| Black-Dragon |
אני חושב שהליין אפ בקלאבסטייג' מסריח אבל המיין וההארד ממש טובים
FERRY CORSTEN
JOHAN GIELEN
RANK 1
אותם בטוח שאתה מכיר והם תותחים
ובקשר ל
MISJA HELSLOOT
הוא כוכב עולה שאולי חלקכם שמעתם עליו כבר..והוא יפציץ שם
בהארד סטייג' יש את
JOOP
MARK NORMAN
DON DIABLO
COSMIC GATE
שלגביהם..פשוט אין צורך להסביר בכלל :disbelief
יהיה טוב..יהיה ליייגגההה |
|
|