|
|Sneeuw!!! (+ weeralarm)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Voor mensen die vanavond de weg op moeten, er is voor tijdens de avondspits een weeralarm uitgezet vanwege zware sneeuwval, dit zou voor grote problemen kunnen zorgen op de wegen
voor de mensen die niet de weg op moeten, geniet ervan :D
www.knmi.nl
www.weer.nl |
|
|
| arjen |
| ach ik moet toch de hele dag binnen zitten als het morgen maar weg is |
|
|
| MaGiK54 |
| In Den Haag schijnt het zonnetje lekker en heb nog geen sneeuwvlokje gezien. |
|
|
| Flippe |
Hier sneeuwt het wel....
Alleen het wil niet echt blijven liggen.
Ik vind dat wel altijd mooi, zo'n laagje sneeuw! |
|
|
| New Wave |
| Das maar goed dat ik niet hoef te werken vandaag. A1 Hilversum - Amersfoort zal wel helemaal vast komen te zitten. |
|
|
| magrec |
| Hier begon het afgelopen nacht al te sneeuwen ligt nu een paar cm. Voor de komende uren kan er 5 a 10 cm sneeuw gaan vallen... |
|
|
| raoel |
Ik ga vanavond naar PSV - FC Zwolle (6-0 ;)) en we rijden maar extra vroeg aan. Tis toch al zo druk vlak voor de wedstrijden van PSV. Nu is het nog is doordeweeks en zal het al wel druk zijn op de snelweg.
Gelukkig begint het pas om 20:00 en is de avondspits wel voorbij voordat wij in de buurt van Eindhoven komen. |
|
|
| AlFerox |
hier ligt helemaal niks!!
alleen water :mad: |
|
|
| drpeer_holland |
| mmm...ik moet vannacht naar Belgie, iemand wegbrengen,hopen dat het goed gaat?? |
|
|
| Duke2003 |
| het "sneeuwt" hier ook nu maar das niet noemenswaardig. vanochtend wel, maar dat bleef maar heel even liggen. wel n gigantisch sneeuwballengevecht op school, melig! |
|
|
| Dj Lex |
| Hier is het een ramp, de sneeuwruimers zijn al de kazernes uitgereden en het is een ravage! Een meter sneeuw in 3 uur :eyes: |
|
|
| dj_spare |
| zo dan das niet mis... hier schijnt de zon nu, vanochtend een klein buitje gehad maar de grootste meuk zal nog wel komen dan... |
|
|
|
|