return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
[30-04-2004] Mayday, Westfalenhallen, Dortmund, DE (pg. 5)
View this Thread in Original format
HBtje
quote:
Originally posted by SnuggLe als ze dat uberhaupt al zouden doen!


fijn lekker doorgaan met afzeiken he meneer snuglul

kut nl-ta :rolleyes:
jp
Nou nou rustig vechten doe je maar in de Westfalenhalle :p
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gebruik eens leestekens, als in Hoofdletters, komma's en punten en dergelijke. Want op deze manier leest niemand zoiets, als ze dat uberhaupt al zouden doen!

?? WaAr SlAaT dAt NoU wEeR oP!!!???!..,.
Kakao
quote:
Originally posted by HBtje
snuglul


Die vind ik wel mooi :stongue:
SnuggLe
quote:
Originally posted by HBtje
fijn lekker doorgaan met afzeiken he meneer snuglul

kut nl-ta :rolleyes:


Verhuis je toch? :p

Waar het op slaat? Ik vind het echt super irritant en niet leesbaar.
Laatste had ik er nie bij moeten zetten, maar ala!
Maar oke, zal wel niets zeggen, blijkbaar ben ik de enige die zich eraan stoort.

Oh, en Kakaloot of is ook een mooie naam :o ;)

Greetz,
SnuggLuL!
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
blijkbaar ben ik de enige die zich eraan stoort.

Volgens mij wel ja, want heb er nog nooit iemand anders over horen klagen :toothless:
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Volgens mij wel ja, want heb er nog nooit iemand anders over horen klagen :toothless:


Zullen we een poll houden? :D
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zullen we een poll houden? :D

graag! :P
jp
Mayday Mayday Mayday Mayday Mayday! :D
SnuggLe
JP dank u!
You know why ;)

Damn, heb echt steeds meer zin! Dit gaat gewoon HET indoorfeest van het jaar worden in de categorie 'GROOT' :D

jp
Eerst effe opwarmen op koninginnedag (kan makkelijk bij 21*C) en dan met 200km/h richting de techno tempel!

20:00hr zitten we met onze kont in de vip ruimte :D
SnuggLe
Eh..ik had ook een verslagje gepost, maar dies dus ook weg :)

Najah, komt wel, eerst foto's uitzoeken etc.
Het was iig VET!

Btw, meetingpicture met de Duitsers:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement