return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
9 januari geboorte Utrecht Techno Platform (pg. 3)
View this Thread in Original format
franzelare
nou , pucca en gaby gaan al mee, nu nog even annepanne en kimst*r morgen over halen, dan zijn er in ieder geval al weer wat meer iris fans dan de vorige keer in amersfoort :)
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus

En Tim moet niet zeuren, want jij gaat al helemáál niet feesten als je de dag erna moet werken(lat staan de dag ervoor én erna):o

Jongens, beginnen jullie het nu ook te zien?
Tin weet echt precies hoe mensen in het leven staan.
Nou kerel, ik zal het je even uitleggen dat je het dus NIET weet.
Ik ga weldegelijk naar feestjes als ik de volgende dag moet werken.
Ik ben al geregeld na feestjes direct naar mijn werk gegaan zonder dat jij weet dat ik naar een feestje ben geweest.
Dus meneer de beterweter.....probeer niet popie-jopie te doen en dingen over mensen te zeggen want zolang er bij jouw post nog steeds staat: 'ik ga alleen als Tim ook gaat' ben jij nog de allergrootste nerd die op deze aarde rondloopt :p
kolkiewolkie
Hmmmmmmmmz :( . 5.00 afgelopen schijnt....

knaken openbaar vervoer :whip: . Ik moet nog even kijken of ik het er voor over heb om om eerst RUIM een uur bij de bushalte te gaan staan kleumen en dan nog es een half uur op utrecht centraal te gaan waarna ik nog fijn mag knooien, prutsen e.d. zodat ik om kwart voor negen thuis ben :disbelief :eek: . Vooral dat wachten zie ik niet echt zitten dus ik moet nog even kijken of ik ook daadwerkelijk kom :nervous: :( .

EDIT: ik zie dat het maar 2 km lopen is vanaf centraal... moet ik dus nog grofweg een uur en 15 minuten wachten ... hmmmmmmm
franzelare
ik heb er weer 1 over gehaald :D

de lieve mooie annepanne komt ook :)
kan ik weer een hoop foto's van maken :happy2:
Eye-Riz
Er worden opnames gemaakt door RTV Utrecht, er wordt dan een interview afgenomen. Volgende dag ook al om 1 uur bij de radio zijn voor nog een interview!!
:)

Kolkie, er is altijd wel een manier om niet op het station te hoeven kleumen. Ik kan je niet beloven wat ik ga doen, maar er is een cafe open in Utrecht wat tot minimaal 7 uur openblijft.
(Carafon)
En anders is er altijd wel een after ergens....
kolkiewolkie
Wellicht ten overvloede maar ik ben vanavond dus gewoon van de partij. Gokken op een afterparty dus ;) .
franzelare
ik weet nog niet wat ik vanavond voor en na ga doen, ik weet wel dat ik morgen familie op bezoek krijg en hier nog even heel hard op moet ruimen :rolleyes:
SnuggLe
Als iemand mij naar DH kan rijden ga ik mee.
Moet morgen in Arnhem zijn, en heb echt geen zin om 2x in de trein te zitten....!
franzelare
en die stomme kut sjinees komt zeker weer niet met zijn baviane anus!
franzelare
Tim je bent een stomme achtelijke KUT HO3R!!

Wat een lul smoes zeg dat je auto het niet deed! beetje zwaar laf van je!

maarja die kut sjinees was er ook weer niet ...

Eye-Riz
hey, Frans, mind your language!
waar blijven de foto's? het is al half vijf!!! :P
kolkiewolkie
zo, ik bevind mij weer in het land van de levenden en kzal zo es een report schrijven, want anders weet straks niemand hoe ENORM VET het was :crazy: :eyespop: !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement