return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
DJ Tiesto's solo-album: "My Memories" (pg. 4)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by SnuggLe


:)
Ik word echt helemaal gek van die mensen die hele dagen daar aan mijn kop zeuren...

Greetz,
SnuggLe


HEHE, lache!!! Je hebt gewoon geluk met je UT. Dat zal je wel gaan missen als je met je universiteit klaar bent. Dan mag je net als ons gewoon met Kabel of ADSL kutte LOL.
Vinyl Boy
even een vraagje, ik ben niet zo into afkortingen:

wat betekent: RMF? TPTP? DOTD?

met uitleg zou ik een stuk wijzer worden, thx
Muppet
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
even een vraagje, ik ben niet zo into afkortingen:

wat betekent: RMF? TPTP? DOTD?

met uitleg zou ik een stuk wijzer worden, thx


RMF=rare music finder
TPTP= is de site van dj siesta(die er in uitligt)
DOTD-download of the day(een forum bij RMF)

Greetz Muppet
Vinyl Boy
ok, djw, volgende vraag:
moet ik op RMF (jaja) lid worden ofzo om iets te vinden? want bij een search als felix da housecat - silverscreen komt er geen result. (weet iemand waar ik dit nummer WEL kan downloaden??).

greetz
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
ok, djw, volgende vraag:
moet ik op RMF (jaja) lid worden ofzo om iets te vinden? want bij een search als felix da housecat - silverscreen komt er geen result. (weet iemand waar ik dit nummer WEL kan downloaden??).

greetz


ja, je moet lid worden anders kan je de DOTD niet eens zien...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
volgende vraag:
felix da housecat - silverscreen komt er geen result. (weet iemand waar ik dit nummer WEL kan downloaden??).

greetz


het heerlijke nummer felix da housecat- silverscreen is te vinden op audiogalaxy ;) :D

en nu volgt nog even een review over de nieuwe cd van tiësto van mij :D want ik heb nog niemand iets over de cd horen zeggen?? wat vinden jullie ervan?

het eerste nummer heet dus "magikal journey" en dit is ook wat je krijgt :p ; het begint rustig tot een minuut of 3 waarna het heerlijk gaat opbouwen. Al emt al is het eerste nummer nog vrij rustig maar wel met een ongeloofelijk gevoel geproduceerd. Goede opener dus.

Het tweede nummer heet "close to you" en heeft wat weg van een theme-song, dus het zou zo bij een film passen. Er zit een leuke vrouwe-vocal in maar dit nummer doet mij niet zo veel.

Aangekomen bij nummer 3 (genaamd Dallas4pm) komen we verder in de sfeer "relaxt en enjoy the journey" ;) :p en is heerlijk om thuis naar te luisteren voordat de partyavond gaat beginnen.

Nummer 4 (in my memery) zou in mijn opzicht ook zo 3 jaar terug geproduceerd kunnen zijn wat niet wil zeggen dat hij niet okay is maar om hem nou geweldig te noemen, dat ook weer niet. Ook weer met leuke vrouwe-vocal ;)

Nummer 5 (obsession) had ik al vaker gehoord in een live set en is zeker goed. Lekker "zweverige-trance" :D

Nummer 6 (BattleShip Grey) is weer wat rustiger met mooie vrouwe-vocal(jaja daar is ie weer ;) :p ) en mooie piano-tunes en doet me wat denken aan Twin-peaks-style.

Nummer 7 (flight 643) behoeft geen verdere uitleg :D
dus door naar

Nummer 8 (Lethal industry) begint met een soort "trommel-sound" waarna rond een minuut of 3 een trance melody start. Ik denk dat ik dit nummer nog wat vaker moet horen(op een groot trance feest ofzo) om het te kunnen waarderen, mogelijke topper dus :)

Nummer 9 (suburban train) kent iedereen uiteraard ook al, maar wat ik ff niet snap is dat ik dacht dat dat nummer urban train heette, waar komt dat "sub" nu ineens vandaan? :conf: :p

Nummer 10 (Close to you /Magik Muzik Mix) is wat sneller als de gelijknamige nummer 2 en deze vind ik dus veel beter :D

Tot slot nog nummer 11 (Urban Train/ Marc O'Tool Main) die het geheel in styl afrond hoewel ik het origineel beter vind.

Al met al vind ik het een goede cd met toch de uitschieters Flight 643 en (Sub)Urban Train. Hij heeft er dus goed aangedaan die als eerste te releasen. :D

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?
Muppet
Ik vind de cd echt mooi en relax...de cd heeft een paar uitschieters(flight 643, suburban train, en Magik Journey(vind ik dan)) maar de rest is ook van goeie kwaliteit...vind het echt een goeie cd om te relaxe voordat je gaat feesten er ff inkomen met wat rustige trance/progressive

geef de cd een 9

Greetz Muppet
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Partyhardy!


het heerlijke nummer felix da housecat- silverscreen is te vinden op audiogalaxy ;) :D

en nu volgt nog even een review over de nieuwe cd van tiësto van mij :D want ik heb nog niemand iets over de cd horen zeggen?? wat vinden jullie ervan?

het eerste nummer heet dus "magikal journey" en dit is ook wat je krijgt :p ; het begint rustig tot een minuut of 3 waarna het heerlijk gaat opbouwen. Al emt al is het eerste nummer nog vrij rustig maar wel met een ongeloofelijk gevoel geproduceerd. Goede opener dus.

Het tweede nummer heet "close to you" en heeft wat weg van een theme-song, dus het zou zo bij een film passen. Er zit een leuke vrouwe-vocal in maar dit nummer doet mij niet zo veel.

Aangekomen bij nummer 3 (genaamd Dallas4pm) komen we verder in de sfeer "relaxt en enjoy the journey" ;) :p en is heerlijk om thuis naar te luisteren voordat de partyavond gaat beginnen.

Nummer 4 (in my memery) zou in mijn opzicht ook zo 3 jaar terug geproduceerd kunnen zijn wat niet wil zeggen dat hij niet okay is maar om hem nou geweldig te noemen, dat ook weer niet. Ook weer met leuke vrouwe-vocal ;)

Nummer 5 (obsession) had ik al vaker gehoord in een live set en is zeker goed. Lekker "zweverige-trance" :D

Nummer 6 (BattleShip Grey) is weer wat rustiger met mooie vrouwe-vocal(jaja daar is ie weer ;) :p ) en mooie piano-tunes en doet me wat denken aan Twin-peaks-style.

Nummer 7 (flight 643) behoeft geen verdere uitleg :D
dus door naar

Nummer 8 (Lethal industry) begint met een soort "trommel-sound" waarna rond een minuut of 3 een trance melody start. Ik denk dat ik dit nummer nog wat vaker moet horen(op een groot trance feest ofzo) om het te kunnen waarderen, mogelijke topper dus :)

Nummer 9 (suburban train) kent iedereen uiteraard ook al, maar wat ik ff niet snap is dat ik dacht dat dat nummer urban train heette, waar komt dat "sub" nu ineens vandaan? :conf: :p

Nummer 10 (Close to you /Magik Muzik Mix) is wat sneller als de gelijknamige nummer 2 en deze vind ik dus veel beter :D

Tot slot nog nummer 11 (Urban Train/ Marc O'Tool Main) die het geheel in styl afrond hoewel ik het origineel beter vind.

Al met al vind ik het een goede cd met toch de uitschieters Flight 643 en (Sub)Urban Train. Hij heeft er dus goed aangedaan die als eerste te releasen. :D

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?



Ik vind de nr1 best wel super, nr 2 is magisch, die vocals yeah, en nr 10 is dan nog beter, egt klasse werk van tiesto en obsession is ook lekker.

GreeetZ GERRIT!!
Vinyl Boy
ok, is er nog een fatsoenlijke manier om dat album van tiesto op mijn harde schijf te krijgen? ik word helemala nieuwsgierig als ik jullie reviews zo lees...
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
ok, is er nog een fatsoenlijke manier om dat album van tiesto op mijn harde schijf te krijgen? ik word helemala nieuwsgierig als ik jullie reviews zo lees...



promo whores FTP, tjek andere thread

Dj Lex
De eerste drie nummers zijn helemaal te gek
5 is lekker.
De vlucht en de trein zijn bekenden, maar ik vind het nog steeds toppertjes.
Top cd dus
Donna
ik luvvvvv #1 *greatness*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement