|
Salut =)
|
View this Thread in Original format
| S-A |
אהלן וסהלן
איסמי שיראל חח
אני חדשה פה בפורום...
מקווה שיהיה פה שגעת בלבלות ומה שלא יכול להיות!!!!
(...נ.ב אני מיהוד, בת 16 עוד פחות מחודש (אפ אפ להזרים מזל"טים אפ אפ
נ.ג יובל שלח אותי..
מקווה לא לעשות לו פאדיחות חעחעחע
:stongue: :D :eyespop: :crazy: :tongue3 |
|
|
| Vortex_SA |
| אהלן, אם יובל שלח אותך אז זה בסדר, אחרת היינו עושים לך אמבוש :) סתם... קיצר תהני פה בפורום... |
|
|
| ronsh |
ברוכה הבאה
אני רון
מקווה שתהני בפורמנו הקט |
|
|
| KosmiK-G8 |
נעים מאוד
קוראים לי אילן
תמיד טוב לראות שיש גם איזה בת או שתיים בפורום
אם גם את חושבת שלאסגו זה האוס או טראנס
Get The Hell Out Of Here !!!
קיצר
תהני מהפורום |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
נעים מאוד
קוראים לי אילן
תמיד טוב לראות שיש גם איזה בת או שתיים בפורום
אם גם את חושבת שלאסגו זה האוס או טראנס
Get The Hell Out Of Here !!!
קיצר
תהני מהפורום |
בת או שנים, יש לנו כבר 4 בנות פה
בסוף עוד נשתלט:D :D
שלום לך
אני אלונה
המשתלטת הראשונה מהמין החזק והיפה :tongue2 :tongue2
מעניין באמת, באת לפה בשביל המוזיקה או סתם? |
|
|
| yonih |
Yo yo...my name is Dj jo and i'm an alcaholic, i have a desise but they dont know what to call it, so you better hide your wallet cause i'm comming strait to strip you cash, bought a ticket to your concert just to come and whip your ass.......
סתם.....
תהני פה כי יש אנשים אחלה כמו למשל:
TTMAN
(תודה לי אחר כך אחי)
ולסיכום:
אני חושב שלסגו זה טראנס....מה קרה? |
|
|
| DJ_Yuval |
מה המצב שיראל?? אני רואה נרשמת בסוף
:p
תעשי חיים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yonih
Yo yo...my name is Dj jo and i'm an alcaholic, i have a desise but they dont know what to call it, so you better hide your wallet cause i'm comming strait to strip you cash, bought a ticket to your concert just to come and whip your ass.......
סתם.....
תהני פה כי יש אנשים אחלה כמו למשל:
TTMAN
(תודה לי אחר כך אחי)
ולסיכום:
אני חושב שלסגו זה טראנס....מה קרה? |
אין בעיה..
יטופל:sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| yonih |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אין בעיה..
יטופל:sadgreen: :sadgreen: |
חחחחחחחחחח.....
וזה למה אמרתי שיש אנשים טובים פה...;) |
|
|
| KrazyDJs |
ברוכה הבאה
אני אליאור..
ואני אליאור |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yonih
חחחחחחחחחח.....
וזה למה אמרתי שיש אנשים טובים פה...;) |
חחחחחחחחחח
:tongue2 :stongue: :tongue2 :stongue: |
|
|
|
|