|
Trance Energy 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
לא מקנא...
זה מאוד תלוי בליין אפ
ותאמת דאנס פאראד זה יותר חוויה של קהל מאשר מוזיקה
ואני מעדיך סנסיישן
כמובן שרק וייט
אין לי מה לשמוע את כל הטכנו הכל כך לא אהוב עלי בבלאק
ואם אני מקנא בכם תלוי רק בדבר אחד שנכון לעכשיו הוא לא ידוע
הליין אפ.. משכן קשה להאמין שלא יהיה כמו בכל שנה ליין אפ מעורר קנאה...
אבל יהיה טוב
אני יהיה בתקופה ההיא כבר 4 חודש מהאזרחות
אאעעעעעעעעעעאאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעעעעע:toocool: |
|
|
| markfeldman |
| אני סומך על ID-T שיביאו אחלה LINEUP |
|
|
| KrazyDJs |
ואני סומך על
ETS
שיעבירו אחלה שידור מ
ID&T
שיעבירו שידור משם
:D |
|
|
| markfeldman |
| אין כמו הדבר האמיתי ! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
נגיד אז כל הנסיעות והכל נעגל ל:
3,000ש"ח
עוד לפחות 500ש"ח לאוכל
עוד 250ש"ח סנסיישן
עוד 250ש"ח מזכרות חחחחחח...
ועוד איזה נגיד אין לי מושג אבל נגיד מקסימום 1,000ש"ח למלונות
ולוקחים את הכי שוק כמה שיותר זול יותר טוב חחח...
בקיצר יש איזה
5,000ש"ח
בקיצר יש יש לעבוד!
צריך להתחיל לחסוך חזק! |
|
|
| markfeldman |
| אני לא יודע מה איתך אחי, אבל אני קיבלתי לא מזמן את ה"קצובת נופש" שלי... |
|
|
| yahel222 |
נכון שהוייט היה טוב
אבל אסור לזלזל בבלאק
קאי טראסיד למשל שהיו שנה שעברה היו תותחים
ואם פתאום יעבירו את מרקו וי חזרה לבלאק
אז זה הורס אחושרמוטה כי השנה הוא היה הכי חזק ! |
|
|
| deluxe |
עזבו אותכם משטויות....
אני הייתי באינרסיטי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
מתי יוצא כבר הדיסק\דיוידי מתי.... |
|
|
| markfeldman |
מגניב דלוקס.
תצטרף אלינו גם הפעם !
ויהל, אם באמת היית במסיבה האחרונה של מרקו וי בארץ אתה יודע שאין מצב שיכניסו את מרקו לבלאק ! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מגניב דלוקס.
תצטרף אלינו גם הפעם !
ויהל, אם באמת היית במסיבה האחרונה של מרקו וי בארץ אתה יודע שאין מצב שיכניסו את מרקו לבלאק ! |
1.הייתי
2.עד שנה שעברה הוא תמיד היה בבלאק ושנה שעברה התפלאו מאד רוב החברה פה ששמו אותו בוייט
3.תוריד את הסט שלו מ31 בינואר 2004 במועדון אסטה ותראה איזה סט הרבה יותר טכנו מהאוס וקלאב.
תוריד ותראה |
|
|
| markfeldman |
| עדיין אין מקום בבלאק לטקנו. |
|
|
| H.A. |
| וטכנו בוייט ממש מתאים... |
|
|
|
|