|
Het zat eraan te komen bij ID&T..
|
View this Thread in Original format
| basd |
http://www.4n-online.com/
Persoonlijk geef ik ze bij ID&T groot gelijk, er is denk ik een behoorlijke markt voor (zie ook IC)..
Ik denk in ieder geval niet dat ik er ben :) |
|
|
| Donna |
| Yeah vette ,dan kunnen we hier ook gangstah's en bendes maken,net als t allmighty amerika,whoopieeee,thxxx id&t,you guys are such a gift :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
Hier ga ik nog geeneens op reageren :rolleyes:
Daarentegen Chuckie solo in de HMH is natuurlijk wel helemaal de bom. |
|
|
| basvh |
| quote: | | Daarentegen Chuckie solo in de HMH is natuurlijk wel helemaal de bom. | Chuckie in concert? |
|
|
| Fkwebeman |
tsss.. zonde zonde, maar zolang ze er een apart feest van maken, who cares. Ik hoef er niet heen.
Chuckie?
Krijgen we straks op bv Sensation --> Johan Gielen, Jean én Chuckie? :rolleyes: :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
tsss.. zonde zonde, maar zolang ze er een apart feest van maken, who cares. Ik hoef er niet heen.
Chuckie?
Krijgen we straks op bv Sensation --> Johan Gielen, Jean én Chuckie? :rolleyes: :D |
Drie keer Sensation:
White
Brown
Black
:toothless |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Drie keer Sensation:
White
Brown
Black
:toothless |
hahaha:D :D :D |
|
|
| sndh |
| tis te hopen dat ze het geld wat ze verzamelen met dit soort dingen investeren in kwaliteit op andere gebieden als trance ... |
|
|
| New Wave |
| Binnenkort kunnen we ook gele/blauwe/rooije FUBU kleding kopen met daarop de naam: ID&T. :rolleyes: |
|
|
| Freezel |
| Sensation Gold: The BlingBling Edition |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Drie keer Sensation:
White
Brown
Black
:toothless |
:D |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by basd
http://www.4n-online.com/
Persoonlijk geef ik ze bij ID&T groot gelijk, er is denk ik een behoorlijke markt voor (zie ook IC)..
Ik denk in ieder geval niet dat ik er ben
|
Wat betekend 4N.... "voor neg0rz" ?? ;) :D
En tja als er markt voor is...waarom niet. zolang ze t maar appart houden en niet weer van die combinaties maken. Word volgensmij van beide kanten niet echt gewaardeerd heb ik op ic gemerkt. |
|
|
|
|