|
DJ Tiesto's solo-album: "My Memories" (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
ik zeg net dat het sarah bettens is (zegt arny)
maar ok, geeft niet :cool:
later
michiel |
|
|
| Rudy |
man die Kirsty Hawkshawn kan me een partij chill zingen! Battleship Grey is echt een topplaat! En overall is die hele CD echt extreem chill! Ik ben blij dat Tiësto weer met wat nieuwe en zeer goede dingen naar voren komt zetten!
Alleen nu even afwachten hoe de European release eruit gaat zien! Maar dat zal wel goed zitten! :) :) |
|
|
| michiel |
hoe lang duurt de album versie van flight 643??????
thx
later
michiel |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by michiel
hoe lang duurt de album versie van flight 643??????
thx
later
michiel |
De album versie duurt 9min en 4 sec |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by michiel
ik zeg net dat het sarah bettens is (zegt arny)
maar ok, geeft niet :cool:
later
michiel |
Klopt niet
het is Jan Johnston die zingt
en Sarah Bettens heeft de lyrics geschreven zegmaar
Let op komt het plaatje

Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
En Jan johnston is toch geen vrouw of wel? |
Het blijkt toch een vrouw te zijn check anders maar eens http://www.janjohnston.com
Wel raar idd wel vrouw heet er nou jan |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Klopt niet
het is Jan Johnston die zingt
en Sarah Bettens heeft de lyrics geschreven zegmaar
Let op komt het plaatje

Greetz,
Glaniskanis |
yessss toch gelijk :D
later
michiel |
|
|
| Rudy |
| Nee want jij zei dat Sarah Bettens zong! En dat doet ze dus niet! |
|
|
| Akira |
| ik vind het gewoon een goed albumje...na een paar keer luisteren echt een TOPPIE hoor :D:D |
|
|
| DeMoN |
| weet iemand waar ik hem kan downen zou er erg mee geholpen zijn |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DeMoN
weet iemand waar ik hem kan downen zou er erg mee geholpen zijn |
Ummm, ik weet wel meerdere adressen....... Maardat is link-steal!!!
Ik PM (Private Message!!) je wel ff. |
|
|
| DeMoN |
idd zou link stealing zijn en dat is lullig...
Yahooo maar heb hem nu ik link julie gewoon ff naar de board toe
geef die jonge wel even een reply-tje dan heeft ie zeker wel verdient
laters dudes en dudets
http://all.at/koekert-fxp
zie julie nog wel laters |
|
|
|
|