return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Het zat eraan te komen bij ID&T..
View this Thread in Original format
basd
http://www.4n-online.com/

Persoonlijk geef ik ze bij ID&T groot gelijk, er is denk ik een behoorlijke markt voor (zie ook IC)..

Ik denk in ieder geval niet dat ik er ben :)
Donna
Yeah vette ,dan kunnen we hier ook gangstah's en bendes maken,net als t allmighty amerika,whoopieeee,thxxx id&t,you guys are such a gift :rolleyes:
MaGiK54
Hier ga ik nog geeneens op reageren :rolleyes:

Daarentegen Chuckie solo in de HMH is natuurlijk wel helemaal de bom.
basvh
quote:
Daarentegen Chuckie solo in de HMH is natuurlijk wel helemaal de bom.
Chuckie in concert?
Fkwebeman
tsss.. zonde zonde, maar zolang ze er een apart feest van maken, who cares. Ik hoef er niet heen.

Chuckie?

Krijgen we straks op bv Sensation --> Johan Gielen, Jean én Chuckie? :rolleyes: :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Fkwebeman
tsss.. zonde zonde, maar zolang ze er een apart feest van maken, who cares. Ik hoef er niet heen.

Chuckie?

Krijgen we straks op bv Sensation --> Johan Gielen, Jean én Chuckie? :rolleyes: :D


Drie keer Sensation:

White
Brown
Black

:toothless
Asperge
quote:
Originally posted by MaGiK54
Drie keer Sensation:

White
Brown
Black

:toothless


hahaha:D :D :D
sndh
tis te hopen dat ze het geld wat ze verzamelen met dit soort dingen investeren in kwaliteit op andere gebieden als trance ...
New Wave
Binnenkort kunnen we ook gele/blauwe/rooije FUBU kleding kopen met daarop de naam: ID&T. :rolleyes:
Freezel
Sensation Gold: The BlingBling Edition

Eagle`
quote:
Originally posted by MaGiK54
Drie keer Sensation:

White
Brown
Black

:toothless


:D
Original
quote:
Originally posted by basd
http://www.4n-online.com/

Persoonlijk geef ik ze bij ID&T groot gelijk, er is denk ik een behoorlijke markt voor (zie ook IC)..

Ik denk in ieder geval niet dat ik er ben


Wat betekend 4N.... "voor neg0rz" ?? ;) :D

En tja als er markt voor is...waarom niet. zolang ze t maar appart houden en niet weer van die combinaties maken. Word volgensmij van beide kanten niet echt gewaardeerd heb ik op ic gemerkt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement