return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Trance Energy 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
taltul
?מה עם הטראק החדש של איירסקייפ
==> Airscape - Sosei (Original Mix) <==
Airscape=Johan Gilen אם מישהו לא יודע
לכן יש סיכוי גדול שזה יהיה ההמנון של טראנס-אנרג'י אלא שתאמת הוא לא ממש בסגנון הארד טראנס אבל כפי שכבר הוזכר לעיל
Twisted - גם הוא היה המנון וגם הוא לא כזה כבד כמו שהיה אמור להיות
קיצר, בינתיים לא ידוע...כמו שאומרים נחייה ונראה...

אבל אני אישית, חבר'ה, מעדיף לנסוע ל
Creamfields או Sensation(White)
או משהו בסגנון
מה אני אעשה - לא אוהב טראקים כבדים :)
markfeldman
בא לך לנסוע לסנסיישן ביולי ?
Black-Dragon
Tonight Live : Trance Energy 2004!

Broadcast-times
Only the mainstage get's broadcasted. Here's the schedule of the broadcast

00:00 - 01:30 Rank 1 (DJ-Set)
01:30 - 03:30 Ferry Corsten
03:30 - 05:30 Johan Gielen
05:30 - 06:00 Marcel Woods

The broadcast starts at:
02:00 Israel
01:00 Finland, Greece, Israel
00:00 Holland, Germany, Belgium, Sweden, France
23:00 UK, Scotland, Ireland
18:00 Miami, New York, Atlanta
17:00 Chicago

As you can see Misja Helsloot and parts of Rank 1 and Marcel Woods won't get broadcasted. Here you can find the complete line-up including set-times: here

Chatroom
Check this link for chatting during the Trance Energy broadcast, instead of flooding the TA-Forums

I'm not doing a live tracklistthread tonight, cause I will be at Trance Energy 2004.

Enjoy the broadcast CHATROOM
K-B
Sunlight Thoery
זה ההמנון של trance energy
ומישה אליוט הוא תקליטן כבר איזה 12 שנה אז אל תזיינו תשכל
taltul
quote:
בא לך לנסוע לסנסיישן ביולי ?

אני מת לנסוע לשם אחי...הבעיה היא שאם באמת רוצים צריך להתחיל לחסוך כבר מהיום - ותאמת "אני ומלה לחסוך" בינתיים לא הולכים ביחד...:)
yahel222
יש מצב להשיג את הסט של קוסמיק גייט??

בכלל איפה אפשר להשיג סטים משםאין בהאב בינתיים...
coby
בע התחלתי לשמוע ונרדמתי
itamarsan
אורן אחי דווקא אמרת שאתה רוצה לנסוע ביולי לא??
אז מה צריך להתחיל לתכנן...;)
taltul
quote:
אורן אחי דווקא אמרת שאתה רוצה לנסוע ביולי לא??
אז מה צריך להתחיל לתכנן...

היום ריאתי את הוידאו של
DANCE VALLEY 2003
שהיה באוגוסט...וזה פשוט מ ט ו ר ף!!!! אני אומר לכם...היה שם משהו כמו 50000
אנשים...וזה באמת נראה כמו מסיבת סוף!!!
אז תהיו מוכנים לתכנן גם לשם!!:)
נעשה כזה סיור "קטן" בהולנד....
ביולי נתחיל מ
SENSATION
ונסיים באוגוסט ב
DANCE VALLEY
כל זה אשליות...אבל לחלום זה לא מזיק הרי:)

מי שלא יודע עדיין הנה לינק להורדת הוידאו :

DANCE VALLEY 2003
markfeldman
חברים, זה לא בשמיים, השאלה היא עד כמה אתם רוצים ?

אני רוצה לנסוע לסנסיישן הקרוב מישהו רוצה להצטרף אליי ?

-CosmicFire-
יש כבר סטים בהאבים...
THE_BLUE_DRAGON
אני השנה בטוח במצעד האהבה לבד או עם מישהו אבל ממש לא מעניין אני שם זה בטוח!!!

אני רוצה לצרף לזה או את מיידיי או את סנסיישן!!!
נראה מה יהיה.

אבל מה שבטוח מצעד האהבה אני שם עם מישהו מעוניין להצתרף בכיף!
:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement