|
9 januari geboorte Utrecht Techno Platform (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Iris en Frans=> leuk die reply's van jullie maar hoe was het nu?? Ben er erg benieuwd naar! leuke mensen, ging het draaien lekker, werd het goed ontvangen? etc..... :) |
|
|
| Eye-Riz |
HET WAS SUPER!!!!!
Ik was er vandeweek best veel mee bezig, ik vroeg me af hoe die techno heads mijn visie op techno zouden opvatten. Te soft? Te trancy?
We hadden vlak voordat ik op moest een interview met RTV Utrecht, regionale TV. Was wel grappig. Maar goed, die gasten bleven dus nogal met de camera om ons heen hangen toen we op moesten. Was wel weird. En dat voor 4,5 minuten uitzending ofzo!
Vlak voordat ik mijn eerste plaat op wilde zetten, donderde een camera aan een lange stok naar beneden. Op mijn plaat en draaitafel. Schrok me wild. Nouja, niets aan te doen, ik waagde de gok er maar op dat alles ok was en dat de plaat niet over zou slaan. Eerste mix was as always even inkomen, mede door die camera met megalicht op mijn snufferd, maar daarna gingen we helemaal los. Ik had zoveel platen die ik nog wilde laten horen!
UP en ik zijn best wel een team, ondanks dat we al meer dan een half jaar niet meer met elkaar gedraaid hadden. Je haalt het beste in elkaar naar boven, en dan met een enthousiast publiek erbij.... Ik heb zooo ontzettend naar mijn zin gehad daar op dat podium, kon niet stoppen met lachen en dansen. Vooral toen bij een plaat van emmanuel top echt het dak eraf ging. Kon het niet laten om mijn handjes de lucht in te doen, en die HELE F*CKING zaal volgde!!! Meestal is het zo dat alleen voorin de handjes de lucht in gaan, maar nu echt tot achterin!
Na ons zou Joris Voorn komen, maar die kwam naar me toe, vroeg wat er gebeurd was.... Bleek dat die camera ook op zijn sampler was gevallen. Alles geprobeerd maar helaas waren de sampler en ook een zipdrive kaduuk. Hij kon dus niet optreden :( Jammer, was erg benieuwd. Trouwens erg relaxte gozer ;)
Helaas heb ik van de rest van de dj's niet veel meegekregen omdat ik de hele tijd bezig was van A naar B te komen, en daar steeds HEEEEEEL lang over deed, door alle bekenden en andere mensen die kwamen zeggen hoezeer ze het naar hun zin hadden. Was dus helemaal blij. Want mijn feestje is geslaagd als ik zie dat anderen ook echt feest hebben!
Jammere alleen is dat ik daardoor altijd weinig tijd heb om echt uitgebreid met iemand te kletsen.
Kom op met die foto's Frans!!! I'm dying! :p |
|
|
| franzelare |
he meis, dat jij nu weer helemaal fris en fruitig bent na je schoonheidsslaapje, dat betekend niet dat iedereen al heeft geslapen!
ik ben dus nog een beetje raar en ik ga morgen wel met de foto's bezig wat dat word echt niets nu
Het feest zelf was echt TOP, zoveel bekende leuke mensen.
ik was vroeg binnen 11.15 toen was het al voor utrecht druk omdat het in utrecht altijd laat op gang komt.
De sfeer was goed, er waren allemaal leuke vrolijke mensen. de sfeer die er hing was echt gemoedelijk en warm, dat heb ik al een tijd niet meer echt zo gehad op een feest. nouja het kwam ook misschien omdat ik de helft van de mensen kende die binnen waren en dat waren allemaal leuke mensen :)
De set van johan en iris was voor mij persoonlijk the bomm! ik herkende wel een redelijk aantal plaaten die op cd's staan of die ik ze eerder heb hooren draaien. het was een mooi afwisselend spel.
De meer trance deuntjes van eye-riz en dat afgezet tegen de vage goa gluiden van up.
Na de set van eye-riz en up zou dusjris voorn komen, nouja die kwam niet maar dat mocht de pret niet drukken, de sfeer bleef goed en ik heb mij maar eens vergrepen aan het chemisch gelukkig zijn tegen die tijd.
De rest van de muziek is eigenlijk daarna langs mij heen gestroomd, ik heb met zoveel leuke mensen staan kleppen, knuffelen ezv dat de tijd weer om vloog!
een pluim moet zeker weer gegeven worden aan sander en chantal van decodroom! er waren weer wat nieuwe dingen voor de mensen die opgelet hebben ;) en het zag er als altijd cool uit :cool:
al met al jammer dat het weer voorbij is maar ik hoop echt dat dit vaker gedaan gaat worden! zoon sfeer moet je vast houden! heerlijk!
(k) voor iris en morgen ga ik echt aan de foto's werken schat! |
|
|
| kolkiewolkie |
Smiley's die het feest wel zo'n beetje beschrijven: :eyes: :eyespop: :crazy: :tongue3 :toocool: :wtf: . Daar ik dit ding ook op pf wil pleuren hou ik het verhaal iets algemener :) . Khield het op een gegeven moment alleen nie meer vol om zakelijk te tikken :) .
Maar laat ik beginnen bij het begin.
UTP, Utrechts Techno Platform. Georganiseerd door verschillende organisaties uit Utrecht waaronder mijn favoriete organisatie: Nexus (hoewel deze zich - helaas - momenteel niet actief bezig houden met parties organiseren maar dat terzijde). Mede daarom maar eens die kant opgegaan en tevens is zo'n feest altijd een mooie gelegenheid om de lijst met favoriete dj's uit te breiden, want op de nexusdj's na kende ik eerlijk gezegd geen van de namen. Vooraf was ik dus erg benieuwd van wat er zou gaan komen (ik had in elk geval echt geen benul van wat ik nou kon verwachten).
Vrijdag 9 januari, 10 over 8 nog net de trein gehaald en zonder problemen lekker vlot naar Utrecht afgereisd. Daar aangekomen was het nog maar 10 over 10 en dus nog wat aan de vroege kant (feest begon om 23.00) en dus een beetje over CS utrecht gestrompeld omdat het op dat moment nog regende (en voor je het weet sta je een half uur in de regen te kijken en kun je d'r nog nie in :( ). Anyways al met al was iets over 11 in Tivoli de Helling. Mooi op tijd dus :) .
Tivoli de Helling is echt een mooie locatie voor zulke half-om-half undergroundfeesten als deze; een chillout met van die wazige uberrelaxte muziek en een grotere zaal (waar zeg een man of 500-600 in past schat ik) waar men echt los kan. Jas afgegeven en meteen naar de grote zaal gelopen alwaar Scan (nog nooit van gehoord, maar wel goed voor een toevoeging v.d. lijst) bezig was met draaien. Het was nog niet echt druk uiteraard (tent net open) maar toch werd er her en der door sommige lui al wat rondgehuppeld en dat was niet voor niks! De muziek was gewoon al meteen erg goed en muzikaal zeer bevredigend ;) . Zat een goede opbouw in en zoals ik al zei: ondanks dat de zaal aan het einde van de set nog maar voor een derde deel gevuld was ofzo werd er al lekker gedanst :) . Het klonk gewoon ERG goed, echt lekker :D ! Onder tussen ook al een paar bekenden gezien enzo, was dus al gezellig :) .
Na scan was het de beurt aan Stineaux gevolgd door Remigius. Wederom 2 dj's waar ik nog nooit van gehoord had en beide met een eigen stijltje. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee van wat het nou precies was maar het klonk in beide gevallen gewoon erg lekker en goed. Misschien niet helemaal mijn ding but the crowd seemed to love it! Er werd in elk geval behoorlijk massaal gefeest, en daar gaat het toch om :) .
Hierna kwam dan eindelijk waarvoor ik in eerste instantie gekomen was: Eye-riz en Up. Tegen mijn verwachting in draaiden ze TEGELIJK en ze vulden mekaar echt perfect aan! MAN MAN MAN wat een energie knalde er echt uit de muziek zeg! WHOAH
:eyespop: :crazy: :wtf: :cool: echt helemaal los gegaan en een BIG FAT GRIN all the way :D :D . Ik kan niet wachten tot de volgende keer (SUGGESTIE aan Tim: nodig ze beide uit, tis echt madness :tongue2 )(jammer dat je er niet was trouwens, echt KUT voor je!)(voor mij ook trouwens, want zo heel veel mensen kende ik nou ook weer niet). Na Eye-riz en Up was het de beurt aan 1 of andere elektroboer (ok ok, hij heeft ook nog een naam: Terry Toner) waar ik eigenlijk niet al teveel van mee heb gekregen, mede door de inmiddels toegeslagen moeheid, maar het deel dat ik wel meekreeg was ook goed te doen :) , lekker stevig weer zonder ook maar een moment lomp te worden :) :) . Just the way I like it.
Als afsluiting stonden Drifter & Repsaj achter de decks. Wederom 2 namen waarvan ik nooit gehoord had maar oh oh oh wat ging dat los en wat was dat lekker zeg :wtf: :eyespop: . Heerlijk, stevig, spacy en zo energievol tegelijk! Echt precies wat ik op een housefeest wil en wat mij betreft een perfecte afsluiting van een perfect feest! Vooral die laatste platen waren zeeeeer geschikt om de laatste beetjes energie eruit te persen :cool: !
Samengevat: ik ben getuige geweest van de geboorte van een zeer bijzonder iets ;) en tis echt zonde dat er niet meer TA-ers waren.. twas gewoon echt een TOPFEEST, helemaal in de Nexus-sfeer (ook met de freaky deco's). Dit laatste mag eigenlijk wel als een verassende conclusie gezien worden. Ook het publiek was echt top: van alles liep er tussen, van hippies tot oudjes, van sloeries tot mooie vrouwen en van normale mensen tot franzelare's :D :D ;) . Prijzen voor alles is acceptabel, sfeer top, VJ top, enige mierenneukerigheid die ik na lang peinzen kan bedenken is de afwezigheid van relaxte banken in de chill-out. Zelfs de plee's waren (toen ik d'r was iig ;) ) redelijk schoon. Wat wil een mens nog meer.
Gr. Gerdinand 'kw' Kolkman
oja, ook tekenend voor de hele organisatie was de conversatie tussen security/uitbater (SU) en 1 van de lui van de organisatie (LO):
SU: Nou, twas om kwart voor 2 uitverkocht en dr stond nog minimaal, MINIMAAL dus, een mannetje of 60 buiten.
LO: Echt waar ja :gsmile:
SU: volgende keer de grote tivoli dan maar :D
LO: HA, weet je wel wat dat kost man
SU: wat het kost? het levert je toch flink geld op man. Je organiseert toch een feest voor het geld of niet!?
LO: Nee man, dit kost ons gewoon geld :p . Daarom doen we het ook maar 1x per jaar :tongue2 .
Prachtig!
till next time! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by franzelare
(k) voor iris en morgen ga ik echt aan de foto's werken schat! |
WAT KOOP IK HIER NOU VOOR?!?!? |
|
|
| basvh |
| Mooi reportje kolkmans, rustig aan in de ZAK vanavond!!!!:D :D :D :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
WAT KOOP IK HIER NOU VOOR?!?!? |
uh ..... niet echt veel nee, maar ik ga nu zo maar een keertje slapen want ik begin wat last van vaagheid te krijgen :D
zitten wel een zooi leuke bij volgens mij hoor....
leuk report kolkemans! maar ik vind het wel gek dat je mijn niet onder de mooie vrouwen rekend :p |
|
|
| Optimus |
| Wel jammer dat ik er niet bij was:( Vooral omdat ik geloof ik Iris nog nooit zo enthousiast over een feest heb gehoord en Frans en Kolk het ook zo fantastisch vonden is het wel balen:( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
Tim je bent een stomme achtelijke KUT HO3R!!
Wat een lul smoes zeg dat je auto het niet deed! beetje zwaar laf van je!
maarja die kut sjinees was er ook weer niet ... |
Blablabla, het mietje heeft een grote smoel hoor. Hij is er ook weer een keertje bij geweest........Wat je denkt moet je helemaal zelf weten. Als ik geen zin zou hebben had ik je toch niet gevraagt om mee te rijden, dus sukkeltje, het is goed met je grote bek. |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by New Wave
Blablabla, het mietje heeft een grote smoel hoor. Hij is er ook weer een keertje bij geweest........Wat je denkt moet je helemaal zelf weten. Als ik geen zin zou hebben had ik je toch niet gevraagt om mee te rijden, dus sukkeltje, het is goed met je grote bek. |
jaja ik heb ook 1 keer een optreden van iris gemist maar dat was omdat ik het pas een paar dagen vantevoren tehoren kreeg en ik die nacht al naar belgie zou gaan!
Jij hebt al meer feesten gemist waar ze moest draaien! dus ga jij je maar samen met die sjinees ergens in een hoekje diep zitten schamen! en fix die auto!! |
|
|
| franzelare |
oke, ff 1 alvast die laat zien hoe hard iris aan het springen en aan het genieten was!
 |
|
|
|
|