|
9 januari geboorte Utrecht Techno Platform (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
jaja ik heb ook 1 keer een optreden van iris gemist maar dat was omdat ik het pas een paar dagen vantevoren tehoren kreeg en ik die nacht al naar belgie zou gaan!
Jij hebt al meer feesten gemist waar ze moest draaien! dus ga jij je maar samen met die sjinees ergens in een hoekje diep zitten schamen! en fix die auto!! |
Ik ging al naar Nexus voordat jij wist dat het bestond dus plak jij je grote mond maar effe dicht saQer! Dus kom niet aan met het aantal feestjes waar ik wel en niet geweest bent, loser! |
|
|
| Partyhardy! |
| Vette Reports! :cool: en Suuuuper foto! looooooooooooooooooooos! :D ;) :tongue3 |
|
|
| Eye-Riz |
hey hey hey... als jullie nog 1x niet lief tegen elkaar zijn, komen jullie er allebei niet meer in! :p
coole foto Frans, ben benieuwd naar de rest!!! |
|
|
| franzelare |
nou tim, we mogen elkaar niet meer rellen :(
dan tin maar weer :disbelief |
|
|
| SnuggLe |
Leuke verslagen!
Iris, heb je ook een tracklist van je set? |
|
|
| Optimus |
| foto's staan op Pf zag ik net:D |
|
|
| franzelare |
idd, beetje rood allemaal, het leek of ze echt alleen maar rood en blauw licht hadden hangen :(
vooral de kolke picca is weer super :D |
|
|
| basd |
Klinkt erg goed, vind het steeds jammerder dat ik er niet bij was :(
Nou ja, zoals ik al zei, vanaf volgende maand de schade maar weer eens een beetje inhalen! |
|
|
| SnuggLe |
| Supersetje Frans!!1 |
|
|
| basvh |
Van de ID&T site: Nexus, Eye-Riz worden genoemd
| quote: | In Utrecht is geen grote uitgaansscene, maar dat betekent niet dat er niets gebeurt op dancebied. Vooral in de technohoek gebeurt veel. Veel kleine feestjes door kleine organisaties. Leuk, maar niet handig, want met zoveel kleine organisaties zit je elkaar alleen maar tegen te werken, terwijl je samen juist tot veel meer in staat bent.
Daarom besloten al deze al deze kleine organisaties zich te verenigen en werd het Utrechts Techno Platform geboren. En hoe kan je zoiets anders vieren door een feestje te geven? Dat gebeurde dan ook: op vrijdag negen januari in Tivoli-de helling in Utrecht.
Toen we binnenkwamen zagen we het al: dit wordt een grappig feestje. Het was warm, druk, de muziek stond loeihard en de zaal was mooi versierd door de kunstenaars van Deco-Droom, maar wat eigenlijk het meest opviel was de verscheidenheid in het publiek. Iedere organisatie had namelijk het eigen publiek meegenomen. De wat oudere Goa-hippies van Nexus, de hippe vogels van Electronation, de standaard technogangers van solid grooves, hoe verschillend iedereen ook was, het blendde wonderwel. De sfeer was hierdoor, hoewel er ook wel een hoop mensen redelijk druggy waren, heel vriendelijk en gemoedelijk.
Rond 01.00 kwam het feest echt goed los, met een sexy geklede, maar stevig draaiende Eye-Riz en haar mede Nexus-lid Up achter de draaitafels. Dit duo zou eigenlijk opgevolgd worden door een live set van Joris Voorn, maar die kon helaas wegens technische problemen niet doorgaan. Hierdoor draaide Terry Toner van Electronation een extralange set, die hij, ondanks zijn electro-achtergrond lekker liet knallen. De hekkensluiters waren de residents van Teknation, die ons nog tot ver na vijven (oorsponkelijke sluitingstijd) lekker lieten swingen.
Hoezo concurrentie? In Utrecht werkt éen grote organisatie ook!
|
|
|
|
| franzelare |
| heb je een link waar dit vandaan komt? |
|
|
|
|