|
MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
|
View this Thread in Original format
| toka |
Tjo!
Hittade detta på Monday Bar's hemsida:
"Skärtorsdag 8 april
Ministry of Sound TRANCE NATION
Stockholm
Mer info kommer
Fredag 30 april (Valborg)
Monday Bar ACT OF GODS!
Stockholm
Mer info kommer "
http://www.mondaybar.com/
Någon som vet nåt mer om dessa fester i nuläget?
//toomas / toka |
|
|
| SteveTranz4ever |
| JAAAAA Äntligen en till Trance Nation... var så grymt förra året med J"00"F och Marco V.... ja ja ja jag var full MEN jag var också glad och trevlig.... hur ovanligt är inte det så säg mina vänner ;) |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
JAAAAA Äntligen en till Trance Nation... var så grymt förra året med J"00"F och Marco V.... ja ja ja jag var full MEN jag var också glad och trevlig.... hur ovanligt är inte det så säg mina vänner ;) |
Hoho men du klarade inte av att peta in dina öronproppar utan hjälp :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by toka
Tjo!
Hittade detta på Monday Bar's hemsida:
"Skärtorsdag 8 april
Ministry of Sound TRANCE NATION
Stockholm
Mer info kommer
|
8 april, känner igen det datumet. Är detta festen med Rank1 eller har de lyckats med ännu en krock? |
|
|
| toka |
Aendy: Jag citerar Andreas (Ace-event) svar från Tranceclubber.com forumet angående detta:
"Då M-bar skulle köra MoS har vi valt att skjuta på God's eventet en liten tid. Vi tjänar inget på att ha två mega event på samma kväll. Rank-1 kommer vi leka med i alla fall så det behöver ni inte oroa er för.
Andreas"
http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=46367
//toomas / toka |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by toka
Aendy: Jag citerar Andreas (Ace-event) svar från Tranceclubber.com forumet angående detta:
"Då M-bar skulle köra MoS har vi valt att skjuta på God's eventet en liten tid. Vi tjänar inget på att ha två mega event på samma kväll. Rank-1 kommer vi leka med i alla fall så det behöver ni inte oroa er för.
Andreas"
http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=46367
//toomas / toka |
Tur de inte förvirrar en, "Act of God" och ett Godskitchen event samma dag och sen flyttar de "God´s eventet", vilket kommer de skjuta på? Snälla, säg att det är Rank1 så att jag kan vara i STHLM då! |
|
|
| St_Andrew |
| hmm confusing... |
|
|
| lonne |
Trevligt ! Blir nog svårt att öveträffa förra årets fest, som är en av de bästa jag varit på.:)
Det gör ju inte saken lättare heller, när trancevärldens bästa dj`s var på plats heller.:) |
|
|
| Glorie |
uj uj, jag hänger inte med :) blire tre stora fester i sthlm på kort tid? fasen vad jobbigt de ska bli och välja dåda.. eftersom jag nog bara tar mig upp till en =/ linan får avgöra :) typ.
men ja hoppas också för aendys skull att ace-event som tydligen bokat Rank1? skjuts upp :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Ta hit Marco V igen!! Missade honom förra året och när The Lab ställdes in var jag nära till tårar:whip: :whip: |
|
|
| Versace |
tror inte denna fest kommer innehålla så mycket trance...
det blir nog house, house o åter house..av den bästa sorten iofs..progg!!
o kanske lite techno!!
nu syftade jag på valborgsfesten! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Versace
tror inte denna fest kommer innehålla så mycket trance...
det blir nog house, house o åter house..av den bästa sorten iofs..progg!!
o kanske lite techno!!
nu syftade jag på valborgsfesten! | Varför skulle den inte om den nu heter Trance Nation ? ;)
Förra året var det grymt bra trance iaf :) |
|
|
|
|