return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
באבה לובה (pg. 5)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
אהה לא'דע לא ראיתי :\
-CosmicFire-
הרגעים הגדולים של לובה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ronsh
אני לא מאמין זרקו את לובה...

אבל חוץ מזה היה פרק נחמד ביותר!
פדרבוש הרג אותי מצחוק...


אני אישית לא אהבתי את הפרק
אבל לא הייתי כל כך מרוכז בו כי ראינו אותו בבסיס וכולנו היינו מתים מעייפות ושלושת רבעי גם נרדמו בחדר שם...

אבל ממש ממש אהבתי את הקטע של ההוא עם התגובה המאוחרת

האטשו, שלום אני משה בן 38 מנתניה ואני...
לבריאות
תודה
בכל אופן אני גיליתי שאני ככה וככה
בבקשה

גמר אותי מצחוק!!!!

וגם לובה היה גדול...
אם לובה הולכת בבית שלה גם אירנה הולכת בבית שלה
אם לובה הולכת בבית שלה גם מוסטפה הולכת בבית שלה
nimrod levi
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וגם לובה היה גדול...
אם לובה הולכת בבית שלה גם אירנה הולכת בבית שלה
אם לובה הולכת בבית שלה גם מוסטפה הולכת בבית שלה


וגם חמדה!
KosmiK-G8
היום
לובה בראיון נדיר!

מעניין מה ינפיצו הפעם
Hell_Copter
היה משהו בסט שבוע שעבר!!!!
ראינו את זה בבסיס ונשפכנו מצחוק...

היום פרק הסיום עם ג'ורג' מסיינפלד
KosmiK-G8
נקווה שיהיה טוב
אני מצפה שלפחות הפעם ישאירו את גברת מוזס שלום בבית
-CosmicFire-
ראסמייייי צריך להעיף אותה...

"זה הודעה ארך ארך ביי"

שתבינו שיש לי מורה שקוראים לה לובה ויש לי אצלה ג' בהתנהגות
(חחח אתם בטח צוחקים על זה אבל בכיתה ט אין מה לעשות זה הציון... הכי נמוך שנותנים אצלנו תיאורתית יש ד' אבל אף אחד לא מקבל את זה)


אז תנסו לדמיין מה אני עושה לה בשיעורים
ronsh
בנתיים פרק חזק יחסית
עוד נתגעגע לתוכנית הזאת
Hell_Copter
היה פרק נחמד מאוד
אבל שבוע שעבר היה יותר מצחיק לפי דעתי

יש לי 3 מילים בשבילך
"לא גבר גבר"

ADiSH
היה מצחיק
אבל קצת התאכזבתי שמביאים כוכב כמו ג'ורג ונותנים לו רק 2 שורות..
KosmiK-G8
אני לא יכול ככה!!!
עוד מעט יום שישי ולא יהיה ארץ נהדרת[

איך החיים שלי ייראו.??
מה אני יעשה.?

:conf: :conf: :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement