return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Trance Energy 2004
View this Thread in Original format
Black-Dragon
הנה מגיע עוד ארוע מכובד בסצינת הדאנס והאחראים עליו הם כמובן
ID&T
Official Site: TRANCE ENERGY 2004
דיברתי עם דון דיאבלו שיופיע שם בהארד סטייג' הוא הבטיח להפציץ
ולגבי
Misja Helsloot
הוא סיים היום טראק שינוגן במיוחד בטראנס אנרג'י
:)
הקיצר הנה הליין אפ
MAINSTAGE:

Johan Gielen
Ferry Corsten
Rank 1
Marcel Woods
Misja Helsloot

CLUBSTAGE:

Erik de Koning
Jochen
Mac Zimms
G-Spott
Stephen
Lester Claassens
Jose
Jean

HARDSTAGE:

Joop
Mark Norman
Max B Grant
Don Diablo
Pavo
Cosmic Gate

סטרים מומלץ
ETS GLOBAL RADIO
TRANCE ENERGY 2004 @ ETS GLOBAL RADIO STREAM

ENJOY!
arik
טוב נראה נחמד
אני לא מכיר אף אחד מהתקליטנים
אבל זה בטח טוב
NyKoN
ליין אפ מסריח אבל מרגש לראות אירוע של איידיאנטי בלי טיאסטו
:D
שוב הם עשו את הטעות הכי גדולה בעולם ולא שמו את קוסמיק גייט במיין סטייג'- המקום הטבעי

ומי זה Misja Helsloot???
arik
חיחי
ספאמ ברמה
Black-Dragon
אני חושב שהליין אפ בקלאבסטייג' מסריח אבל המיין וההארד ממש טובים
FERRY CORSTEN
JOHAN GIELEN
RANK 1
אותם בטוח שאתה מכיר והם תותחים
ובקשר ל
MISJA HELSLOOT
הוא כוכב עולה שאולי חלקכם שמעתם עליו כבר..והוא יפציץ שם
בהארד סטייג' יש את
JOOP
MARK NORMAN
DON DIABLO
COSMIC GATE
שלגביהם..פשוט אין צורך להסביר בכלל :disbelief
יהיה טוב..יהיה ליייגגההה
Segev
ואללה שווה אני מת על
mark norman
ועוד כמה שם טובים ממש
שווה להשאר בשבל זה...
Origin
Ozone - Ionize (Misja Helsloot Remix)
שיר חזק דרך אגב !!!
§chop¥
איזה ביאוס!!!!!

אין השנה המנון\שיר נושא...
כל טראק נושא שהיה היה פשוט תותח
beauty of silence 2000
TWISTED 2001
we know what you did 2002
answer the question 2003

לפחות בואו נקווה שליוהן יש טראק חדש שהוא לא פרסם עד עכשיו ושהוא הולך להפציץ ובגדול !!!
H.A.
למה אין?
יש גם יש!
Svenson - Sunlight Theory

מישהו הולך להקשיב?
markfeldman
הולך להיות מגניבבבבבבבבבב

NyKoN
quote:
Originally posted by H.A.
למה אין?
יש גם יש!
Svenson - Sunlight Theory

מישהו הולך להקשיב?


הוא פחות טוב מביוטי אוף סיילנס ומוי קנו וואט יו דיד למשל
אבל נחמד

ד"א
מישהו יודע באיזה אירוע השיר נושא היה
solar_stone_vs_scott_bond_-_3rd_earth_(intro_mix)?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by NyKoN
הוא פחות טוב מביוטי אוף סיילנס ומוי קנו וואט יו דיד למשל
אבל נחמד


הרשה לי לחלוק עליך ידידי...

לפחות מוווי נואו וואט יו דיד החדש של סוונסון הוא יותר טוב

טראק ממש מעולה מה קורה איתך??.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement