| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ronsh
אני לא מאמין זרקו את לובה...
אבל חוץ מזה היה פרק נחמד ביותר!
פדרבוש הרג אותי מצחוק...
|
אני אישית לא אהבתי את הפרק
אבל לא הייתי כל כך מרוכז בו כי ראינו אותו בבסיס וכולנו היינו מתים מעייפות ושלושת רבעי גם נרדמו בחדר שם...
אבל ממש ממש אהבתי את הקטע של ההוא עם התגובה המאוחרת
האטשו, שלום אני משה בן 38 מנתניה ואני...
לבריאות
תודה
בכל אופן אני גיליתי שאני ככה וככה
בבקשה
גמר אותי מצחוק!!!!
וגם לובה היה גדול...
אם לובה הולכת בבית שלה גם אירנה הולכת בבית שלה
אם לובה הולכת בבית שלה גם מוסטפה הולכת בבית שלה |
|
|