|
DJ Tiesto's solo-album: "My Memories" (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
ik heb de cd nog niet helemaal ged/l maar kan iemand mij vertellen op welke plaat sara bettens/bekkens/whatever ( van k's choice) 'meedoet' ?
thx
later
michiel |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by michiel
ik heb de cd nog niet helemaal ged/l maar kan iemand mij vertellen op welke plaat sara bettens/bekkens/whatever ( van k's choice) 'meedoet' ?
thx
later
michiel |
zingt mee op een nummer??????????(hoe weet je dat)
Greetz Muppet |
|
|
| JayDee2K |
| wel lekker cdtje vind ik, maar nummer 1 is toch echt werelds :) Mzzls |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppet
zingt mee op een nummer??????????(hoe weet je dat)
Greetz Muppet |
dit heppik van een gast van een andere forum
02. Close to You --> vocals by Jan Johnston
04. In My Memory --> vocals by Nicola Hitch
06. Battleship Grey --> vocals by Kirsty Hawkshawn
10. Close To You (Magik Muzik Mix) --> vocals by Jan Johnston
11. Urban Train (Marc O'Tool Main Mix) --> vocals by Kirsty Hawkshawn
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Henkie_henk |
| T zou best waar kunnen wezen hoogstwaarschijnlijk wel maar neem nie alles klakkeloos aan zeker niet als t nie van ta komt :) |
|
|
| Remy D |
| Weet iemand ook toevallig wanneer die te koop is???? |
|
|
| moogwai |
| Ik ben zo langzamerhand steeds nieuwsgieriger te worden naar Tiesto's album.... |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik vond Tiesto de laatste tijd wat minder worden, Magik 7 vond ik maar nix maar met dit album komt Tiesto weer geheel tot z'n recht :) |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Muppet
zingt mee op een nummer??????????(hoe weet je dat)
Greetz Muppet |
heeft tiesto me zelf verteld
maar ik heb nu de hele cd en ze staat er negens op
misschien op de europese release??
ik zal het wel aan arny vragen
later
michiel |
|
|
| michiel |
hmmm...sarah bettens schijnt mee te doen op nr 2;close to you
later
michiel |
|
|
| Dj Lex |
| uh ik kan nu niet luisteren, maar op nummer twee hoor je toch een vrouwelijke vocal of niet? En Jan johnston is toch geen vrouw of wel? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
uh ik kan nu niet luisteren, maar op nummer twee hoor je toch een vrouwelijke vocal of niet? En Jan johnston is toch geen vrouw of wel? |
Lexie toch..........ooit Flesh gehoord van Jan Johnston......??? dat is toch wel een vrouw hoor die zingt |
|
|
|
|