|
[30-04-2004] Mayday, Westfalenhallen, Dortmund, DE (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Chris Liebing
Dave Clarke
Dero
Marco Bailey
Michel De Heij
Paul Van Dyk
Tomcraft
Westbam
Elektrochemie LK
Lexy & K-Paul
Members Of Mayday
Nena vs Tok-Tok
Zombie Nation
Totaal geen reden om area 1 te verlaten. Heb toch geen zin in de file te staan bij de doorgang naar area 2 & 3. Deze Mayday gaat verschrikkelijk 'ownen'
:eyes: |
|
|
| HBtje |
jep ben ik me ook bewust van dit gaat zo verschrikkelijk hard 0wnen :D :D :eyespop: kan haast niet anders... wel jammer dat hardyhard in area 3 staat... is het echt zo dat als je van zaal naar zaal gaat het net zo'n chaos is/wordt als bij afgelopen innercity.... want dan blijf ik ook non stop in area 1 bedoel heb ferry toch al genoeg gezien en tja hardy hard is dan jammer maarja die zal denk ik toch wel bij electric kingdom gaan draaien tijdens loveparade :)
**EDIT**
Oja Nena is er ook dat is ook wel VET.... jammer dat t nie met westbam is want Oldschool Baby live is f0000king vet! naja wie weet een surprise.... ;) |
|
|
| basd |
| Ik vond et vorig jaar qua chaos wel meevallen persoonlijk wanneer je van 1 zaal naar de andere wilde, ken wel feesten waar het veeeeeeeeeel erger is geweest.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ik vond et vorig jaar qua chaos wel meevallen persoonlijk wanneer je van 1 zaal naar de andere wilde, ken wel feesten waar het veeeeeeeeeel erger is geweest.. |
Inderdaad, was heerlijk rustig!
En koffie halen voor op de tribune ROCKS! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basd
Ik vond et vorig jaar qua chaos wel meevallen persoonlijk wanneer je van 1 zaal naar de andere wilde, ken wel feesten waar het veeeeeeeeeel erger is geweest.. |
2003 was niet uitverkocht. In 1999 tm 2002 was het :whip: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by jp
2003 was niet uitverkocht. In 1999 tm 2002 was het :whip: |
Okee :)
Dacht dat het specifiek over de laatste editie ging.. |
|
|
| HBtje |
| okeejjj ff een vraagje voor de ppl hier die al een kaartje hebben voor mayday... hebben jullie die in .nl gekocht en is da een origineel mayday ticket of niet en waar kan je die originele mayday tickets kopen.... alvast bedankt :D o_O nog 20 daagjes :D |
|
|
| Optimus |
1. ja
2. ja
3. ergens in Den Haag, SnuggLe heeft hem gekocht voor me.
Bram, je hebt mijn kaartje toch nog wel, he?:nervous: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by HBtje
waar kan je die originele mayday tickets kopen.... |
Attalos Records Arnhem |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by jp
Attalos Records Arnhem |
Dat bestaat al bijna 2 jaar niet meer, dus lijkt me sterk :) |
|
|
| jp |
Dance Drugstore (Arnhem)
Power House (Nijmegen) |
|
|
| HBtje |
| k jah die adressen wist ik al stond op de mayday site, maar nie of ze original tickets verkochten... maar wel dus dus dat is mooi dinsdag maar ff langs hoppen dan :D :toocool: |
|
|
|
|