return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Trance Energy 2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
לא מקנא...
זה מאוד תלוי בליין אפ
ותאמת דאנס פאראד זה יותר חוויה של קהל מאשר מוזיקה
ואני מעדיך סנסיישן
כמובן שרק וייט
אין לי מה לשמוע את כל הטכנו הכל כך לא אהוב עלי בבלאק

ואם אני מקנא בכם תלוי רק בדבר אחד שנכון לעכשיו הוא לא ידוע
הליין אפ.. משכן קשה להאמין שלא יהיה כמו בכל שנה ליין אפ מעורר קנאה...
אבל יהיה טוב
אני יהיה בתקופה ההיא כבר 4 חודש מהאזרחות

אאעעעעעעעעעעאאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעעעעע:toocool:
markfeldman
אני סומך על ID-T שיביאו אחלה LINEUP
KrazyDJs
ואני סומך על
ETS
שיעבירו אחלה שידור מ
ID&T
שיעבירו שידור משם

:D
markfeldman
אין כמו הדבר האמיתי !
THE_BLUE_DRAGON
נגיד אז כל הנסיעות והכל נעגל ל:
3,000ש"ח
עוד לפחות 500ש"ח לאוכל
עוד 250ש"ח סנסיישן
עוד 250ש"ח מזכרות חחחחחח...
ועוד איזה נגיד אין לי מושג אבל נגיד מקסימום 1,000ש"ח למלונות
ולוקחים את הכי שוק כמה שיותר זול יותר טוב חחח...
בקיצר יש איזה
5,000ש"ח

בקיצר יש יש לעבוד!
צריך להתחיל לחסוך חזק!
markfeldman
אני לא יודע מה איתך אחי, אבל אני קיבלתי לא מזמן את ה"קצובת נופש" שלי...
yahel222
נכון שהוייט היה טוב
אבל אסור לזלזל בבלאק
קאי טראסיד למשל שהיו שנה שעברה היו תותחים
ואם פתאום יעבירו את מרקו וי חזרה לבלאק
אז זה הורס אחושרמוטה כי השנה הוא היה הכי חזק !
deluxe
עזבו אותכם משטויות....

אני הייתי באינרסיטי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


מתי יוצא כבר הדיסק\דיוידי מתי....
markfeldman
מגניב דלוקס.

תצטרף אלינו גם הפעם !

ויהל, אם באמת היית במסיבה האחרונה של מרקו וי בארץ אתה יודע שאין מצב שיכניסו את מרקו לבלאק !
yahel222
quote:
Originally posted by markfeldman
מגניב דלוקס.

תצטרף אלינו גם הפעם !

ויהל, אם באמת היית במסיבה האחרונה של מרקו וי בארץ אתה יודע שאין מצב שיכניסו את מרקו לבלאק !


1.הייתי
2.עד שנה שעברה הוא תמיד היה בבלאק ושנה שעברה התפלאו מאד רוב החברה פה ששמו אותו בוייט
3.תוריד את הסט שלו מ31 בינואר 2004 במועדון אסטה ותראה איזה סט הרבה יותר טכנו מהאוס וקלאב.
תוריד ותראה

markfeldman
עדיין אין מקום בבלאק לטקנו.
H.A.
וטכנו בוייט ממש מתאים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement