|
[30-04-2004] Mayday, Westfalenhallen, Dortmund, DE (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| oeh, die moet eigenlijk in mijn agenda!!! |
|
|
| AlFerox |
| maar het is toch zo dat djs een uurtje en live-acts 20 minuten krijgen?? dat vind ik wel jammer eigenlijk.. |
|
|
| jp |
Dat hebben ze zo gedaan (traditie sinds vele jaren) zodat de dj's en acts geen intro's en opbouw doen maar gelijk moeten knallen. Het effect hiervan is dat elke set gewoon meteen beukt :crazy:
En als een dj niet bevalt... dan is het zo weer voorbij ;) |
|
|
| SnuggLe |
| Wie gaat er nu nog mee????? |
|
|
| SnuggLe |
| Even deze thread weer naar boven halen: De lineup in DLD is 10x beter dan die van Belgie! :p |
|
|
| jp |
| In Qontrol als opwarmer voor Team X-treme. Laat Belgie maar zitten, Vlaamse Friet kun je ook in de Handboogsteeg krijgen ;) |
|
|
| HBtje |
Heb net dan de zaal indeling gelezen op de site van mayday.... en ik kreeg zowaar bijna een hartverzakking... damn wat GAAF!!! goed duidelijk ik ben hier dus definitief bij... asap kaartje halen en dan komt t helemaal goed...
oja, hier dan maar even de zaalindeling:
Main Area:
Agoria - Angelo Mike - Chris Liebing - Dave Clarke - Dero - Karotte - Mark Spoon - Marco Bailey - Micheal Meyer - Michel De Heij - Paul Van Dyk - Takkyu Ishino - Tomcraft - Westbam - LIVE: Alexander Kowalski - Elektrochemie LK - Lexy & K-Paul - Members Of Mayday - Nena vs Tok-Tok - Zombie Nation
Area 2:
Disco Boys - DJ Pi - DJ Taucher - Ferry Corsten - Loco Dice - Mike Litt - Moguai - Senad - Tillmann Uhrmacher - Timo Maas - Tom Novy
Area 3:
Gunjah - Hardy Hard - Jeff Mills - Kid Alex - Leon Sega - Röyksopp - Superpitcher - LIVE: Northern Lite
 |
|
|
| SnuggLe |
Mooi, Ferry niet in de hoofzaal.
Mills staat in het kleine zaaltje te zagen, zelfde waar Remus vorig jaar stond.
Waar is Klose, de duitse Jean??? |
|
|
| jp |
| nog 70 dagen! :nervous: |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kost dat? |
kleine lettertjes roelen :p ;) 43 euro voor de toegang |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Even deze thread weer naar boven halen: De lineup in DLD is 10x beter dan die van Belgie! :p |
mja erg teleurstellend als je hem vegelijkt met deze :confused: |
|
|
|
|