע של שחר חסון

partyyy!!

ואיייי הוא היה שולט הוא הרג אותי!!!
היו שם כמה לא מוכרים ממש קורעים
אבל האם מישהו יכול לענות לי מה יש ביום שלישי האם ביום שלישי זה ההופעה הרצינית כי אתמול לא היו לא אדיר מילר ועוד כמה אז יום שלישי זה החזק יותר????
skelz
המממ
אולי אני יקליט היום חלקים מיום טוב.. :)

סתכלו איזו איכות! :)
KosmiK-G8
אלוהים ישמור חברה
מחר הולכים לזרוק מישהו!!!!
מי זה יהיה..?
מי ילך בבית שלו.?

יאללה הימורים חברה!

אמן וזה לא יהיה פדרבוש
אני חולה על הטימטום שלו

מצדי שיזרקו את לובה לתקופת צינון שתחזור כמו חדשה
DjChook
יש לי הרגשה שדווקא קיציס ילך
ronsh
אני לא מאמין זרקו את לובה...

אבל חוץ מזה היה פרק נחמד ביותר!
פדרבוש הרג אותי מצחוק...

חחחח
"אני יודע שהייתם אז צעירים אבל...היה משהו"..

חחח

וגם בסוף..
"אני בסדר אמא , העיפו את הרוסיה"
skelz
נדפקה לי ההקלטה :(((((((((

DjChook
היה פרק ממש אחד החזקים 1!!

זה הפרק סיום ?
NyKoN
תאמת שדי נמאס מלובה
כמה אפשר?! כל שבוע אותו דבר?!
חלאס
הקטע עם מרגול קורעעעעעע
גם הקטע הקודם שלה- מרגול וספקטור היה ענק
"יש לי רעיון....
בוא נזמין ג'חנון! אני מתה מרעב"
חחחחחחחחחח
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement