return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
[30-04-2004] Mayday, Westfalenhallen, Dortmund, DE (pg. 2)
View this Thread in Original format
franzelare
oeh, die moet eigenlijk in mijn agenda!!!
AlFerox
maar het is toch zo dat djs een uurtje en live-acts 20 minuten krijgen?? dat vind ik wel jammer eigenlijk..
jp
Dat hebben ze zo gedaan (traditie sinds vele jaren) zodat de dj's en acts geen intro's en opbouw doen maar gelijk moeten knallen. Het effect hiervan is dat elke set gewoon meteen beukt :crazy:

En als een dj niet bevalt... dan is het zo weer voorbij ;)
SnuggLe
Wie gaat er nu nog mee?????
SnuggLe
Even deze thread weer naar boven halen: De lineup in DLD is 10x beter dan die van Belgie! :p
jp
In Qontrol als opwarmer voor Team X-treme. Laat Belgie maar zitten, Vlaamse Friet kun je ook in de Handboogsteeg krijgen ;)
HBtje
Heb net dan de zaal indeling gelezen op de site van mayday.... en ik kreeg zowaar bijna een hartverzakking... damn wat GAAF!!! goed duidelijk ik ben hier dus definitief bij... asap kaartje halen en dan komt t helemaal goed...

oja, hier dan maar even de zaalindeling:

Main Area:
Agoria - Angelo Mike - Chris Liebing - Dave Clarke - Dero - Karotte - Mark Spoon - Marco Bailey - Micheal Meyer - Michel De Heij - Paul Van Dyk - Takkyu Ishino - Tomcraft - Westbam - LIVE: Alexander Kowalski - Elektrochemie LK - Lexy & K-Paul - Members Of Mayday - Nena vs Tok-Tok - Zombie Nation

Area 2:
Disco Boys - DJ Pi - DJ Taucher - Ferry Corsten - Loco Dice - Mike Litt - Moguai - Senad - Tillmann Uhrmacher - Timo Maas - Tom Novy

Area 3:
Gunjah - Hardy Hard - Jeff Mills - Kid Alex - Leon Sega - Röyksopp - Superpitcher - LIVE: Northern Lite

SnuggLe
Mooi, Ferry niet in de hoofzaal.

Mills staat in het kleine zaaltje te zagen, zelfde waar Remus vorig jaar stond.

Waar is Klose, de duitse Jean???
jp
nog 70 dagen! :nervous:
kolkiewolkie
kost dat?

HBtje
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
kost dat?


kleine lettertjes roelen :p ;) 43 euro voor de toegang
Eagle`
quote:
Originally posted by SnuggLe
Even deze thread weer naar boven halen: De lineup in DLD is 10x beter dan die van Belgie! :p


mja erg teleurstellend als je hem vegelijkt met deze :confused:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement