|
[30-04-2004] Mayday, Westfalenhallen, Dortmund, DE (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Dance Drugstore (Arnhem)
Power House (Nijmegen) |
Ook bij alle Midtown zaken.
De eigenaren van de Dance Drugstore btw, Henny V en Elke K (schele duitse dame), draaiden vroegah ook altijd op Mayday. Wel kicken :) Dikke ambient. |
|
|
| jp |
MAYDAY MAINFLOOR
18:00 - 19:00 KAROTTE
19:00 - 20:00 ANGELO MIKE
20:00 - 21:00 MICHAEL MEYER
21:00 - 21:20 LIVE ELEKTROCHEMIE LK
21:20 - 22:20 MARCO BAILEY
22:20 - 22:40 LIVE ALEX KOWALSKI
22:40 - 23:40 TAKKYU ISHINO
23:40 - 24:00 LIVE TOK TOK VS NENA
00:00 - 01:00 PAUL VAN DYK
01:00 - 01:20 MEMBERS OF MAYDAY
01:20 - 02:20 DAVE CLARKE
02:20 - 02:40 LIVE LEXY & K-PAUL
02:40 - 03:40 WESTBAM
03:40 - 04:00 LIVE ZOMBIE NATION
04:00 - 05:00 CHRIS LIEBING
05:00 - 06:00 MICHEL DE HEY
06:00 - 07:00 AGORIA
07:00 - 08:00 TOMCRAFT
08:00 - 09:00 MARC SPOON
09:00 - 10:00 DERO
MAYDAY SHOWROOM I
19:00 - 20:00 DJ PI & SENAD
20:00 - 21:15 MIKE LITT
21:15 - 22:30 TILLMANN UHRMACHER
22:30 - 23:45 TOM NOVY
23:45 - 01:00 FERRY CORSTEN
01:00 - 02:15 TIMO MAAS
02:15 - 03:30 LOCO DICE
03:30 - 04:45 TAUCHER
04:45 - 06:00 DISCO BOYS
06:00 - 07:15 MOGUAI
MAYDAY SHOWROOM II
19:30 - 21:00 GUNJAH
21:00 - 22:30 SUPERPITCHER
22:30 - 23:00 LIVE NORTHERN LITE
23:00 - 00:30 RÖYKSOPP
00:30 - 02:30 JEFF MILLS
02:30 - 04:00 LEON SEGA
04:00 - 05:30 HARDY HARD
05:30 - 07:00 KID ALEX
Van 24:00 tot 06:00 kom ik main hall niet meer uit :D |
|
|
| HBtje |
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
OMFG I DIE (:toothless)
ik denk dat ik uberhaupt de main niet meer uitkom o_O laatste 4 djs zijn ook lekkkuurrrrrr hoor ik kan nie meer wachten nu aftellen is begonnen whaaaaaaaa mayday maak me gekkkk :crazy: |
|
|
| jp |
Ik ben de hele week al oude video's aan het bekijken van Mayday 1991 tot 2003:
-RMB & Dano 1994
-Marusha 1995
-Carl Cox 1996
-Paul van Dyk 1999
-Zombie Nation 2000
-Westbam 2001
-Paul van Dyk 2002
-Chris Liebing 2003
:eyes: :crazy: :eyespop:
Vooral in de beginperiode werd er toch geragd, keiharde gabber en verschrikkelijk duistere techno :disbelief |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben er om 21:20 en ben 06:00 uur weer weg :D
Begin met Bailey, dan t/m Nena daar rondhangen, dan even naar Ferry/Mills/Royksop, en dan weer terug na PvD, tot en met MdH!
Mooi toch? :D |
|
|
| basvh |
| jammer dat djs maar zo kort draaien aan de andere kant zal er dan geen opbouw zijn en lekker van begin tot eind knallen. Hoe dan ook ik wens u veel plezier heren en doe ome paul de groeten! :D |
|
|
| jp |
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
jammer dat djs maar zo kort draaien aan de andere kant zal er dan geen opbouw zijn en lekker van begin tot eind knallen. Hoe dan ook ik wens u veel plezier heren en doe ome paul de groeten! :D |
Paul? Nee, dan ga ik snel naar de andere zaal :D
Die Duitsers zeuren allemaal dat PvD en Ferry tegelijk zijn, omdat dat de enige pure trance is :D LoL! Lekker belangrijk! |
|
|
| Eagle` |
| Mills was echt zwaar goed op 10 years fuse, wordt genieten denk ik zaterdag :gsmile: |
|
|
| HBtje |
| ben dr zo rond half 9 / 9 uur wil elektrochemie lk zien :eyes: bailey ook ff meepakken dan btje rond kijken / chillen, denk dat we vanaf nena tot aan einde van onze michel de heij de main niet meer uit gaan daarna waarschijnlijk moguai zien en dan nog maar de rest van de main misschien... kut dat de eerste trein naar arnhem pas om 8 uur weg gaat :( maarja heb er zin an ! :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
ben dr zo rond half 9 / 9 uur wil elektrochemie lk zien :eyes: bailey ook ff meepakken dan btje rond kijken / chillen, denk dat we vanaf nena tot aan einde van onze michel de heij de main niet meer uit gaan daarna waarschijnlijk moguai zien en dan nog maar de rest van de main misschien... kut dat de eerste trein naar arnhem pas om 8 uur weg gaat :( maarja heb er zin an ! :toothless |
Gebruik eens leestekens, als in Hoofdletters, komma's en punten en dergelijke. Want op deze manier leest niemand zoiets, als ze dat uberhaupt al zouden doen! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gebruik eens leestekens, als in Hoofdletters, komma's en punten en dergelijke. Want op deze manier leest niemand zoiets, als ze dat uberhaupt al zouden doen! |
ik vind het wel een uitdaging :D |
|
|
|
|