Why download.. if you can buy it ;) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
CygnusX |
Ik was daarstraks aan't nadenken over dit onderwerp en stelde mezelf de vraag : Waarom niet gewoon een (kleine) donatie? Persoonlijk ben ik zeker bereid wat geld af te staan aan m'n favoriete producers in de vorm van een kleine paypal-donatie/overschrijving, ook als ik er niets voor terugkrijg: Ik download het toch.
Zelfs als alle labels een online-cd-besteldienst opstarten, zoals Bonzai, dan nog denk ik niet dat ik bij elke goeie productie een cdtje bestel, verre van. Via zo'n donatie kan ik de artiest dan toch bedanken.
Ben ik gek of denken jullie hier ook zo over? (Vraag is vooral gericht aan zij die geen vinyls en amper albums/compilaties kopen, zoals ik) |
|
|
Miss Z |
quote: | Originally posted by CygnusX
Ik was daarstraks aan't nadenken over dit onderwerp en stelde mezelf de vraag : Waarom niet gewoon een (kleine) donatie? Persoonlijk ben ik zeker bereid wat geld af te staan aan m'n favoriete producers in de vorm van een kleine paypal-donatie/overschrijving, ook als ik er niets voor terugkrijg: Ik download het toch.
Zelfs als alle labels een online-cd-besteldienst opstarten, zoals Bonzai, dan nog denk ik niet dat ik bij elke goeie productie een cdtje bestel, verre van. Via zo'n donatie kan ik de artiest dan toch bedanken.
Ben ik gek of denken jullie hier ook zo over? (Vraag is vooral gericht aan zij die geen vinyls en amper albums/compilaties kopen, zoals ik) |
grappig! omdat ik er ook zo over denk... had het al aan fus verteld dat ik per mp3 dat ik van een welbepaalde producer (die hier soms wel hangt ;)) had, 1� over te schrijven op zijn rekening :) mahja dan moet je wel de rekening hebben ofcourse :) en als ik iedereen zo 1� gaat storten... ben ik op den duur straatarm :)
om dan toch te antwoorden op je vraag: ge zijt niet gek want ik denk er ook zo over :) (het zou natuurlijk wel kunnen dat we allebei gek zijn :nervous: die mogelijkheid is nie uitgesloten) |
|
|
[BE]FusioN`-- |
Ik denk ook da als ge ne producer 50 euro geeft dat ge zowat al zijn werken zou mogen op mp3 hebben staan, behalve dan van mike aangezien dieje 50 platen per minuut maakt ;) |
|
|
Gladius |
mja geen slecht idee van die donatie. dan make we der ineens een Be-Ta donatie van mss =) |
|
|
[BE]FusioN`-- |
tja ik koop al platen, das al donatie genoeg ;) |
|
|
Meltos |
quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
tja ik koop al platen, das al donatie genoeg ;) |
He he :) , volledig mee eens :D ;) |
|
|
Eagle` |
Ik koop niet veel cd's en ben ook niet van plan om er veel te kopen in de toekomst. Waarom kopen als je het kunt downloaden. Misschien mes in de rug voor alle producers, maar zolang de europese unie het been stijf houdt betreffende BTW verlaging op CD's moeten ze niet verwachten dat ik veel geld aan cd's ga spenderen.
Mijn bijdrage bestaat uit het kopen van vinieltjes :)
edit:Enigste twee cd's die ik heb zijn 76 album en No angel van dido. Wil nog right of way album aaanschaffen maar ik vind die hier echt nerges :rolleyes: |
|
|
Meltos |
quote: | Originally posted by Eagle`
Ik koop niet veel cd's en ben ook niet van plan om er veel te kopen in de toekomst. Waarom kopen als je het kunt downloaden. Misschien mes in de rug voor alle producers, maar zolang de europese unie het been stijf houdt betreffende BTW verlaging op CD's moeten ze niet verwachten dat ik veel geld aan cd's ga spenderen.
Mijn bijdrage bestaat uit het kopen van vinieltjes :)
edit:Enigste twee cd's die ik heb zijn 76 album en No angel van dido. Wil nog right of way album aaanschaffen maar ik vind die hier echt nerges :rolleyes: |
Album van "Right of way" ligt bij Soundstation in Hasselt, daar heb'k'em maandag toch gehaald :D ;) |
|
|
Gladius |
quote: | Originally posted by Meltos
Album van "Right of way" ligt bij Soundstation in Hasselt, daar heb'k'em maandag toch gehaald :D ;) |
cd??? |
|
|
Meltos |
quote: | Originally posted by Gladius
cd??? |
Yepkes :happy2: |
|
|
FredNova |
yep CD, en de vinyl ook 'right of way / kyoto' (tsunami) |
|