|
DJ Tiesto's solo-album: "My Memories" (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Gloomy |
| quote: | Originally posted by Blik
waarom komen al die CD's toch als eerst uit in japan, de System F CD ook al, weet iemand dat?? |
Denk dat het te maken heeft met de tournee die ze doen. Want als ik het goed hebt, moest system f (of was het Tiesto...) naar Japan, en naar aanleiding daarvan, zou eerst daar die CD gereleased worden. Een aangepaste versie zou volgen in Europa... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
snuggle, bedankt voor Armin van Buuren!!!!!!!!!!!!!! moet CD2 nog ff downen |
Joh, ik hoef geen bedankjes, mij moet je ook helemaal niet bedanken :) Ook niet voor die livesets van DanceValley, ik kwam toevallig die pub tegen. Het enigste wat ik af en toe doe is wat online zetten omdat ik veel verzamel & ook wil zorgen dat meer mensen goede muziek krijgen. Ik ben wat dat betreft helemaal niemand....
Ik zou nog veel meer met jullie willen delen, maar daar heb ik gewoon niet genoeg bandbreedte voor. Als jullie pubs hebben...GRAAG!
Diegene die het echte werk doen & bedankt zouden moeten worden zijn de releasegroups! Namen zoals BMI, SND, TWCMP3, 1REAL, TRONIK doen al het werk: zij rippen de albums/sets die daarna verspreid worden.
Naar hun gaat mijn respect uit... Zonder dat soort groepen zou de hele mp3scene niets waard zijn.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DJ_Siesta |
| nie top TPTP want hij is uitgebrackt op black hole zie andere thread om te downen |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
nie top TPTP want hij is uitgebrackt op black hole zie andere thread om te downen |
Owwwwwwwwww Ja :(:(:(
Daarom vroeg je welk label :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
DJ Tiësto - In My Memory (Japanse Retail)
Je kannum downen van RMF (irri manier)
Of
Je kannum downen van TPTP (Snelle manier en ook nog eens makkelijk :D (hahahaha Upload ging met 700kb/s gemiddeld LOL :D:D)
Greetz,
Glaniskanis |
Ja op RMF suckt het ENORM, irritating lui die um aanbieden met een maximum aantal users enzo... dat is echt enorm kut. Kan je um beter niet aanbieden. Als ik iets aanbiedt zorg ik dat IEDEREEN um kan downen.
Btw GlanisKanis, hoe komen jullie aan dat account op de campus hier van de UT (waar ik zelf ook zit)?? Ben nl. benieuwd wie het precies is... ken hier nl. wel veel mensen enzo..
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja op RMF suckt het ENORM, irritating lui die um aanbieden met een maximum aantal users enzo... dat is echt enorm kut. Kan je um beter niet aanbieden. Als ik iets aanbiedt zorg ik dat IEDEREEN um kan downen.
Btw GlanisKanis, hoe komen jullie aan dat account op de campus hier van de UT (waar ik zelf ook zit)?? Ben nl. benieuwd wie het precies is... ken hier nl. wel veel mensen enzo..
Greetz,
SnuggLe |
Weenie
ene Gert-Jan
moejje Gerrit ff vragen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja op RMF suckt het ENORM |
:pwat zullen de mensen ervan RMF van zeggen als ze lezen dat hun eigen moderator dit zegt:p:p:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
:pwat zullen de mensen ervan RMF van zeggen als ze lezen dat hun eigen moderator dit zegt:p:p:D |
Ach laat ze maar :) Ik zit er over te denken om daar te quiten omdat het helemaal niet leuk meer is. Echt iedereen zit daar om te leechen & echt gezellig is het er niet. Ik heb RMF ook helemaal niet nodig om mijn dagelijkse dosis mp3z binnen te krijgen, tis eerder andersom :)
Ik word echt helemaal gek van die mensen die hele dagen daar aan mijn kop zeuren...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ach laat ze maar :) Ik zit er over te denken om daar te quiten omdat het helemaal niet leuk meer is. Echt iedereen zit daar om te leechen & echt gezellig is het er niet. Ik heb RMF ook helemaal niet nodig om mijn dagelijkse dosis mp3z binnen te krijgen, tis eerder andersom :)
Ik word echt helemaal gek van die mensen die hele dagen daar aan mijn kop zeuren...
Greetz,
SnuggLe |
Die ftp heb ik van een vriend van me, die mocht ik gebruiken, alleen hij zit nu een beetje over z'n datalimiet heen :D, ik ga denk ik ook kappen met tptp, kvind r toggeen zak meer aan :D:D, ik ga deo ftp wel houden, dan kan glanis daar mooi newe rels heen fxp'n voor dit forum :D:D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| DJ_Massive |
hey SnuggLe, bale dat je 't op rmf kutte zooi vind, is het ook eigenlijk wel, het enorme grootste deel van de leden post nooit wat in het forum, of het enige wat ze posten zijn requests in de request-sections, ahhh en de leechers, de nieuwe van Tiesto was daar net gepost, twee tellen geleje, dus ik denk, nou ff downen maar en kijke of het wat is, en ja hoor..."too many users connected",
er zijn daar niet zo heel veel mensen die "participeren" (:rolleyes: ) in de forums helaas
en veel mensen nemen wel maar geven niet (ok ook ik share maar weinig muziek maar dat komt omdat ik een ty kabelverbinding heb met enorm lage upstream, anders zou ik wel meer muziek sharen/posten)
greetz,
DJ_Massive |
|
|
| Blik |
| ik moet jullie iets bekennen, ik kom ook alleen maar op RMF om te leechen:p ik heb nu 25 posts en die zijn allemaal in de DOTD gepost:D |
|
|
| Optimus Trance |
| ik moet ook iets bekennen, ik heb er ook maar 15 posts daarzo, de helft ervan was in de DOTD, maar ik heb er ook een reden(lees: smoes:D) voor, ik zat toen ik me daar aanmelde ook net op t TA-forum, en dat begon ik steeds leuker/toffer/gaver/blabla te vinden, dus ging ik maar steeds meer op t TA-forum en minder op RMF:D:D:D |
|
|
|
|