|
Tracks jatten van DJ's ?!
|
View this Thread in Original format
| Raymond |
Ik las dit net in de Blog van Cor Fijneman ....
| quote: |
Nu even serieus
Na al die gekke bekken nu even iets serieus. Gisteren heb ik in de BBC in Sint Niklaas in België gedraaid en het was een hele leuke avond buiten het feit dat een of ander TUIG het in zijn botte kop heeft gehaald om een CD uit mijn CD map te jatten! Natuurlijk staat die track vandaag of morgen gewoon op internet en is de exclusieviteit van die track(het was trouwens de Radiohead remix van Tiësto) weg. Hoe ziek ben je trouwens om in een club van een DJ iets te jatten???????? Had op het moment dat ik er achter kwam eigenlijk geen zin meer om te draaien want op zo'n moment verdenk je iedereen en heb je geen zin om jezelf voor zulk TUIG uit te sloven. Wil er verder geen woorden meer aan vuil maken maar als ik iemand EEN keer betrap op het jatten van mijn of iemand ander zijn spullen dan krijgt die klootzak een minder vriendelijke Cor Fijneman voor zich. Kotsen doe ik op volk!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Persoonlijk vind ik dit heel, maar dan ook heel erg ver gaan!!! Waarschijnlijk komt dit vaker voor, dan je denkt. Alleen maar om een release te score in de zogenaamde "Scene".
MP3 promotie middel, OK. Maar dit streeft z'n doel voorbij!!! |
|
|
| TranceFool |
Glanis? :p
Nee ff serieus, dit is idd te triest voor woorden, ophangen zulke gasten :whip: |
|
|
| ahp2002 |
| jezus, lekker dan... :whip: Welke leipo jat er nou de spullen van een DJ? ik kan me best voorstellen dat je dan geen zin meer hebt om te draaien.. |
|
|
| tango |
we moeten toch is het belgie forum contacten :D
grtz,
TNG |
|
|
| MennoB |
| Afschieten zo'n iemand:whip: |
|
|
| fred kruger |
| iemand is een paar jaar geleden zo vriendelijk geweest om mijn platentas te jatten, was in 1 keer 40 stuks kwijt, weet ook nog wel dat iemand een keer de platen koffer van ik d8 dj dimitri had meegenomen uit de gashouder, helaas gebeuren dat soort dingen maar al te vaak, ben door de jaren heen al zoveel platen kwijt geraakt, en dat waren meestal niet de minst populaire nr's. ik kan cor wel begrijpen in zijn reactie, al vind ik zijn taal gebruik wat grof voor als het om 1 cd-tje gaat |
|
|
| MennoB |
| Misschien was het wel z'n eerste keer... |
|
|
| Chicane |
En ik maar wachten op die download :rolleyes: .. schiet eens op zeg!! :mad: :whip: :mad:
:D |
|
|
| moogwai |
Jezus.. echt ziek gewoon :whip:
| quote: | Originally posted by fred kruger
ik kan cor wel begrijpen in zijn reactie, al vind ik zijn taal gebruik wat grof voor als het om 1 cd-tje gaat |
Nou.. aangezien het om de Radiohead remix van Tiësto gaat!! Een remix die never en nooit in de handel zou komen! |
|
|
| Jesse |
Dat is toch wel een behoorlijke kutstreek! Je moet een DJ niet op een voetstuk plaatsen zoals de laatste tijd de trend is, maar respect voor andermans spullen moet je altijd blijven houden...
Ben benieuwd wanneer die MP3 rip opduikelt en door welke groep 'ie geclaimed gaat worden..
Maar als je het dan toch gaat jatten, jat dan de Tiësto remix van Adiago For Strings! :toothless |
|
|
| Switch |
gebeurt zo vaak jammer genoeg....:(
tijdje terug ingebroken bij BT, platentas van joyi biomehanika gejat, etc.... erg trieste lui die het doen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by moogwai
Jezus.. echt ziek gewoon :whip:
Nou.. aangezien het om de Radiohead remix van Tiësto gaat!! Een remix die never en nooit in de handel zou komen! |
Je bedoeld de Tiesto remix van Radiohead. Zo goed en gaaf is tiesto nou ook weer nie dat Radiohead hem remixed:)
Mjah ach man , het is 1 cdtje. Een fiets, een cd, whats the difference. happens man...... d'r zijn altijd van die mongolen die dat doen. |
|
|
|
|