return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
9 januari geboorte Utrecht Techno Platform (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
ik had het ook niet over jou PLO3RT

die sjinees had gezegd dat hij alleen kwam als jij kwam, nu kom jij en ben ik benieuwd met wat voor een smoes hij weer aan komt zetten!

OOOOWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHH mwjha ik kwam toen ook pas net uut me nest zetten dus ik was nog wat wazig :p Mijn excuses :)
Maar inderdaad, hij kan er nu niet meer onderuit :p

De volgende opties zijn allemaal mogelijk:

- Geen geld.
- Pijn in zijn knie.
- De volgende dag werken.
- Verslagen maken voor school.
- Tentames leren voor over 8 weken.
- Hij is vergeten poppers te kopen.

Welke zou het zijn :p?
kolkiewolkie
Als alles blijft zoals het nu is kom ik ook nog langs :) . Is die tent een beetje fatsoenlijk te bereiken eigenlijk, want het idee is om dat knaken OV te gaan gebruiken....
franzelare
go kolkie, go kolkie, go kolkie

gazellig als je ook langs komt man!
SnuggLe
quote:
ik had het ook niet over jou PLO3RT

die sjinees had gezegd dat hij alleen kwam als jij kwam, nu kom jij en ben ik benieuwd met wat voor een smoes hij weer aan komt zetten!

*kuch*

/me houdt zijn mond ;) ;) ;) ;) :stongue: :happy2: :happy2:
franzelare
ik denk dat het zoiets word:
hij moet die dag werken tot 10 uur, dus kan er pas heel laat zijn
de volgende dag moet hij ook weer vroeg werken dus moet hij optijd weg

hij kan dus eigenlijk maar 5 minuten binnen zijn en daarom komt hij toch maar niet.
Optimus
Ik heb eergister mijn printje van mijn rooster van januari+februari erbij gehaald en nu blijkt dat ik ATV heb tot 9 januari (dacht eerlijk geegd tot einde van die week, dus 11 januari).

M.a.w., ik zou dan vrijdagochtend naar school moeten gaan, naar werk om 17.00 uur, als ik om 22.00 uur vrij ben gelijk de trein naar Utrecht en dan (stel dat ik tot het einde zou blijven) om 6 uur de trein naar Den Haag weer moet pakken, waar ik na een uurtje slaap om 10.00 uur "fris" weer aan het werk mag... NIet te doen eigenlijk dus ik twijfel sterk eraan of ik wel kom...

Komt u maar:disbelief :clown:

En Tim moet niet zeuren, want jij gaat al helemáál niet feesten als je de dag erna moet werken(lat staan de dag ervoor én erna):o
Optimus
quote:
ik denk dat het zoiets word:
hij moet die dag werken tot 10 uur, dus kan er pas heel laat zijn
de volgende dag moet hij ook weer vroeg werken dus moet hij optijd weg

hij kan dus eigenlijk maar 5 minuten binnen zijn en daarom komt hij toch maar niet.

je hebt goed geluisterd gister:D
franzelare
quote:
Originally posted by Optimus
je hebt goed geluisterd gister:D

en jij bent een kut sjinees!
Optimus
en jij een dj-slut:D Gelijk naar Astrid toe voor een fotootje hé?:D
kolkiewolkie
Unglaublich, nou zit ik weer met exact dezelfde kneuzen opgescheept als laatst in Amersfoort :eyes: :D .

Eye-Riz
ach joh, gewoon weer voor de muziek komen... ik zal zorgen dat ik wat cd's bij me heb ;)

wordt leuk feestje. voor mij wel spannend. omdat ik als trancertje een techno-set neer ga zetten, samen met Johan. wij willen gewoon graag ONZE visie van techno laten zien. ;)
basd
Klinkt allemaal erg goed, maar ook ik ga er niet zijn helaas.

Baal er nu al van, maar ik zit dus nog in het Belgische..

Wel een leuk initiatief trouwens, hopen dat er een vervolg komt! (en dan het liefst op een zaterdag :) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement